Se indlæg|
Flyselskabet Swiss
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 28/08-2011 09:11
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Jeg har fået en flybillet til en ok pris med Swiss, men jeg kender ikke meget til dem. De har en god afgang om aftenen og kun en times tid ventetid i Zurich Er der nogen her, som kan være behjælpelig med deres erfaringer? Hvordan er standarden på deres fly, service, komfort osv. Håber nogen vil dele deres erfaringer På forhånd tak |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 28/08-2011 09:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
fly mad er ok der er langt mellem de 2 flyver du skal køre med tog man må ryge i lufthavnen mvh thaibamse skype
thai.bamse |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/08-2011 13:18
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
De er ligesom Austrian Airlines ejet af Lufthansa, så du har nok ikke noget at frygte. Har fløjet med både Lufthansi, Austrian og Swiss ,Austrian var af de tre klart det bedste, med Swiss på anden pladsen. Fin service. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 28/08-2011 15:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Det er OK. Der var Thai personale da jeg fløj med dem og servicen var god. |
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 28/08-2011 20:08
|
|
Austrian Airlines er det nationale østrigske flyselskab. Austrian blev stiftet i 1957 efter en fusion mellem Air Austria og Austrian Airways. Selskabet har i dag danskeren Vagn Sørensen som administrerende direktør. Austrian er medlem af Star Alliance. Austrian Airlines ejes af Austrian Airlines Group (AUA-group), som er en østrigsk selskabsgruppe bestående af flyselskabet Austrian Airlines og dets datterselskaber Lauda Air og Tyrolean Airways (Austrian Arrows). Austrian Airlines er moderselskabet i gruppen, der har interesser i 24 forskellige andre selskaber. AUA-group solgte sin ejerandel af Slovak Airlines i januar 2007, mens gruppen ejer 22,5 % af det ukrainske flyselskab Ukraine International. Austrian Airlines Group er medlem af Star Alliance, og har pr. maj 2009 97 fly. I 2008 havde selskabet i alt 7.914 ansatte og transporterede 10,7 mio. passagerer. så er det på plas mvh thaibamse skype
thai.bamse |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/08-2011 20:47
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
kirsten64 skrev: Jeg har fået en flybillet til en ok pris med Swiss, men jeg kender ikke meget til dem. De har en god afgang om aftenen og kun en times tid ventetid i Zurich Er der nogen her, som kan være behjælpelig med deres erfaringer? Hvordan er standarden på deres fly, service, komfort osv. Håber nogen vil dele deres erfaringer På forhånd tak Samme fly som hos SAS, service hverken dårligere eller bedre. Foretrækker dog selv Thai Airways der flyver direkte. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 28/08-2011 21:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
thaibamse skrev: Austrian Airlines er det nationale østrigske flyselskab. Austrian blev stiftet i 1957 efter en fusion mellem Air Austria og Austrian Airways. Selskabet har i dag danskeren Vagn Sørensen som administrerende direktør. Austrian er medlem af Star Alliance. Austrian Airlines ejes af Austrian Airlines Group (AUA-group), som er en østrigsk selskabsgruppe bestående af flyselskabet Austrian Airlines og dets datterselskaber Lauda Air og Tyrolean Airways (Austrian Arrows). Austrian Airlines er moderselskabet i gruppen, der har interesser i 24 forskellige andre selskaber. AUA-group solgte sin ejerandel af Slovak Airlines i januar 2007, mens gruppen ejer 22,5 % af det ukrainske flyselskab Ukraine International. Austrian Airlines Group er medlem af Star Alliance, og har pr. maj 2009 97 fly. I 2008 havde selskabet i alt 7.914 ansatte og transporterede 10,7 mio. passagerer. så er det på plas mvh thaibamse Thaibamse. det er altså forældede oplysninger du har copy/pasted, hvorfra?, måske burde du oplyse linket? Vagn Sørensen har ikke været direktør for Austrian i adskillige år. Lauda Air er nedlagt for en del år sigen og Lufthansa overtog selskabet for mindst 2 år siden, sååe det er vist ikke på plads. Og så handlede spørgsmålet jo om Swiss. Redigeret af natty d. 28/08-2011 21:47 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 29/08-2011 15:08
|
|
jeg har læst det herhttp://da.wikipedia.org/wiki/Austrian_Airlines[url][/url] mvh thaibamse skype
thai.bamse |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 31/08-2011 20:07
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Mange tak for svarene. Jeg vil også helst flyve direkte, men der var billetter til en ok pris og så flyver de om natten. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.