Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
nej, tror at han antyder det modsatte idet han linker til en artikel der ser kritisk på præsident Gloria Arroyo og det at ca. 50 mennesker mandag blev myrdet i en muslimsk region i det sydlige Filippinerne...
godt set, jeg kiggede kun på datoen (d. 24) og gik derfor ud fra at den var trykt igår (d. 24)...der burde nok havde været et par ord med til linket når det handler om en 2 år gammel massakre på Filippinerne..
desuden burde en skarp bruger have bemærket at Gloria Arroyo blev afsat som præsident sidste år (2010) og erstattet af Benigno Aquino...
der fik du sedt naade jeg ikke selv fik sedt jeg fik tilsendt denne histaare over FB og jeg troge faktis ogsaa det lige var naade der var skedt fik heller ikke sedt datoen