Se indlæg|
Tv signal i Thailand
|
|
| handy |
Lagt på d. 10/08-2011 16:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
Har her i vinters købt mig en ny fladskærm som jeg vil ha med mig til Thailand....nu var der en der fortalte mig at der vist er forskel på signalet i Thailand og herhjemme....så er der nogle der ved om man ikke kan bruge det derude eller ikke vil virke optimalt....ved godt man ikke for hd og dårligere signal...mvh Handy...![]() |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 10/08-2011 23:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej på den fladskærm jeg har købt og bruger i Th står der pal på ligesom i Dk men hvis det ikke lige er en skærm du har fået i overskud er prisen i Big C og lotus samme som i Dk og nogle billiger de er så ikke full HD og der er ikke scart stik på dem i Th Web: HOJ
|
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/08-2011 06:59
|
|
HOJ skrev: ok takker .....var inde og kigge på carefure`s hjemmeside ja som nu hedder big c..det havde jeg lige glemt men der syntes jeg der var mange hvor der stod full hd...vil meger gerne ha en fuld hd samt en med hdmi tilslutning da legebarnet nogle gange kommer op i mig...ps3...griner...Hej på den fladskærm jeg har købt og bruger i Th står der pal på ligesom i Dk men hvis det ikke lige er en skærm du har fået i overskud er prisen i Big C og lotus samme som i Dk og nogle billiger de er så ikke full HD og der er ikke scart stik på dem i Th
Redigeret af handy d. 11/08-2011 07:04 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 11/08-2011 08:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
handy skrev: HOJ skrev: ok takker .....var inde og kigge på carefure`s hjemmeside ja som nu hedder big c..det havde jeg lige glemt men der syntes jeg der var mange hvor der stod full hd...vil meger gerne ha en fuld hd samt en med hdmi tilslutning da legebarnet nogle gange kommer op i mig...ps3...griner...Hej på den fladskærm jeg har købt og bruger i Th står der pal på ligesom i Dk men hvis det ikke lige er en skærm du har fået i overskud er prisen i Big C og lotus samme som i Dk og nogle billiger de er så ikke full HD og der er ikke scart stik på dem i Th ![]() Vi købte i Juli måned en 43" LG LCD Full HD i Tesco Lotus for 16000THB , der står kanon billede på! Det kan ikke betale sig at slæbe dem med herhjemme fra.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/08-2011 08:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Køb TV her i Thailand. At "slæbe" en fladskærm med fra Dk. giver ingen mening. Køber du her, er du sikker på at Tv-tuneren virker. Jeg har før været i problemer med en medbragt Dvd optager, hvor tuneren ikke kunne læse kabel Tv kanalerne HDMI-stik, er standard på alle nye Tv her. Som en anden bruger skrev: Scart stik er yt. De ryster på hovedet i butikken og siger very old, når du nævner det. Redigeret af VIP d. 11/08-2011 08:52 >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 11/08-2011 10:22
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Det kan være hårdt nok at flytte et stort fladskærms-tv ind i stuen i Danmark. Jeg kan end ikke forestille mig at skulle slæbe det hele vejen til kolonihaven... ![]() Jeg tror også jeg ville gå i den lokale. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/08-2011 12:12
|
|
Det er også blot fordi det er købt i feb og meget glad for det.....det er langt det smareste......har lige lovet det til en god ven...hulk....![]() |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 11/08-2011 12:15
|
|
pdrhan skrev: er det med gramafon i toppen....handy skrev: HOJ skrev: ok takker .....var inde og kigge på carefure`s hjemmeside ja som nu hedder big c..det havde jeg lige glemt men der syntes jeg der var mange hvor der stod full hd...vil meger gerne ha en fuld hd samt en med hdmi tilslutning da legebarnet nogle gange kommer op i mig...ps3...griner...Hej på den fladskærm jeg har købt og bruger i Th står der pal på ligesom i Dk men hvis det ikke lige er en skærm du har fået i overskud er prisen i Big C og lotus samme som i Dk og nogle billiger de er så ikke full HD og der er ikke scart stik på dem i Th ![]() Vi købte i Juli måned en 43" LG LCD Full HD i Tesco Lotus for 16000THB , der står kanon billede på! Det kan ikke betale sig at slæbe dem med herhjemme fra.... Billigt.. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 11/08-2011 13:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
handy skrev: Det er også blot fordi det er købt i feb og meget glad for det.....det er langt det smareste......har lige lovet det til en god ven...hulk.... ![]() Mon ikke det skulle være til at få samme model her i Thailand , eller evt. en nyere model ? |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/08-2011 14:16
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Både DK og TH bruger PAL system (hhv. PAL B/G og PAL B/M). Phase Alternating Line (ikke "Picture Always Lousy" )http://countrycod...-standards http://www.high-t...om/pal.htm http://www.psrepo...ndard.html . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 11/08-2011 18:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Det bekræfter bare hvad jeg tidl. har skrevet: Køb dit TV i Thailand...! >>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 11/08-2011 20:38
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Scart stik... Har ikke hørt det begreb, siden jeg flyttede fra andedammen for 9 år siden. Nogle gange krummer man bare tæer... 888
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 11/08-2011 21:24
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
handy skrev: pdrhan skrev: er det med gramafon i toppen....handy skrev: HOJ skrev: ok takker .....var inde og kigge på carefure`s hjemmeside ja som nu hedder big c..det havde jeg lige glemt men der syntes jeg der var mange hvor der stod full hd...vil meger gerne ha en fuld hd samt en med hdmi tilslutning da legebarnet nogle gange kommer op i mig...ps3...griner...Hej på den fladskærm jeg har købt og bruger i Th står der pal på ligesom i Dk men hvis det ikke lige er en skærm du har fået i overskud er prisen i Big C og lotus samme som i Dk og nogle billiger de er så ikke full HD og der er ikke scart stik på dem i Th ![]() Vi købte i Juli måned en 43" LG LCD Full HD i Tesco Lotus for 16000THB , der står kanon billede på! Det kan ikke betale sig at slæbe dem med herhjemme fra.... Billigt..Hehe - nej den var sat ned på tilbud mens vi var der fra 21000THB til 16000THB - de har mange gode tilbud ind i mellem... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| HOJ |
Lagt på d. 11/08-2011 23:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 131 |
Hej igen Handy ja det er rigtigt mange af dem også er med Full Hd og når der skal være plads til en indre legebarn kan det jo godt blive lidt dyre Lotus har også et stort udvalg du kan også finde dem i mindre butikker men min erfaring er når det gælder garanti er det nemmere i de store indkøbs centre her er lige linket til Lotus. Big C havde du jo fundet http://www.tescol...otoid=3922 Web: HOJ
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.