Se indlæg|
Børnesygdomme
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 08/08-2011 12:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
Foranlediget af en anden tråd vil jeg gerne spørge til, om nogen kender til hvilke børnesygdomme der bliver vacineret gratis for i Thailand. Seks almindelige børnesygdomme er skoldkopper, kighoste, lussingesyge, tredages-feber, skarlagenfeber og hånd-fod-mund sygdom. Da man kan vaccinere mod kighoste, er denne sygdom dog blevet sjældnere. Derudover er både fåresyge, røde hunde og mæslinger vigtige børnesygdomme, men da der vaccineres imod disse forekommer de kun meget sjældent i dag. Får man børnesygdommene som voksen er sygdomsforløbet ofte mere alvorligt. Det er derfor vigtigt at følge de anbefalede vaccinationsprogrammer. http://www.netdok...gdomme.htm |
|
|
|
| bangkoknielsen |
Lagt på d. 08/08-2011 17:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 435 |
Tag det roligt Ole! - Alle børn i Thailand har muligheden for at blive vaccineret mod børnesygdomme - også helt gratis..! Selvom flere her på siden, er af den mening, at Thailand er en "banan-stat", så er sundhedssystemet yderst velfungerende, også for landets mindrebemidlede... |
|
|
|
| olejensen |
Lagt på d. 08/08-2011 17:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 276 |
tak bangkoknielsen så er jeg mere rolig, for nogle gange når jeg læser herinde tror jeg ikke jeg bor i Thailand. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.