Se indlæg
 Udskriv debat
Rejseforsikring
sony
Nu ved jeg ikke om det er det rigtige sted jeg har postet det her, men jeg prøver alligevel.

Har hørt at gosafe og gouda skulle være det samme selvskab, kan det passe?

Kan det virkelig være rigtigt der er en selvrisiko på 2500 som minimum hos gosafe og gouda? hos europaeiske er der ikke nogle selvrisiko.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

fjelle123
Fra gosafes rejse betingelser:

Selvrisiko
Hvad indebærer selvrisikoen helt nøjagtigt?
GoSafe har en selvrisiko på 600 kr. på bagage og sygdom. I praksis betyder "bagage", at der er selvrisiko ved tyveri eller beskadigelse af dine ting. Der er ikke selvrisiko på bagageforsinkelse. "Sygdom" indebærer bl.a. medicinkøb, lægebehandling og hospitalsindlæggelse.
Goudas selvrisikoer kan jeg ikke lgie overskue på kort tid - men der er ihvertfald punkter hvor selvrisikoen er på 10% af beløbet dog mindst 2500 - det er bl.a under eftersøgning og redning.

Generelt er det jo sådan at du betaler en højere pris (europæiske) men med selvrisiko på 0 - dog betaler du en lavere pris (gosafe eller gouda) hvis du kan accepterer en selvrisiko.

NoiNarak
Jeg ved ihvertfald,at Gouda er med i mange ting-blandt andet er de samarbejdspartnere med de 3 selskaber der slog sig sammen med-eller gennem thaivisa.com-og som laver specielle forsikringer designet til expats.
Husker desværre ikke-bortset fra Bupa hvad de hedder.

sony
Ja det må være de 2500 kr jeg skal betale i selvrisiko hvis jeg kommer til skade, jeg syntes bare det lyder underligt for sidste år skulle jeg kun betale jeg tror det var lige over eller omkring 4000 baht. Men nu står der jo man skal betale minimum 2500 kr det da lidt dyrt så. Så kan det bedre betale sig at tegne en forsikring hos europæiske der skal jeg kun give 1310 kr uden og den billigste hos gosafe var 985 kr men med selvrisiko. Ved da godt at det er billigere at købe den til 985 kr men skulle uheldet være ude som det var for mig sidste år vil det da være bedst at købe hos eoropæiske.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

fjelle123
Såvidt jeg kunne se så er det jo ikke på alt der er selvrisiko på minimum 2500 - men ja - det er vel altid en god ide at læse sine forsikrigsbetingelser rigtigt godt igennem.

Du kan ikke tegne igennem dit normale forsikringsselskab?

Spring til debat: