Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Billigste fly til Bangkok
|
|
|
Lagt på d. 09/08-2011 18:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Prøv at få et uforpligtigende tilbud fra thaifly |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/08-2011 18:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeg synes sørme dine priser er mere end i orden, Thaifly. Consider yourself bookmarked ![]() Mvh rinpoche |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 09/08-2011 23:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Er der nogen herinde der har erfaring med dette selskab hvis de er ok er de sku billige
Web: HOJ
|
|
|
|
| Sicarius |
Lagt på d. 10/08-2011 11:32
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 88 |
For tiden virker det som om at det er AirBerlin der har de billige rejser til Thailand .Jeg selv er lige fløjet hjem fra BK for 4 mdr siden .Kostede mig kun 2800 kr .Bruger som regel 2 forskellige søgermaskiner til at finde den laveste pris .Den her http://www.momond... ..og den her http://www.travel... .Der kommer lige en reklame på 5 sekunder .Så skal man klikke "SKIP AD" oppe i højre hjørne for at komme videre til siden! Jeg gør en tjeneste, og får lidt igen for det .Og tro mig det er meget lidt, men et eller andet sted skal man jo begynde! Håber ikke det gør noget? ![]() Links redigeret af Admin. Rødt bær givet for følgende brud i [url]reglementet[/url]: §21 - Det er ikke tilladt at reklamere for eksterne konkurrerende hjemmesider (*) - hverken direkte eller inddirekte uden tilladelse fra Adminstrationen, dog er relevant indhold på ikke-konkurrerende sider naturligvis tilladt. Er du i tvivl, så spørg en Administrator. *Definationen på en konkurrerende webside dækker over andre danske thai-relateret sider og thai-relaterede fora. Det er endvidere ikke tilladt at linke til eksterne websider med links, der indeholder en affiliate-kode af den ene eller anden slags. Dette gælder både links til kommercielle websider og til andre sider, hvor det gælder om at få andre ind via affiliate-kode. Således også hvis der ikke forsøges at tjene penge via et link, men blot at skabe trafik til den pågældende webside. - Admin - Redigeret af Webmaster d. 11/08-2011 16:55 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/08-2011 17:17
|
|
Hej med Jer. Vi bruger de sædvanlige selskaber - men har bare en aftale med de fleste fly, at vi får en rabat. Denne rabat giver vi videre til kunderne, da vores primære levevej er udlejning af de villaer/lejligheder der var i Hammerslag. Men efter jeg oprettede denne tråd har vi fået mange henvendelser herfra - tusind tak for det. Det ER de billigste priser i dk. Typisk 1-300 billigere end Momondo. Prøv os. Hos os får du e-billetten inden for ca 1 uge - så løber du ingen risiko. Mvh Per |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 10/08-2011 18:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
Hej Thaifly / Per Det lyder godt, med dine priser, har dog for ca. 3 mdr. siden lavet et pristjek på, cph -bkk - Saigon og retur, her var du ca. 1200,- dyrer end jeg skulle give hos Thaitravel på halmtorvet. idet du kun havde rabat på CPH - BKK og ikke vidre til Saigon. Hvorfor går der 1 ugen inden man modtager en E-Ticket, andre er istand til at leverer denne med det samme. Hvem er Thaifly, som jeg køber og betaler gennem ? og hvem er World Sun Travel ApS ?? Jeg kan ikke finde et cvrnr. for thaifly. CVR eller navn World Sun Travel er ikke medliem af rejsegarantifonden er dette rigtigt, eller kan jeg bare ikke finde jer ?? World Sun Travel's CVR nr. tilhører JYSK QUALITY SUPPORT ApS med følgende binavne JQS DATA APS WORLD SUN ESTATE APS WORLD SUN TRAVEL APS Når betalingen sker til Thaifly, som ikke er et registreret selskab, hvor havner pengene så ?? Du må meget undskylde, men den konstruktion, syntes jeg minder om det vi engang så fra Ringsted, dog uden at drage en sammenligning, da mit kendskab til jer er forsvindende lille Kim
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 10/08-2011 18:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
