Se indlæg|
4.3 mil. Thai-kvinder på facebook
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 18/06-2011 14:24
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Sad og rodde med noget teknisk på facebook.com, og så poppede der en statestik op ude i siden. Jeg var noget overrasket. Der er følgende antal kvinder/piger i Thailand med på facebook (dette er dog inklusiv udenlandske kvinder i Thailand): 13 år og op: 5.4 millioner (aldersgrænsen for medlemskab er 13, men nogen lyver sig nok ældre) 15 år og op: 5 18 år og op: 4.3 20 år og op: 3.7 Hvis man så fx vælger aldersgruppen 18 og op, og beder om at frasortere kvinder/piger i et eller anden forhold, så falder tallet voldsomt fra 4.3 millioner og helt ned til 500.000... Der kan selvfølgelig være flere årsager til det, som måske at nogle ikke er bevidst om at oplyse, at de er i forhold, ikke kan finde ud af det, eller ikke ønsker det. Men jeg er overrasket over, at der er hele 4.3 millioner kvinder (jf. dansk lov om myndighedsalder) som er medlem, og lige så overrasket over, jf. deres egne oplysninger, at blot 500.000 af 4.3 mil. har en kæreste/ægtefælle... Omvendt er 5.4 medlemmer en ganske lille del af den thailandske befolkning, da der nok er ca. 35 milllioner kvinder/piger, dog i alle aldre, altså helt fra 0 år, i Thailand. Hilsen, Robert |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 18/06-2011 15:05
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
ja, statistik er meget taknemmelig.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 18/06-2011 15:22
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
TG950 skrev: ja, statistik er meget taknemmelig. Ja, men det, der egentlig undrer mig, er denne tendens blandt Thai-kvinder til at oplyse, at de er enlige, også i den virkelig verden - altså ikke kun på facebook. Hilsen, Robert |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 18/06-2011 23:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Robert Kronberg skrev: TG950 skrev: ja, statistik er meget taknemmelig. Ja, men det, der egentlig undrer mig, er denne tendens blandt Thai-kvinder til at oplyse, at de er enlige, også i den virkelig verden - altså ikke kun på facebook. Hilsen, Robert Det skyldes også at per definition at en Thai kvinde som ikke er formelt gift (tempel/Ampur) er at betragte som værende enlig. Din "statisktik" mangler også antal af det "tredje køn" blandt kvinder på facebook. ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.