Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hvis jeg tager nogle kontanter med til at rejse rundt i Thailand dvs. fx 30-40k kroner, og fik stjålet, vil ellers hvordan vil rejseforsikring dække noget overhovedet?
Det er helt rent hypotetisk spørgsmål vedr. rejseforsikring.
Jeg ved godt at man kan lade være med at tage penge men bruge kredit kort, overførelse penge, rejse-check osv, osv
Det er sikkert forskelligt fra rejseforsikring til rejseforsikring. Så tjek betingelserne i din rejseforsikring, og hvis du endnu ikke har sådan en, så spørg, inden du køber en.
mattidk skrev:
Hvis jeg tager nogle kontanter med til at rejse rundt i Thailand dvs. fx 30-40k kroner, og fik stjålet, vil ellers hvordan vil rejseforsikring dække noget overhovedet?
Det er helt rent hypotetisk spørgsmål vedr. rejseforsikring.
Jeg ved godt at man kan lade være med at tage penge men bruge kredit kort, overførelse penge, rejse-check osv, osv
På forhånden tak!
Hej
Jeg er ikke kunde i Sydbank, dette link er måske opklarende:
Generellt dækker forsikringer ikke kontanter, men der findes vel undtagelser.
Har prøvet både at få dækket kontanter, da jeg havde kvittering for lige at have hævet, men også det modsatte da jeg ikke kunne sandsynliggøre at jeg havde de penge på mig!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Hvad med som indbo forsikring? Som jeg forstår men skal kunne bevis at penge er opbevare i pengeskab fx på hotel, og skabet er indbrudt.
Dog det er begrænset på beløbet til at dække kontanter fx. ca. 20k hos Tryg
mattidk skrev:
Hvad med som indbo forsikring? Som jeg forstår men skal kunne bevis at penge er opbevare i pengeskab fx på hotel, og skabet er indbrudt.
Dog det er begrænset på beløbet til at dække kontanter fx. ca. 20k hos Tryg
Hoteller fradrager sig ethvert ansvar for vaerdier opbevaret i vaerdiboks/pengeskab paa vaerelset. Hoteller vil kun vaere ansvarlige for vaerdier opbevaret i hotellets vaerdiaflukke med individuelle bokse.
Saa kommer spoergsmaalet om hvor meget hotellets forsikring daekker.