kro90 skrev: Hej Thaifly / Per Det lyder godt, med dine priser, har dog for ca. 3 mdr. siden lavet et pristjek på, cph -bkk - Saigon og retur, her var du ca. 1200,- dyrer end jeg skulle give hos Thaitravel på halmtorvet. idet du kun havde rabat på CPH - BKK og ikke vidre til Saigon. Hvorfor går der 1 ugen inden man modtager en E-Ticket, andre er istand til at leverer denne med det samme. Hvem er Thaifly, som jeg køber og betaler gennem ? og hvem er World Sun Travel ApS ?? Jeg kan ikke finde et cvrnr. for thaifly. CVR eller navn World Sun Travel er ikke medliem af rejsegarantifonden er dette rigtigt, eller kan jeg bare ikke finde jer ?? World Sun Travel's CVR nr. tilhører JYSK QUALITY SUPPORT ApS med følgende binavne JQS DATA APS WORLD SUN ESTATE APS WORLD SUN TRAVEL APS Når betalingen sker til Thaifly, som ikke er et registreret selskab, hvor havner pengene så ?? Du må meget undskylde, men den konstruktion, syntes jeg minder om det vi engang så fra Ringsted, dog uden at drage en sammenligning, da mit kendskab til jer er forsvindende lille Hov Hov , der må vi vist nok have noget mere info:::::::: HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
|
|
|
|
| filihankat |
Lagt på d. 10/08-2011 20:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
kro90 skrev: Hej Thaifly / Per Det lyder godt, med dine priser, har dog for ca. 3 mdr. siden lavet et pristjek på, cph -bkk - Saigon og retur, her var du ca. 1200,- dyrer end jeg skulle give hos Thaitravel på halmtorvet. idet du kun havde rabat på CPH - BKK og ikke vidre til Saigon. Hvorfor går der 1 ugen inden man modtager en E-Ticket, andre er istand til at leverer denne med det samme. Hvem er Thaifly, som jeg køber og betaler gennem ? og hvem er World Sun Travel ApS ?? Jeg kan ikke finde et cvrnr. for thaifly. CVR eller navn World Sun Travel er ikke medliem af rejsegarantifonden er dette rigtigt, eller kan jeg bare ikke finde jer ?? World Sun Travel's CVR nr. tilhører JYSK QUALITY SUPPORT ApS med følgende binavne JQS DATA APS WORLD SUN ESTATE APS WORLD SUN TRAVEL APS Når betalingen sker til Thaifly, som ikke er et registreret selskab, hvor havner pengene så ?? Du må meget undskylde, men den konstruktion, syntes jeg minder om det vi engang så fra Ringsted, dog uden at drage en sammenligning, da mit kendskab til jer er forsvindende lille Gode og meget relevante spørgsmål kro90 som jeg håber Thaifly kan svare på. Måske især det med en E-ticket der tager en hel uge at lave, når andre leverer den i indbakken stort set øjeblikkeligt. Jeg bliver også altid lidt skeptisk når nogen hævder at kunne skaffe flybilletter fra København til Bangkok billigere end søgemaskinerne på nettet. En hurtig søgning på momondo giver da også følgende resultat: August 2011: Thaifly: 4400 kr. direkte med Thai Airways Momondo: 4317 kr. direkte med Thai Airways December 2011: Thaifly: 4800 kr. direkte med TA Momondo: 4732 kr. direkte med TA Januar 2012: Thaifly: 7100 kr. direkte med TA Momondo: 7007 kr. direkte med TA Dette er blot tre hurtige/tilfældige søgninger, men jeg håber Thaifly vil kommentere? mvh. filihankat |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 10/08-2011 20:36
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Jeg undrer mig også over en uges venten på e-ticket, hvordan foregår betaling? og så de rabatter thaifly skriver de indhenter fra flyselskaberne. Som jeg har forstået det, jo større kunde man er, jo større rabatter kan man forhandle sig frem til, og gætter ikke på at thaifly er en speciel stor kunde. Og så kan jeg ikke lade værer med at smile lidt over at de på deres hjemmeside anbefaler det Ukrainske selskab Aerosvit, pga deres kunders "oplevelser". Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 10/08-2011 20:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
kro90 skrev: Hej Thaifly / Per Det lyder godt, med dine priser, har dog for ca. 3 mdr. siden lavet et pristjek på, cph -bkk - Saigon og retur, her var du ca. 1200,- dyrer end jeg skulle give hos Thaitravel på halmtorvet. idet du kun havde rabat på CPH - BKK og ikke vidre til Saigon. Hvorfor går der 1 ugen inden man modtager en E-Ticket, andre er istand til at leverer denne med det samme. Hvem er Thaifly, som jeg køber og betaler gennem ? og hvem er World Sun Travel ApS ?? Jeg kan ikke finde et cvrnr. for thaifly. CVR eller navn World Sun Travel er ikke medliem af rejsegarantifonden er dette rigtigt, eller kan jeg bare ikke finde jer ?? World Sun Travel's CVR nr. tilhører JYSK QUALITY SUPPORT ApS med følgende binavne JQS DATA APS WORLD SUN ESTATE APS WORLD SUN TRAVEL APS Når betalingen sker til Thaifly, som ikke er et registreret selskab, hvor havner pengene så ?? Du må meget undskylde, men den konstruktion, syntes jeg minder om det vi engang så fra Ringsted, dog uden at drage en sammenligning, da mit kendskab til jer er forsvindende lille Hvis vi tage bare et af de navne. JQS DATA. Så er der lidt omtale for det her. http://crn.dk/nyh...51732.html Man får lidt viden bare ved at google de navne som står i den artikel Ubon.
