Se indlæg|
Bolig nær Ban Saray og Sattahip
|
|
| PetHot ScandiAsia |
Lagt på d. 03/08-2011 09:43
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Dejligt et plans hus til salg Fire år gammelt To soveværelser To Badeværelser Køkken og opholdsstue med spisebar Lille have med springvand Ca. 90 m2 ca. 200 m2 grund 24 timer sikkerhedsvagt Pris 1,595,000 Baht Yderligere information kontakt ![]() |
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 03/08-2011 09:51
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Hvor mange kilometer ligger det fra Jomtien? Hvor langt er der til vandet? 888
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 03/08-2011 09:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
PetHot ScandiAsia skrev: Dejligt et plans hus til salg Fire år gammelt To soveværelser To Badeværelser Køkken og opholdsstue med spisebar Lille have med springvand Ca. 90 m2 ca. 200 m2 grund 24 timer sikkerhedsvagt Pris 1,595,000 Baht Yderligere information kontakt ![]() Billeder er altid en go´ting når man vil sælge..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| PetHot ScandiAsia |
Lagt på d. 04/08-2011 06:20
|
888 skrev: Hvor mange kilometer ligger det fra Jomtien? Hvor langt er der til vandet? Huset er beliggende i en lille Estate ca. 75 huse, i Bakkerne omkring Ban Saray ca. 25 km. fra Pattaya. Fra ejendommen er der ca. 7 km. til Havet, på Estaten er der bla. fælles Swimming Pool. Jeg Prøver at ligge lidt billeder op i mit fotoalbum. Ønsker du yderligere information så kontakt mig på www.pethot2.gmail... Det er der foriøvrigt allerede flere der har benyttet sig af. ![]() |
|
|
|
| PetHot ScandiAsia |
Lagt på d. 04/08-2011 07:07
|
PetHot ScandiAsia skrev: 888 skrev: Hvor mange kilometer ligger det fra Jomtien? Hvor langt er der til vandet? Huset er beliggende i en lille Estate ca. 75 huse, i Bakkerne omkring Ban Saray ca. 25 km. fra Pattaya. Fra ejendommen er der ca. 7 km. til Havet, på Estaten er der bla. fælles Swimming Pool. Jeg Prøver at ligge lidt billeder op i mit fotoalbum. Ønsker du yderligere information så kontakt mig på www.pethot2.gmail... Det er der foriøvrigt allerede flere der har benyttet sig af. ![]() Så er der lidt billeder af huset i mit fotoalbum. Øvrig info - Sandston omkring hele huset - 20 mm. Isolation I taget - Nye elektriske installationer - Ordentlig jordforbindelse - Tyske vandvarmere I badeværelserne - Nye toiletter og håndvaske - Keramisk kogeplade i køkkenet - Samsung køler, dybfryser med sort glas front - Loft vifter - Tre Aircon LG. - Persienner overalt - Alle vinduer indbrudssikrede og med mosquitonet - Ekstra vandtank og vand pumpe - Lille have med springvand - Elektrisk port med fjernbetjening - Tyveri alarm med rum sensorer og fjernbetjening - Satelit til True og Smart - Telefon og internet Pris 1,595,000 Baht eller ca. 280,000 kr...... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.