Se indlæg
 Udskriv debat
Besøg på skolen i Doi Law.
NoiNarak
Idag var vi så igen på skolen,idet det naesten er blevet en tradition,at vi besøger dem når vi har danske gaester.
Desvaerre var der ikke mange børn at se, idet de alle var andre steder og forberede dagen imorgen-Dronningens fødselsdag-Mors dag.
Vi var som altid ledsaget af Hugo-denne gang uden Nang,idet hun var på arbejde andetsteds.
Vi fik den saedvanlige rundtur og fik snakket en del med MR. Woods-skolens engelsk laerer-og talt lidt om projektet med den danske skole og eleverne på skolen i Doi Law.
De taler dagligt sammen over Skype og messenger og er meget glade for det.
Ligeledes var vi ude og se de traer børnene fra danmark havde plantet og den nye urtehave,som er en begyndelse på,at de forhåbentligt kan blive selvforsynende med grøntsager.
Man kan se efter hvert besøg,syntes jeg,at der sker små forbedringer hen af vejen-måske ikke store ting,men der sker dog noget,hvilket jo er positivt.
Men dejligt,at-ihvertfald de folk vi har haft med derud, har vaeret meget interreserede og vaeret glade for turen -selv idag, i øsende regn og uden børn.

kylling
Jeg spørger jo nok dumt, men hvor ligger skolen??? jeg tager til korat og derefter til patty i en uge, er det rimelig tæt på nogle af disse stedeR???

NoiNarak
kylling skrev:
Jeg spørger jo nok dumt, men hvor ligger skolen??? jeg tager til korat og derefter til patty i en uge, er det rimelig tæt på nogle af disse stedeR???

Naee.det er da ikke dumt,når du ikke ved det-alt er jo nemt for den som kan.
Nej, desvaerre-skolen ligger udenfor Chiang Mai,så det er temmelig langt, fra disse steder du naevner.
Men på trods af det-kan du have en god tur herned.

ABS

http://www.friend...

We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
mussehund
Kære Per

Du har fået alle dit mammut tilbage, så forståelsen er da ved at kunne ligge et meget lille sted, for din chikane for noget som mange andre tror på.

Du har da lov til at have dine meninger, derom skal der overhovedet ikke være nogen tvivl, men jeg mener dog, at dit had til Hugo Thomsen, nu skal holdes på det private plan.

Jeg gider ikke jeres private krig, og jeg er da overbevist om Per, at mange andre også er i samme båd som jeg..

Der er noget der hedder PBer og der er noget der heder mails, så ville det ikke være af interesse for alle, hvis du fremover fokusere af denne vej.

Jeg siger ikke du har uret Per, men jeg mener bare alle de dansetrin der kan vises, er fremkommet.

Kan i alle have en god weekend i varmen....

Lung Yao
kylling skrev:

Det er en laaaaaaaaaaaaaaaaange tur, hvis du skal med bus fra Korat til CM(dobbelt så langt som fra Korat til Patty). Jeg gjorde det sidste år og gører det ikke igen, med mindre at det bliver i privat bil eller taxa og med stop undervejs. Jeg rejste hele natten og brugte det meste af følgende dag på hotel for at komme mig over de 10T. det tog.
I år tog vi til BKK med minibus og fløj dagen efter med Thai Airways. Svigemor var helt "mundtlam" da vi landede i CM, og det første hun gjorde var at ringe til svigefar og fortælle ham at "det tog KUN 1T og 5min" fra BKK til CM. Hehe-guy

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

ABS
mussehund skrev:
Kære Per

Du har fået alle dit mammut tilbage, så forståelsen er da ved at kunne ligge et meget lille sted, for din chikane for noget som mange andre tror på.

Du har da lov til at have dine meninger, derom skal der overhovedet ikke være nogen tvivl, men jeg mener dog, at dit had til Hugo Thomsen, nu skal holdes på det private plan.

Jeg gider ikke jeres private krig, og jeg er da overbevist om Per, at mange andre også er i samme båd som jeg..

Der er noget der hedder PBer og der er noget der heder mails, så ville det ikke være af interesse for alle, hvis du fremover fokusere af denne vej.

Jeg siger ikke du har uret Per, men jeg mener bare alle de dansetrin der kan vises, er fremkommet.

Kan i alle have en god weekend i varmen....

http://www.friend...

We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
chaingmai
helt ærlig mussehund, hvad galt er der i det link abs lagde på ? eller vil du bare lave rav i den.Til hest

NoiNarak
Chiangmai!

Helt aerligt-linket er der da intet i vejen med-godt initiativ,-jeg gad simpelthen ikke selv kommenterer det idet jeg ikke vil starte den gamle debat op igen.Men-må da indrømme, at jeg syntes, at det er lidt provokerende-jeg har intet med den gamle debat at gøre og vil ikke have det-kommenterer mit besøg på skolen.Det var alt-og mener, at vil ABS reklamerer for dette link,så kunne han vel lave sin egen tråd-og ville sikkert også have gjort det,hvis det ikke kun var for at provokerer.
Men alt positivt omkring Doi Law,skal åbenbart nedjusteres efter nogens mening og jeg mener, at hvis folk har indbyrdes uenigheder,så kan de da ordne dem på mail eller PB-eller i det mindste, i de tråde de selv opretter og ikke hvor folk prøver, at informerer og komme med positive indlaeg.

ubon lynge

ABS det lyder jo alt sammen godt i den beskrivelse af denne skole for mere alvorligt handicappede børn, men men men er det så en hvor man kan stole på at de penge der kommer ind bliver brugt på de børn og ikke på noget privat.

mussehund hvordan kan du skrive at det er et had ABS har til Hugo Thomsen, jeg tror nok der er lige så mange her som vil have et brug bar svar fra Hugo Thomsen, som der aldrig kom fra ham.
Du skriver også sådan.: Jeg siger ikke du har uret Per, men jeg mener bare alle de dansetrin der kan vises, er fremkommet.
øøøø jo det mener du, der kom da aldrig noget om hvornår og hvad der er hævet på den konto eller hvad der er indsat, der kom bare hvad der står der på nu, der kunne jo være sket meget og lavet mange sjove ting man ikke kan se på den konto...

Hvorfor skal ABS skrive på pb;er og mails, så kan vi andre jo ikke være med, det er jo ikke alle der har samme mening som dig mussehund, og godt for det da.

Forsat god weekend
Ubon.

Pibe

jimmikoldenborg
Jeg synes det er gået over gevind!
Hvis der er nogle der mener Hugo har gjort noget galt, så meld ham dog til politiet for fa... Da!! ABS har jo telefonoptagelser! Så brug dem dog istedet.
Det kan da ikke være rigtigt at man kan koge mere suppe på dette her? Læg dem ud her, så kan vi høre om det er rigtigt. Hvis disse optagelser virkelig eksisterer så kom frem med dem. Det må da være det ultimative bevis, der en gang for alle kan lukke denne efterhånden noget mudderkastende debat.

Når jeg har hørt ABS optagelse, så skal jeg med glæde undskylde at jeg har taget fejl. Indtil da vælger jeg at tro på at Hugo intet galt har gjort!.
Så hvis Vi skal have lukket den, så kom med optagelsen.

Der er kommet så mange injurier om det ene og det andet. En skriver at Hugo har indrømmet at have brugt pengene på sit hospitalsoohold. Hvor fa... Står det??
Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.

http://www.koldenborg.com
sony
NoiNarak skrev:
Chiangmai!