![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 11/08-2011 07:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
det lugter lidt af fup & svindel.........![]() |
|
|
|
| phom |
Lagt på d. 11/08-2011 12:10
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 282 |
Jeg kan ikke mindes, at jeg nogensinde har set folk debattere eller kommentere andres indlæg, på sådan en måde som fx. "Lone" gør. Gad vide om det ikke bare er en enlig mand, der sidder og finder på brugerindlæg, for der er tydeligvis ingen steder på siden, hvor man kan kommentere indlæggene, og derfor bliver det temmelig svært at skrive bemærkninger som ”Kan kun tilslutte mig det Flemming skriver” At man ikke få sin billet med det samme, gør vel også at alle alarmklokker bør ringe. http://www.thaifl... KUNDE UDTALELSER 17 FEB 2011 Lone skrev." Kan kun tilslutte mig det Flemming skriver" 16 FEB 2011 Flemming skrev: "Kan kun bekræfte de gode priser og den gode service,da jeg har benyttet mig af den tidligere." |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/08-2011 12:26
|
|
Skal vi ikke stoppe den her... Thaifly er et binavn - kommentarerne er hentet ud fra mail. Det var kun for at tilbyde Jer herinde billige fly billetter - jeg nøjes bare med det jeg får fra andre kanaler. Folk skal vel have en chance ik. |
|
|
|
| larschr5 |
Lagt på d. 11/08-2011 12:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 135 |
Du har da også fået en chance for at svare på beskyldningerne, men vælger altså at lade dem dem stå usagt. Det siger vist alt. Iøvrigt, så er det lovpligtigt at oplyse CVR nummer, hvilket du åbenbart tilsyneladende ikke har. Det er i sig selv et ret alvorligt tegn på at det ikke er helt lovligt det du har gang i. |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/08-2011 12:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Thaifly skrev: Skal vi ikke stoppe den her... Fordi det bliver ubehageligt for dig? Hvorfor ikke bare svare på de yderst relevante spørgsmål, der bliver stillet, fx omkring rejsegarantifonden og den lange leveringstid af elektroniske biletter. Man skal selvfølgelig ikke stemples på grund af sin fortid, men omvendt skal køberne altså heller ikke bare efterlades på herrens mark med risiko for tab. Det var kun for at tilbyde Jer herinde billige fly billetter - jeg nøjes bare med det jeg får fra andre kanaler. Hvor der er mere blåøjede mennesker? Det, at du ikke imødegår kritikken, antyder kraftigt, at man ikke bør bruge dig/jer. |
|
|
|
| HFD |
Lagt på d. 11/08-2011 13:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 196 |
Nu er det også samme Per Holmgaard der står bag Thaifly som stod bag JQS han har ikke engang fået rettet sin mail adr. Bemærk at priserne er dagspris – vi tager forbehold for udsolgte sæder samt prisændringer ind til fakturabetalingen er på vores konto Med venlig hilsen Birgitte Nørgaard http://www.Thaifl... mailto ![]() 86 82 42 73 61 28 42 73 |
|
|
|
| kro90 |
Lagt på d. 11/08-2011 14:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 561 |
THAIFLY Vil du ikke nok besvare mine spørgsmål i indlæg nr. 6 ?? Dernæst kan jeg ikke finde at THAIFLY er et Binavn til noget der er oplyst til CVR registret. og slet ikke til CVR 31252067 61284273 Kim
|
|
|
|
| flyer |
Lagt på d. 11/08-2011 16:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 688 |
Mvh rinpoche[/quote] Mvh rinpoche -------------------------------------------------------------------------------- - Den der træder i andres fodspor, træder ikke selv på en personelmine - (rinpoche) Men kommer heller ikke til at gå sine andre veje!!
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig
ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว Watching You |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/08-2011 16:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
flyer skrev:
- Den der træder i andres fodspor, træder ikke selv på en personelmine - (rinpoche) Mvh.rinpoche Men kommer heller ikke til at gå sine andre veje!! ![]() Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 11/08-2011 17:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Mon ikke, han har fjernet bogmærket igen.
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.