Se indlæg|
Problem med Win VISTA og Internet Explorer 9
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 22/07-2011 23:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Efter at det andet problem med WiFi blev løst, opstod der et andet. Windows Update bliver med at sende påmindelse at jeg skulle installerer Update til Windows Internet Explorer 9. Det skal lige siges at jeg havde version IE 8 på. Efter at have kørt opdatering og skulle genstart computeren så fik jeg kun en blank side at se, men når man bevæger musen hen over siden så kommer der nogle små vinduer med URL og jeg fik sågar også en video at se, men resten af skærmen var blank. Jeg har haft det problem før og klarede det ved at køre en systemgendannelse, men påmindelse om update til IE9 kommer så igen. Så nu kan jeg kun bruge Google Chrome på bærbaren til jeg systemgendaner eller Upgradere til Win 7. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/07-2011 07:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Hej Lung Yao ... Du kan afinstallere IE9 og bede update om ikke at give besked om opdateringen igen (det gøres ved at gå ind under de opdateringer der nu er til maskinen, højreklikke på opdateringen og så klikke på "skjul opdatering" (noget i den stil der står) ... Så vil du så kunne bruge ie8 istedet for . Der er dog en del der har haft problemer med IE9 og hvid skærm , og af forskellige årsager ... Men har fundet et løsnings forslag du måske kan prøve: 1. Start Internet Explorer 9. 2. Klik på "Internetindstillinger" i "funktioner" oppe i topmenuen 3. I den popup der kommer frem, skift til den tab der hedder "Avanceret", find "accelereret grafik", sæt flueben i boksen ud for : "Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse" og genstart IE9 , og måske har det hjulpet .... Det kan også være at man skal prøve at "nulstille" indstillingerne for Internet Explorer (gøres samme sted .. Men tag endelig et skridt af gangen) .. Hvis du stadig ikke kan få det til at virke , så smid lige en PB, så kan vi prøve at kigge på det i fælles skab Redigeret af claus31130 d. 23/07-2011 07:45 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 23/07-2011 09:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Lung Yao skrev: Efter at det andet problem med WiFi blev løst, opstod der et andet. Windows Update bliver med at sende påmindelse at jeg skulle installerer Update til Windows Internet Explorer 9. Det skal lige siges at jeg havde version IE 8 på. Efter at have kørt opdatering og skulle genstart computeren så fik jeg kun en blank side at se, men når man bevæger musen hen over siden så kommer der nogle små vinduer med URL og jeg fik sågar også en video at se, men resten af skærmen var blank. Jeg har haft det problem før og klarede det ved at køre en systemgendannelse, men påmindelse om update til IE9 kommer så igen. Så nu kan jeg kun bruge Google Chrome på bærbaren til jeg systemgendaner eller Upgradere til Win 7. . Hej Lung - opgrader din Vista til Win7 - så forsvinder alle dine problemer! Vista er og bliver et skod system.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/07-2011 11:27
|
|
pdrhan skrev: ...................................................................................... Hej Lung - opgrader din Vista til Win7 - så forsvinder alle dine problemer! Vista er og bliver et skod system.... Ja, det har du ret i og det samme sagde IT folkene i BKK og Korat.(gælder også for WiFi problemet). Men måske det bedste løsning ville være at købe et nyt bærbar med Win 7 og størrere kapacitet. . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/07-2011 11:41
|
|
claus31130 skrev: Hej Lung Yao ... Du kan afinstallere IE9 og bede update om ikke at give besked om opdateringen igen (det gøres ved at gå ind under de opdateringer der nu er til maskinen, højreklikke på opdateringen og så klikke på "skjul opdatering" (noget i den stil der står) ... Så vil du så kunne bruge ie8 istedet for . Der er dog en del der har haft problemer med IE9 og hvid skærm , og af forskellige årsager ... Men har fundet et løsnings forslag du måske kan prøve: 1. Start Internet Explorer 9. 2. Klik på "Internetindstillinger" i "funktioner" oppe i topmenuen 3. I den popup der kommer frem, skift til den tab der hedder "Avanceret", find "accelereret grafik", sæt flueben i boksen ud for : "Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse" og genstart IE9 , og måske har det hjulpet .... Det kan også være at man skal prøve at "nulstille" indstillingerne for Internet Explorer (gøres samme sted .. Men tag endelig et skridt af gangen) .. Hvis du stadig ikke kan få det til at virke , så smid lige en PB, så kan vi prøve at kigge på det i fælles skab Claus, Du er "dagens helt" , ved at følge dit forslag m.h.t. : "Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse", så kom IE frem igen. Tak for hjælpen.(jeg skylder dig "en kold" af de grønne næste gang jeg er i TH). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/07-2011 11:43
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
1 grøn kan sgu ikke gøre det lung
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/07-2011 11:45
|
|
sony skrev: 1 grøn kan sgu ikke gøre det lung ![]() Du ved heller ikke hvor stor den er ![]() og især hvis den er "dansk brygget" ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/07-2011 11:56
|
|
Lung Yao skrev: Claus, Du er "dagens helt" , ved at følge dit forslag m.h.t. : "Brug softwaregengivelse i stedet for GPU-gengivelse", så kom IE frem igen. Tak for hjælpen.(jeg skylder dig "en kold" af de grønne næste gang jeg er i TH). . Velbekomme .. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 23/07-2011 12:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Vista og IE er nok de ringeste produkter på markedet, sammen er de en katastrofe ... skynd dig og skift
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/07-2011 12:18
|
Hejsa fido jeg køre da med vista her på min stationære, og det køre upoklageligt.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 23/07-2011 12:24
|
|
sony skrev: Hejsa fido jeg køre da med vista her på min stationære, og det køre upoklageligt. Det gjorde den også på min "hedenske stationære", dog skal lige tilføje at det var "Win Vista Home Premium" og ikke den her skod "Home Basic" som fulgte med bærbaren og som indtil den famøse opdatering til IE 9 var OK og nok til mit behov. (Jeg har ingen spil eller downloader film). . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 23/07-2011 12:36
|
|
Lung Yao skrev: Vista kører garanteret problemfrit på masser af pc'ere rundt om i hele verden ... Microsoft droppede den dog lynhurtigt , så mon ikke man kan udlede af det at den end ikke har levet op til Microsofts forventninger ?
sony skrev: Hejsa fido jeg køre da med vista her på min stationære, og det køre upoklageligt. Det gjorde den også på min "hedenske stationære", dog skal lige tilføje at det var "Win Vista Home Premium" og ikke den her skod "Home Basic" som fulgte med bærbaren og som indtil den famøse opdatering til IE 9 var OK og nok til mit behov. (Jeg har ingen spil eller downloader film). . |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 23/07-2011 14:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg har selv haft den tvivlsomme fornøjelse at teste Vista ... sikke noget skrammel. Desuden er IE notorisk berygtet for at være den langsomste browser på markedet, så det er ubegribeligt at folk fortsætter med at bruge det l***. Jeg har lige skiftet computer så nu hedder det 64-bit Windows 7 Ultimate med XP Mode sammen med Firefox - det sparker ræv. One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 23/07-2011 14:44
|
Ja jeg køre også firefox, men jeg syntes da ie 9 er blevet noget hurtigere, men jeg kan nu bedst lide firefox. Ellers skulle man prøve google chrome, den er godt nok hurtig, jeg har bare ikke arbejdet så meget i den så jeg kan ikke rigtig finde ud af at gemme sider i den. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.