Helt aerligt-linket er der da intet i vejen med-godt initiativ,-jeg gad simpelthen ikke selv kommenterer det idet jeg ikke vil starte den gamle debat op igen.Men-må da indrømme, at jeg syntes, at det er lidt provokerende-jeg har intet med den gamle debat at gøre og vil ikke have det-kommenterer mit besøg på skolen.Det var alt-og mener, at vil ABS reklamerer for dette link,så kunne han vel lave sin egen tråd-og ville sikkert også have gjort det,hvis det ikke kun var for at provokerer.
Men alt positivt omkring Doi Law,skal åbenbart nedjusteres efter nogens mening og jeg mener, at hvis folk har indbyrdes uenigheder,så kan de da ordne dem på mail eller PB-eller i det mindste, i de tråde de selv opretter og ikke hvor folk prøver, at informerer og komme med positive indlaeg.

Netop noinarak linket er der intet i vejen med, det skulle bare have været i en tråd for sig selv, så derfor når det er postet her er det vel kun en provokation. Men som Jimmi også skriver, kom med den samtale som der siges der er.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

olejensen
Nu er det , at starte en ny debat op vel ikke for at folk skal undlade debat?

Hvad er meningen med trådstarten?

chaingmai
jeg har været på skolen i doi law to gange, og der er sket fremskridt, men jeg opfatter abs link som en hjælp til at finde et sted hvor man også kan hjælpe,jeg er sikker at hvis man vil hjælpe så er der andre skoler der også trænger, også nær hvor i bor.LOL LOL

jimmikoldenborg
Godt ord igen.

Er bare så træt af hver gang nogle skriver possitivt om skolen så går der børnehave i den.

Det jeg egentlig ville sige var såmænd bare, at medmindre der bliver lagt beviser (eks ABS's optagelse), kan vi så ikke lade twisten og beskyldningerne ligge? Man er vel uskyldig ind til det modsatte er bevist.

Når det så er sagt, så tager min familie og til skolen i Januar, hvor jeg skal lave en lille koncert. Skulle der være andre der kun tænke sig at jeg kommer forbi med min guitar, og gav ca 30 min koncert, så er I meget velkomne til at skrive.

Vi er i Bangkok i starten af Januar. Koh Chang i midten. Chiang mai slutningen. Phuket starten af februar.

Det eneste det koster er en cola light is kold:-)

olejensen skrev:

NoiNarak
olejensen skrev:

Meningen med trådstarten var og er ene og alene,at fortaelle lidt nyt fra skolen eftersom vi lige har vaeret der-intet andet-er der nu noget galt i det også???
Der bliver da startet så mange underlige tråde,så det har jeg da svaert ved at forstå-man har dog talt en hel del om skolen herinde og der er da også en del som støtter den og det må da alt andet lige,vaere rart for dem, at høre at det går fremad omend langsomt.
Tak til Jimmi Koldenborg for et godt indlaeg-lige mine tanker-man beskylder og beskylder og forlanger beviser-bortset fra skattevaesenet,er der vist ingen andre,hvor det er anklagede,der skal løfte bevisbyrden-og så åbenbart også her på DTW-i nogens øjne ihvertfald.

Wittaya
hva' musik spiller du..jm.
Med venlig hilsen Wittaya.

jimmikoldenborg
Wittaya skrev:
hva' musik spiller du..jm.

Jeg er uddannet trommeslager men for at få noget xtra i kassen taget jeg også rundt med min guitar og spiller alt godt fra havet. Eks Elvis, michael l to rock mm.

Jeg prøver desuden at indrage publikum hvis der er nogen ide i det:-)

Wittaya
Jeg spoerger pga. at jeg har bryllypsdag 7 aar i Januar, jeg elsker guitarspil....saa maaske vi kunne finde ud af noget.

Du er velkommen til at kontakte mig her eller pb...er i Bkk.
Med venlig hilsen Wittaya.

rinpoche
mussehund skrev:

Du har fået alle dit mammut tilbage......

Blot for en god ordens skyld: al din mammon, er lidt mere forståeligt. Wink

Spring til debat: