Se indlæg|
Hotel i Chiang Mai
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 03/07-2011 17:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Er der nogle af jer der kender (anbefaling) af dette hotel , skulle været blevet enten bygget eller renoveret i år:![]() 9/1-3 Moon Muang Road, Phra Sing ,Muang,, Old City, Chiang Mai http://www.agoda....hotel.html Wangburapa Grand Hotel Standard With Breakfast 2 Adults July 04, 2011 - July 09, 20115 Night(s) No. of rooms:1Room charge (per night) THB 679.58 + Hotel tax and service fees THB 120.54 Undskyld den korte varsel, men har brug for svar inden i morgen aften da bestilling via AGODA skal foretages inden ankomst til CM. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| holmholm |
Lagt på d. 03/07-2011 20:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Her kan du se hvordan et par andre gæster bedømmer hotellet : http://www.tripad...g_Mai.html |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 03/07-2011 21:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Jeg kan anbefale: Hotelnavn: Raming Lodge Hotel Adresse: 17-19 Loikroh.rd. T. Chanag Klan A. Muang By/land: Chiang Mai/Thailand Koster ca. 200 kr. pr overnatning. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/07-2011 19:31
|
|
Tak for feedbacks. Men nu har "She who must be obeyed" (som afdøde Mr. Rumpole plejer at sige), har besluttet at der skal være Wangburapa. Jeg skal nok komme tilbage med en tilbage melding om jeg fik hvad jeg betalt for eller "value for money". Yderligere ville jeg undersøge om der er hold i AGODAs politik at bookke hotelværelser lang under "dagprisen" (walking in). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 04/07-2011 19:31
|
|
Tak for feedbacks. Men nu har "She who must be obeyed" (som afdøde Mr. Rumpole plejer at sige), har besluttet at der skal være Wangburapa. Jeg skal nok komme tilbage med en tilbage melding om jeg fik hvad jeg betalt for eller "value for money". Yderligere ville jeg undersøge om der er hold i AGODAs politik at bookke hotelværelser lang under "dagprisen" (walking in). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 04/07-2011 20:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Jeg har aldrig oplevet at opnå en lavere pris ved at henvende mig ved skranken, end jeg kunne få på internettet. Faktisk har det været svært at komme ned på internetprisen. Jeg vil ikke afvise, at det kan lade sig gøre på mindre hoteller eller gæstehuse, hvor det er ejeren selv, der står bag skranken, men almindeligt personale tør ikke sætte prisen så langt ned, eller også er de ligeglade, om der kommer en gæst mere eller mindre. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/07-2011 12:42
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Jeg har aldrig oplevet at opnå en lavere pris ved at henvende mig ved skranken, end jeg kunne få på internettet. Faktisk har det været svært at komme ned på internetprisen. Jeg vil ikke afvise, at det kan lade sig gøre på mindre hoteller eller gæstehuse, hvor det er ejeren selv, der står bag skranken, men almindeligt personale tør ikke sætte prisen så langt ned, eller også er de ligeglade, om der kommer en gæst mere eller mindre. Feed back-------Feed back------Feed back. Foersthaands indtryk efter en enkel nat og morgen, er det var det vaerd(selvfoelgelig med et par "kroeler" .Til Kim, Ja, det er rigtigt at det er altid billigt at bestille via Nettet men i dette her tilfaelde var det kun 100B per vaerelse at spare(1400B i alt), da ved receptionen oplyste de mig at p.t. tog de 900B naar man kom direkt ind fra gaden og der kunnne vaere risiko for "udsolgt". Ogsaa i Chiang Mai mangler de kunder og derfor er noed til som alle andre steder i TH at saette prisen ned. Vaerelserne er store og nye malet, inventar gennemfrisket, sengen af den haarde underlag, men alligevel behaligt at sove paa. Svoemmepoelen er lille men OK, man kan tage sig en dukkert efter at man har ligget i solen, den er ogsaa udstyret med Jacuzzi. Morgenmaden var tilforladeligt, sammenlignet med den vi fik i BKK i Bangkok City Suite, baade "amerikansk breakfeast" og thai buffet. "Minusserne": - Badevaerelset som var nyt renoveret (alt), men badeforhaenget var haengt 10 cm over og bagved kantstenen, og med brusehoved som ikke kunne vippes til at sproejte lodret med det resultat at efter badet saa var hele gulvet "oversvoemmet". Daarlig haandvaerk og ikke saerlig gennemtaenkt. - Wi Fi forbindelse kunne jeg ikke faa til at fungere. Jeg finder den traadloes forbindelse men naar jeg proever at tilslutte den efter at have indtastet kodeordet saa faa jeg tilbage melding at Windows kunne ikke forbinde til Internet(Windows Vista Home basic). a) Datteren kunne med det samme faa internet forbindelse til sin IPOD. Det var ikke nogen problemer i Korat at blive tilsluttet via naboens WiFi.c) I BKK, var det forbindelse med det samme lige efter at jeg indtastede passworden. P.t. bruger jeg en af de 2 PC som er i lobbyen til raadighed for gaesterne. - I aftes var det noget musik larm fra den Bar/restaurant ved siden af hotellet hvor der er "live musik", men heldivis de sluttede kl. 02. Saa p.t. Wangburapa = 1 .... Lai Thai = 0 ![]() Mere foelger senere fra opholdet i Chiang Mai. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 06/07-2011 13:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Sjovt, at du nævner hårdt underlag. Generelt synes jeg, at madrasserne i Thailand er meget hårde. Men den jeg sov på i en måned i et gæstehus i Chiang Mai sidste år slår nu alle rekorder. Den var faktisk hårdere, end hvis man sover på gulvet på et 3 centimeter tykt soveunderlag. Det kan umuligt være fjedre, der er i sådan en madres. Jeg har en fornemmelse af, at det bare er en masse sammenpressede lag stof. Nu har jeg heldigvis ikke noget mod hårde soveunderlag, men det tog da lige nogle dage at vænne sig til ovennævnte madras. Mere foelger senere fra opholdet i Chiang Mai. Jeg kan anbefale "Flight of the Jungle", hvis du/I ikke er bange for højder. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 06/07-2011 14:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Kim Ludvigsen skrev: Sjovt, at du nævner hårdt underlag. Generelt synes jeg, at madrasserne i Thailand er meget hårde. Men den jeg sov på i en måned i et gæstehus i Chiang Mai sidste år slår nu alle rekorder. Den var faktisk hårdere, end hvis man sover på gulvet på et 3 centimeter tykt soveunderlag. Det kan umuligt være fjedre, der er i sådan en madres. Jeg har en fornemmelse af, at det bare er en masse sammenpressede lag stof. Traditionelle thai madrasser er stoppet med enten kapok eller kokosfibre. Specielt de sidste er hårde at ligge på, men i det mindste er det naturmaterialer. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 06/07-2011 18:38
|
|
rinpoche skrev: Kim Ludvigsen skrev: Sjovt, at du nævner hårdt underlag. Generelt synes jeg, at madrasserne i Thailand er meget hårde. Men den jeg sov på i en måned i et gæstehus i Chiang Mai sidste år slår nu alle rekorder. Den var faktisk hårdere, end hvis man sover på gulvet på et 3 centimeter tykt soveunderlag. Det kan umuligt være fjedre, der er i sådan en madres. Jeg har en fornemmelse af, at det bare er en masse sammenpressede lag stof. Traditionelle thai madrasser er stoppet med enten kapok eller kokosfibre. Specielt de sidste er hårde at ligge på, men i det mindste er det naturmaterialer. Det har du ret i, for det lyder som om der ligger en "kokos maatte" under lagenet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/07-2011 19:32
|
|
Så er det ved at være vores sidste nat i Chiang Mai, så lige en kort opsummering af hotellet: Wangburapa [url]www.wangburapa.com[/url] Summa summarum, så har jeg intet at klage over hotellet, for taget i betragningen af beliggenhed, faciliteterne og standarten så var fuld valuta for pengene. Jeg ville bestemt bor her igen ved næste besøg i CM og anbefalder varmt steder, især til jer der har små/mindre børn, da det er betryggende med den dør imellem to værelser (6stk per etage X 3). I starten af opholdet var der "udsolgt" af de gratis bankbox i receptionen, så 3de dag købte de nogle små individuelle box som blev neglet fast i tøjskabet. De negative anmeldelser der har været om hotellet er fra "hedenske tider". Stedet har fået en ny ejer som foretog en gennemgribende restauration/renovation af tidligere sted og som genåbnede for 3 mndr siden. I stue etagen er baren fjernet og erstattet af den ny reception, alle værelser er blevet nymalet, badeværelser renoveret. I øjeblikket kører det en kampagne på 850B per nat inkl.morgenmad. Jeg ser at Agoda kører stadigt med samme tilbud på 800B. I dag ankom 3 danske familier med et "hav at børn" til hotellet og der blev liv i svømmepølen.(dog ikke være end de "kamel driver" der bor også her) ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 12/07-2011 14:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Lung Kan se at Agoda har 2 priser, en til 680b + 120 b i afgift og en til 850 + 150 B i afgifter begge med morgenmad Så man skal lige have det hele med, når man skriver/sammenligner priser. beliggenheden er jo også fin, lige inden for bymuren, Hvordan med støj fra bar / gade Kim
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.