Se indlæg|
Smartphone (Call packet)
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 24/07-2011 04:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Hej. Tænker på at køb en smart mobil phone her i thailand, da jeg bor her nede nu, så familien letter kan fange mig på skype/msn. Og kan se Dtac/happy har et ok tilbud som lyder. 449 baht pr måned de første 8 måned, derefter 699 baht pr måned. også får man: 350 min taletid pr måned, 400 sms, 75 mms fri internet og ingen begrænse på date sendt/modtaget.... Så det lyder jo godt i mine øre, men her kommer det jeg gerne vil vide. Hvor godt er det internet til smartphone, godt nok til skype og msn video chat ?? Så familien der hjemme altid kan fange mig på msn eller skype så vi kan snakke billiget sammen, og lige ses og sige hej hej... Hvad med download af date, youtube osv nogle der ved download og upload speed på det internet til smartphone , da jeg ikke kan finde det på nettet, samt de ikke kan forklare mig det over i shopen, altså ikke forklare det på english til mig , he he Så høre gerne fra nogle der har prøvet det/bruger det... På forhånd mange tak... |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 24/07-2011 09:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Badedyr skrev: Hej. Tænker på at køb en smart mobil phone her i thailand, da jeg bor her nede nu, så familien letter kan fange mig på skype/msn. Og kan se Dtac/happy har et ok tilbud som lyder. 449 baht pr måned de første 8 måned, derefter 699 baht pr måned. også får man: 350 min taletid pr måned, 400 sms, 75 mms fri internet og ingen begrænse på date sendt/modtaget.... Så det lyder jo godt i mine øre, men her kommer det jeg gerne vil vide. Hvor godt er det internet til smartphone, godt nok til skype og msn video chat ?? Så familien der hjemme altid kan fange mig på msn eller skype så vi kan snakke billiget sammen, og lige ses og sige hej hej... Hvad med download af date, youtube osv nogle der ved download og upload speed på det internet til smartphone , da jeg ikke kan finde det på nettet, samt de ikke kan forklare mig det over i shopen, altså ikke forklare det på english til mig , he he Så høre gerne fra nogle der har prøvet det/bruger det... På forhånd mange tak... Har prøvet deres data abonnement - det kører KUN EDGE , altså ikke 3G da det ikke er fuldt udviklet/implementeret i TH endnu , youtube ,videochat mm må du påregne ventetid, da download hastigheden ikke er ret hurtig....men til email og lettere google surf virker det fint Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.