Se indlæg|
Velbekommen
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 10/11-2005 01:45
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
En lille snack fra Cambodia: [img]http://pub.tv2.no/multimedia/na/archive/00216/Snadder_i_Kambodsja_216877c.jpg[/img] is not a valid Image. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/11-2005 02:30
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Føj, det var lige før jeg fik min "Sang som" galt i halsen.
![]() Suk..................... ![]() ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/11-2005 06:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Nå Det kunne måske lukke munden lidt på dig ![]() bamsen |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 10/11-2005 08:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
ja godt man har godt hjerte og nej bamse jeg tror ikke at det lukker mjunden på suk ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 10/11-2005 15:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Billedet er normalt for mig![]() Her i Isaan spiser man naesten alt ![]() Jeg toer naesten ikke vise billeder af hvad jeg har spist ![]() En gang ristede scopioner eller andre biller er faktisk en god snack til en beer Chang ![]() ...Og jeg har aldrig haft ondt i maven dagen efter ![]() Men jeg bor ogsaa taet til Laos og Cambodia
Redigeret af MisterM d. 10/11-2005 15:31 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 10/11-2005 19:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Skorpioner eller andre biller?? hehe, du trænger vist til at genopfriske dine entomologiske kundskaber. ...Og jeg har aldrig haft ondt i maven dagen efter Men jeg bor ogsaa taet til Laos og Cambodia ja, så kan man ikke have ondt i maven ![]() Jeg har dog aldrig set taranteller (som på billedet) på markedet i thailand, heller ikke i levende live i naturen, men de må findes der. rinpoche |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.