Se indlæg
 Udskriv debat
Ventetid skadestue og andet i DK
mussehund
Det bør maksimalt tage fire timer, men patienter på hovedstadens travleste skadestue venter op til 12 timer på behandling. Sikkerheden skrider, advarer læger og sygeplejersker.

Dette var overskriften i BT i dag... Hvad med at sende alle disse sundhedsudvalg, som alligevel tager rundt i verden, for at se andre måder at servicere på... TIL THAILAND.

Her er dejlige, og til tider underskønne sygeplejersker... bare serviceminded.....Læger som gør alt for at den enkelte, på den korteste ventetid, så man kan blive behandlet rigtigt og forsvarligt på den korteste ventetid.

Dette findes jo nok ikke så mange andre steder i verden.

Jeg ville da godt have en dansk sygeplejerske..plejer........ til at fremkomme med et positivt indlæg på, hvorfor en sådan overskrift i en dansk avis, kan fremkomme.

Er det administrative ved at blive en byrde, eller er i bare ved at blive dovne.... så patienterne er ved at blive en byrde, fordi i ikke har tid nok til den daglige chat med venner og familie på nettet.

Tag nu ovenstående med et gran salt, for jeg har virkelig fået en god behandling i Danmark for 20 år siden, med omsorg og professionel hjælp, med pleje efter en fejl knæoperation på Viborg sygehus, som nu har kostet nye implantater af nye knæ...

Dette er så sket for egen regning i Thailand, men her er jo så også service på drengen....Wink

sony
Det godt nok noget sludder du skriver mussehund med at de er for dovne, jeg arbejder selv på hospital og jeg kan godt love dig for de laver deres arbejde ordenligt og godt. De kan jo ikke gøre for der er for lidt hænder, så det er ikke dem du skal kritisere nærmere regeringen og df som siger et og gør noget andet, alt efter hvor meget de kan få betalt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

mussehund
Det kan da godt være, at det er sludder, men er det administrative ikke ved at tage over, så patienterne bliver det sekundære....

Jeg spørger bare, for jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg ikke ved en dyt om systemet i dag.

For mig lyder det lige, og undskyld, som om at patienterne ikke er dem, der bære dit og andres job oppe.

Men de ligegyldige bureaukrater og andre som tror de ved alt.. og efter dette bevilger penge til dette så syge væsen.

Det vare vel ikke længe førend Danmark kommer i samme kategori som USA. Det kan da godt være, at det er sludder, men er det administrative ikke ved at tage over, så patienterne bliver det sekundære...

Jeg spørger bare, for jeg er uvidende om situationen i Danmark, altså udover det jeg læser i de danske aviser.
Redigeret af mussehund d. 10/07-2011 11:21

sony
Det kan du så have ret i, hold kæft der skal næsten laves rapport bare folk slår en skid. Og det kaldet for et papirløst samfund
Redigeret af sony d. 10/07-2011 11:20
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

handy
sådan er det når der er skåret helt ind til benet...Angel

kimkingo
Man skulle bare lave om på uddannelsen til læger/sygeplejeske. Hvis de ikke vil arbejde inden for faget (eller i Danmark) når de er uddannet. Så skal de betale pengene tilbage, som uddannelsen har kostet staten. det ville tvinge dem til at blive, og så skulle der være 3 holdsskif. Så ville der ikke være ventetid. Ingen læger som scorer kassen på at arbejde efter normal arbejdstid. Folk vidste, hvad de gik ind til før de tager uddannelsen. Vi får læger/sygeplejersker og sparer skattekroner. Og minimal ventetid. Gad vide om det var muligt?Wink

mussehund
Jeg kan huske, at vi hvor jeg arbejdede, indførte det papirløse samfund. Dette er trods alt mange år siden. Jeg gik ind for denne ide, indtil jeg kunne bevise, at dette show eskalerede papiret mere end 57 procent..

Fido
handy skrev:
sådan er det når der er skåret helt ind til benet...Angel

Nåååh, men så må i jo bare betale noget mere i skat ....

Rolll LOL LOL
One man's ceiling is another man's floor

Spring til debat: