Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt tag
b_j3ns3n
Jeg har de sidste 2½-3 år udsat at ligge nyt tag på hjemme hos kæresten, men da det er begyndt at dryppe ind, kan ikke kan vente længere, og jeg nød til at gøre det næste gang jeg ankommer.. (om 14 dage Grin )

så jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med køb af tagplader ? her tænker jeg Eternittag og ikke blikplader.. Smile køber man dem pr kvm eller pr plade og hvad er prislejet.. det skulle gerne være beton plader og ikke asbest Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Tino
Få et tilbud på hele taget i kradratmeter. Der er jo noget overlæg der skal medregnes. Det har de helt sikkert styr på i butikken.

God arbejdslyst.

laodenmark
b_j3ns3n skrev:
Jeg har de sidste 2½-3 år udsat at ligge nyt tag på hjemme hos kæresten, men da det er begyndt at dryppe ind, kan ikke kan vente længere, og jeg nød til at gøre det næste gang jeg ankommer.. (om 14 dage Grin )

så jeg vil høre om der er nogen som har erfaring med køb af tagplader ? her tænker jeg Eternittag og ikke blikplader.. Smile køber man dem pr kvm eller pr plade og hvad er prislejet.. det skulle gerne være beton plader og ikke asbest Smile

Har Lige fået lavet udhæng/terrasse men med tag(teglsten/ ca 40-50 m2) som i resten af huset. Vi overlod det til 'technician' sjakbejsen at købe ind. aftalte en pris all included. Meget billigt ialt. indkøbt materialer for ca 40 000 baht. som dækkede en del andet bla. ny Dør/adgang installeret.
Så for 55000 bath fik vi overdækket terrasse, hvor noget udhæng skulle rives ned først, monteret nyt undertagt/skelet.støbt 4 søjler til understøtning, lagt nyt cement i indkørslen, + Bagom huset. cemeteret langs med vejen. vel ca 80 m2 cementering ialt. Beklædt overdækningen med træ under udhæng. Malet træwærk, cementpiller. Tætnet taget langs tagrykken ca 10 meters længde.
det har taget dem 3-4 personer ca 3 uger ialt. (ting tager tid) men priser havde vi aftalt.
Så mit råd må være aftal med andre at udfører det for jer. og betal for materialer efterhånden som i kommer frem.
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

b_j3ns3n
Vi laver det selv.. eller de laver det selv Grin
det kan da godt være jeg hjælper, men så bliver det kun med at slæbe, mit fagområde foregår lidt længere nede.. (brolægger) så det var bare lidt info omkring prisen, på de plader jeg manglede, går ikke ud fra lægterne vis de også skal udskiftes er så fandens dyre Smile

og sony hvor kan man se dit fine hus..? så jeg kan se det tag du har på der Smile
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

sony
På forsiden er du også blind?

Hvis du scholler nedad så ser du det
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
hehe yes det må jeg være.. du må være mere præcis ? ved stadig ikke hvor dit billede er Grin

sony
Kan du ikke se huset? det er næsten færdigt på det sidste i højre side, men du kan da se taget eller hvad

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
på forsiden af hvad..? mangler der ikke et link ?
vis jeg skal heppe på man u i dag må du lige oppe dig lidt Wink

sony
Hov pinligt ja den må jeg tage på min kappe, men nu er der sendt til dig.

Jeg havde sgu glemt linket til dig sorry. Du ved os fra det ægte københavn er ikke perfekte vel, bare se hvordan vi går konkurs altid ikPfft

b_j3ns3n
jeg er vant til det.. hvor har du dit hus..? Smile

Spring til debat: