Se indlæg
 Udskriv debat
Film
Wittaya

Med venlig hilsen Wittaya.

L
ja det er den jeg anbefalede igår:
"The Legend of Surithaya"
men i dårlig kvalitet på youtube og der mangler så lige ca 2 timer.

Francis Ford Coppola har været med til US udgaven.
og Mai Jaroenpura har en af hovedrollerne.

SUPER film synes jeg.

Wittaya
Har selv fimen paa video da min kone har en rolle i filmen......Beklager at jeg ikke vidste at hele filmen ikke er uploaded paa YTHeadbanger

L
Wittaya skrev:
Har selv fimen paa video da min kone har en rolle i filmen......Beklager at jeg ikke vidste at hele filmen ikke er uploaded paa YTHeadbanger

Sjovt for jer at din kone er med. Må have været et spændende projekt.
Min kone kommer fra Sukhothai og en del af historien foregår i nabobyerne Pitsanulok og Kampangpet, så der bliver også tegnet og fortalt derhjemme Wink

Den du linker til ser ud som om den er del 1 af 3, så de øvrige findes der jo nok også.

Wittaya
Dem som har besoegt Phichit har selvfoelgelig ogsaa set den store krokodille, og hvem er denne dille saa, jo det en mand ved navn Chalawan...Under vandet levede han som mand over overfladen var en en krokodille..........Filmen er paa YouTube, soeg under Krai thong, som er navnet paa den mand som finder den rige mands datter, han har 2 doetre..(Taphaokeaw &Taphaothong ) ....Ren HC. Andersen.

Og ja L, det var et spaendene projekt, jeg har faaet oerene tudet fulde, men jeg nyder at lytte til Thailandsk historie Smile

chilis
Hej Wittsya.
Et virkeligt godt indlæg du har lagt her. Hvis vi skal kigge efter din kone i filmen, hvor? Filmen er den optaget oppe i nord nær Lampang? Der har de jo dygtige elefanter ved Elephant Conservation Center til den slags film. Nu ser vi filmen og så er jeg nok lidt klogere på det. Tak.
Med venlig Chilis og ha en god dag.

rinpoche
Suriyothai, det er et episk værk.

Den skal op på den flade, skal den, med surround sound Smile

Cool, at din kone er med i filmen, Wittaya.

mvh
rinpoche

Wittaya
Hej C.

Filmen er optaget i Ayttaya, Phitsanulok og Surin da de jo der har mange elefanter...hvilken sekvens min kone medvirker i lader vi staa i det skjulte, jeg kan dog roebe at hun hjaelper kongen da han han er ved at tabe pusten...

Tak for positiv tilbage melding til jer alle....Wink

Ja Rin, den film er et mestervaerk !

Sicarius
Så lige "Yamada The Samurai of Ayothaya" igår ..det var godt nok vild Muy Thai martial art .. Sad og savnede Thailand imens så meget at jeg fik flere tårer i øjnene .. Har også set "Soi Cowboy" forleden ..sikke et makværk af en film .... jeg var så irriteret og skuffet at jeg skrev en review inde på IMDb .. Og det blev ikke bedre af at en anden havde rost filmen til skyerne ..Men den film er der jo ingen mening i .. Den er intet lagt sammen med intet i en pot fuld af intet ...

OK ...Måske for een der er skæv af L.S.D ...men det er jeg ikke ...
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill

Spring til debat: