Se indlæg
 Udskriv debat
Ganske interessant for jer alle
mussehund
Hvad med jer der bor i området eller for den sags skyld andre steder, altså danskere..

Hvad med at møde op, og blive klogere.... for det er ganske gratis, så alle kan deltage, selv nordenfjords fra.Wink

http://pattaya-ti...n-thailand

mussehund skrev:
Hvad med jer der bor i området eller for den sags skyld andre steder, altså danskere..

Hvad med at møde op, og blive klogere.... for det er ganske gratis, så alle kan deltage, selv nordenfjords fra.Wink

Blive klogere ?

Dommeren, der skal lede mødet, udtaler til Pattaya-Times:

"In an exclusive interview with the Pattaya Times, Chief Judge Visit Sripibool said, “Justice is fair for all who appear in our courts. Nationality does not matter. We work first to find a compromise satisfactory to all parties concerned. Absent a compromise, we then conduct the court cases openly and transparently"

Enten udtaler han sig mod bedre vidende eller også er han ualmindelig dum, jeg tror på den første mulighed.

hn

Lung Yao
hn skrev:
mussehund skrev:

Blive klogere ?
Dommeren, der skal lede mødet, udtaler til Pattaya-Times:
"In an exclusive interview with the Pattaya Times, Chief Judge Visit Sripibool said, “Justice is fair for all who appear in our courts. Nationality does not matter. We work first to find a compromise satisfactory to all parties concerned. Absent a compromise, we then conduct the court cases openly and transparently"

Enten udtaler han sig mod bedre vidende eller også er han ualmindelig dum, jeg tror på den første mulighed. hn

Dum er han sikkert ikke, for JEG hæfter mig i de ord som jeg understregede med rødt.
Hvordan ville DU fortolke dem ?
Er det tale om T-4-2 Angel
.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

bangkoknielsen
"Tale mod bedre vidende" - "dum" - undskyld hn, men jeg tror du tager meget , meget fejl i din bedømmelse...

bangkoknielsen
Jeg håber da at Robert møder op og lærer lidt, så hans "rådgivningsfirma" forhåbentligt kan vejlede noget bedre end de yderst pinagtige ting han har misvejledt i, her på DTW...

bangkoknielsen skrev:
"Tale mod bedre vidende" - "dum" - undskyld hn, men jeg tror du tager meget , meget fejl i din bedømmelse...

Hvorfor tror du det, bangkoknielsen ?

hn

bangkoknielsen
hn - du kan jo møde op og derefter komme med en bedømmelse af en person jeg sætter stor pris på, bare det at have æren at kende...
Tale mod bedrevidende - dum! - Ærligt talt hn! - Hvem er det her der spiller bedrevidende og dum..?

bangkoknielsen skrev:
hn - du kan jo møde op og derefter komme med en bedømmelse af en person jeg sætter stor pris på, bare det at have æren at kende...
Tale mod bedrevidende - dum! - Ærligt talt hn! - Hvem er det her der spiller bedrevidende og dum..?

Er det det eneste argument, du har, - at du har "æren af at kende" ham ?

Det er da sølle, det må du kunne gøre bedre, bangkoknielsen.

hn

bangkoknielsen
Kære hn - det vil jeg da prøve på at gøre - ses vi til mødet?

bangkoknielsen skrev:
Kære hn - det vil jeg da prøve på at gøre - ses vi til mødet?

Det gør vi desværre ikke, for jeg er ikke i Thailand på det tidspunkt.

hn

bangkoknielsen
Nej kære hn - jeg havde heller ikke forventet andet! -men det er da nemt at sidde og styre Thailand fra PCén derhjemme...

sudsakhon
Thailands love er for så vidt ganske i tråd med hvad man kunne forvente i et demokrati..

Det bliver nog for juridisk teknisk at komme ind på de områder, hvor Thailands love er i direkte strid med hvad vi opfatter som demokratiske i vesten.

Men forvaltningen af disse love, specielt i når der afsiges dom (+ spedielt overholdelse af retsplejeloven..vidner, frister, bevisførelse, osv.) er de lokale retsinstanser er præget af inkonsekvens og sovset ind i lokale interesser..

Thailand er på bananstats niveau i disse spørgsmål.

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
bangkoknielsen skrev:
Nej kære hn - jeg havde heller ikke forventet andet! -men det er da nemt at sidde og styre Thailand fra PCén derhjemme...

bangkoknielsen, er det ikke også det, du prøver på ?

hn

sudsakhon skrev:
Thailands love er for så vidt ganske i tråd med hvad man kunne forvente i et demokrati..

Det bliver nog for juridisk teknisk at komme ind på de områder, hvor Thailands love er i direkte strid med hvad vi opfatter som demokratiske i vesten.

Men forvaltningen af disse love, specielt i når der afsiges dom (+ spedielt overholdelse af retsplejeloven..vidner, frister, bevisførelse, osv.) er de lokale retsinstanser er præget af inkonsekvens og sovset ind i lokale interesser..

Thailand er på bananstats niveau i disse spørgsmål.

+1

hn

bangkoknielsen
Nej hn - og jo! - mit hjem er Thailand, men prøver absolut ikke på at latterliggøre landet som du...

bangkoknielsen skrev:
Nej hn - og jo! - mit hjem er Thailand, men prøver absolut ikke på at latterliggøre landet som du...

Igen en udokumenteret påstand, dit debatniveau er på børnehaveklasse-stadiet.

Du kunne f.eks. forholde dig til det, dommeren udtaler til artiklen, og som jeg refererede, men det er måske for meget forlangt af dig ?

hn

bangkoknielsen
Jamen det er da OK hvis du mener det, men det er jo ikke særligt nemt at samtale med vuggestuebørn over internettet! - Du må undskylde mig, men vi skal med fly til Singapore om tre timer, så har desværre ikke tid til at lege mere, men kom til mødet - vi kan hilse på hinanden og måske vil jeg invitere dig på besøg på vore virksomheder...

Spring til debat: