Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til oversættelse
Gorgonzola
Vi har ved vores sidste besøg i Isan fået en rigtig god ven(inde). Hendes ældste barn er handicappet og derfor er hendes liv (om muligt) endnu mere svært end andres.

Vi vil gerne sende hende en mindre pengegave og fordi hun udelukkende taler Thai så ville vi gerne kunne vedlægge en kort besked sammen med vores bidrag.

Er der nogen som er villig til at oversætte en kort besked til Thai? Vi taler om en besked på ganske få linier.

Vi er nødt til at forsikre os at oversættelsen er rigtig. Vi vil ikke udsætte hverken os selv eller vores ven for en "Dansk practical joke" i oversættelsen. Hvordan vi sikrer det er jeg ikke helt sikker på men vi finder nok en løsning.

Nogen frivillige?

Tak Wink

Anonym Bruger
ja, gerne..bare skriv en pb..

Julie de Hemmer
Hej...

Min mand som er thailænder vil også gerne være behjælpelig i dette gode ærinde Smile

Mvh.
Julie

wheelie66
Gorgonzola skrev:
Vi har ved vores sidste besøg i Isan fået en rigtig god ven(inde). Hendes ældste barn er handicappet og derfor er hendes liv (om muligt) endnu mere svært end andres.

Vi vil gerne sende hende en mindre pengegave og fordi hun udelukkende taler Thai så ville vi gerne kunne vedlægge en kort besked sammen med vores bidrag.

Flot tanke... Det er ikke let at være handicappet i Thailand og det kan være meget bekosteligt for familien. Godt at høre at nogen tænker på den og giver en hjælpende hånd. Så du får en tommeltop op herfra. Yo baby

Jeg kender selv nogle svært handicappede i Thailand. En bekendt har været lammet i benene i ca 40 år, men hun har aldrig ejet en kørestol og sted hvor hun bor er slet ikke egnet for handicappede.
Wheelie66 More sick
Thailand i kørestol! Selvfølgelig kan man det.
Tag ansvar for dit liv. Kom ud af rørret og oplev verden.
[url]www.life-of-brian.dk/thailand.htm[/url]

http://www.life-of-brian.dk/thailand.htm
Gorgonzola
Tak for de generøse tilbud. Jeg vender tilbage når vi er klar til afsendelse.

Tusind tak. Sunflower

Spring til debat: