Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter i Nov. og til og med d. 8-12-2005
christian-s
En rasende god pris !

Iøvrigt et udemærket rejsebureau, som jeg har benyttet et par gange.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Don
- Det er godt nok billigt...jeg har givet 9.820 kr. for en returbillet sidst i december.
(Så er det derfor man er så fattig).
Hellere være en god original...end en dårlig kopi.

rinpoche
falang yao skrev:
Hi Folks,

Efter den 8.12 stiger prisen til over 8000kr, dog med undtaglelsen af d. 31-12-2005 til 4400KR , for dem som er ligeglad med at spænde Nytårsnat i luften.

)

Almindelig fejltagelse.
Idet Thai afgår ca. 01.20 den 31. tilmed med 6 timers tidsforskel og med 10-11 timers flytid, så giver det den rejsende masser af tid til at komme hjem og opleve nytårsaften!!

mvh
rinpoche

falang yao
rinpoche skrev:
[quote]falang yao skrev:
Hi Folks,
Almindelig fejltagelse.Idet Thai afgår ca. 01.20 den 31. tilmed med 6 timers tidsforskel og med 10-11 timers flytid, så giver det den rejsende masser af tid til at komme hjem og opleve nytårsaften!!rinpoche

Hej Rinpoche,

Jeg synes at du skal lige stoppe med at skrive sådan noget VÅS, prøv lige at vise mig hvor der står at TG afgår 01.20 fra CPH.
Dem som rejser den dag vil fejre NYT ÅRs aften/nat i luften, ligegyldigt om der 6t. tidsforskel og en flyvetid på 10-11 t. og de lander i BKK d.1-1-2006 .

Det er ikke første gang at du ikke læser ordentligt hvad andre medlemmer har skrevet, inden du udtaler og med kommentarer som tangerer en nedladende holdning, som jeg aldeles ikke bryder mig om.
Du er i din god ret til at ytre dig, men jeg vil bede dig om at prøve at være voksen og have/vise lidt mere respekt på dine medmennesker.

M. Rasmussen Angry Angry Angry
Redigeret af falang yao d. 20/11-2005 16:45
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

jorn
Jeg blev lidt forvirret af de forrige indlaeg af henholdsvis Rinpoche og falang yao.

Jeg laesre Rinpoche indlaeg som om han rejser "hjem" og dermed mener fra Bangkok til koebenhavn????

Der imod laeser jeg falang yao indlaeg som en tur fra Koebenhavn til Bangkok???

Hvad forvirre mig yderliger er et overraskende straekt sprogbrug fra falang yao som jo er administrator???? Et "leder" medlem paa dansk-thai, burde da kunne udtrykke sin megning i et noget mere dimplomatisk sprogbrug.

Jeg undre mig over hvem det er der ikke lige har laest det forige indlaeg?
“Music is the only language I whirly understand"

MisterM
rinpoche skrev:
falang yao skrev:
Hi Folks,

Efter den 8.12 stiger prisen til over 8000kr, dog med undtaglelsen af d. 31-12-2005 til 4400KR , for dem som er ligeglad med at spænde Nytårsnat i luften.

)

Almindelig fejltagelse.
Idet Thai afgår ca. 01.20 den 31. tilmed med 6 timers tidsforskel og med 10-11 timers flytid, så giver det den rejsende masser af tid til at komme hjem og opleve nytårsaften!!

mvh
rinpoche

Har proevet detSmile I 2003 skulle jeg pludselig til Danmark og kun faa plads paa Thai Airways med afg. 01:20 1/1 2004Smile og med ank. CPH 07:30 1/1 2004Smile
Mine thailandske bekendte kom heldigvis ud til International Departure om aftenen 31/12 for at sende mig afsted og vi havde en hyggelig middag sammen inden jeg chekkede indGrin 31/12 ca 23:00 Frown

Kl. 24:00 var vi mange som sad i 'ryge baren' og vil ringe til vores familie og bekendte men telefon systemet i lufthavnen var overbelastet i flere timer og vi kunne ikke komme igennemSad
Redigeret af MisterM d. 19/11-2005 04:25

clydehaumann
Hej til alle kamphaner.
Jeg laeser nu ogsaa Farang Yao's indlaeg som at det handler om CPH-BKK, men Rinpoche's oplysning er da vaerd at tage med for dem der rejser den anden vej.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/

http://thaidanishservice.com
rinpoche
Ok, Farang Yao skriver CPH-BKK-CPH.
Og når han skriver nytårsnat mener han cph-bkk, hvilket han ikke siger specifikt, hvorimod jeg mener bkk-cph.
Jeg har hørt flere sige: Jamen så går vi jo glip af fx juleaften eller nytårsaften, selvom de rent faktisk når hjem i god til til festlighederne.
Derfor er der også tit og ofte plads på maskinen disse 2 dage, selvom resten af december kan være booket op.

Farang Yao, tak skal du have for en gang adminstrator blæk du fik sprøjtet ud af pennen, hvad? Grin
PS, hvad du bryder dig om eller ej, kunne sådan set ikke interessere mig mindre.

rinpoche

jager
hvis man rejser hjem den 31-12 så oplever man nytårsaften men rejser man 1-1 så oplever man en masse mennesker med ondt i hårrødderne, men den 1-1 er ikke nytårsaften det er nytårsdag

jager

paulsenp
Thai Travel på Halmtorvet har det samme billige tilbud på flybilletter.
Peter

jorn
Uanset hvilken vej "vinden blaeser" Saa synes jeg,at tjene 3600 danske kr paa at side i en behagelig stol, glo video nappe sig en lur og faa "snacken" serveret, det er en ganske god betaling, skattefri!GrinWink

Saa meget er jeg sgu aldrig blevet betalt for at arbejde en nytaarsaften!GrinGrinGrinGrin

Der noget jeg har undret mig over: desdo aeldre jeg bliver desdo smukkere bliver kvinderne dog med undtagelse af stewardesserne????

CoolCoolCoolCoolCool

jorn
P,s da jeg 16 var stolt hvis jeg score en paa 25!

Pps. Nu hvor har rundet de 45 saa er jeg stolt hvis jeg score en paa 25!

Det er sgu ikke saa meget der aendre sig her i livet!!!!

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCool

rinpoche
GrinGrinGrinGrin

MisterM
jorn skrev:
P,s da jeg 16 var stolt hvis jeg score en paa 25!

Pps. Nu hvor har rundet de 45 saa er jeg stolt hvis jeg score en paa 25!

Det er sgu ikke saa meget der aendre sig her i livet!!!!

CoolCoolCoolCoolCoolCoolCool

Jo, det aendre sig meget her i livetGrin

Da jeg 16 var stolt hvis jeg score en paa 25Grin

Nu hvor jeg har rundet de 64 saa er jeg ked af det hvis jeg score en paa 18!Sad

Under 18 aar i Thailand er strafbart...op til 30 aars faengsel...Frown
Mellem 18 og 20 aar er det vanskeligt at gaa i byen da der som regel kraeves ID kortSmile
Over 20/21 aar er der flere mulighederGrin Men de kraverer som regel et aktivt livSmile
Det vanskelige er hvis man moeder en paa 18 aar som elsker at vaere hjemme, lave mad, goere rent og se TV/Video om aftenenFrown

jorn
Tja! det var noget nemmere at komme ind paa discoteket, naar hun var 25 og stak babserne op i femoeren paa doermanden!

Der maatte jo vaere mere en grund til at foretraekker alders gruppen paa 25..................................sjovt nok, saa er det ogsaa der hvor aldreen med appelsinhud, saa smaat er begyndt, men sjovt nok, saa virker det ikke generende, snare charmerende!

CoolCoolCoolCoolCoolCool

jorn
Jeg kom til taenke paa, at man altid siger at "pris og kvalitet haenger sammen"!

Mon det forhold at flybilletter idag kun koster en femtedel af hvad de gjorde for 35 aar siden, har noget med at goere at de fleste stewardesser ogsaa vejer 4/5 mere!Shock

Eller maaske er det i virkeligheden de samme der stadig er ansat?Sad

Saa skal de jo snart paa pension! SmileSmileMaaske er det derfor jeg glaeder mig til at jeg skal ud og flyve naar jeg bliver gammel WinkWink

falang yao
b]jorn skrev:[/b]
Jeg blev lidt forvirret af de forrige indlaeg af henholdsvis Rinpoche og falang yao.

Jeg laesre Rinpoche indlaeg som om han rejser "hjem" og dermed mener fra Bangkok til koebenhavn????
Det gjørde jeg skam også .

Der imod laeser jeg falang yao indlaeg som en tur fra Koebenhavn til Bangkok???
Netop, jeg skrev TYDELIGT : CPH-BKK-CPH for det ikke skulle herske nogen tvivl !

Hvad forvirre mig yderliger er et overraskende straekt sprogbrug fra falang yao som jo er administrator???? Et "leder" medlem paa dansk-thai, burde da kunne udtrykke sin megning i et noget mere dimplomatisk sprogbrug.
Det overraske mig også at du synes at jeg havde et strærk sprogbrug, men ikke bliver over den nedladende bemærkning : Almindelig fejltagelse . For havde det ikke stået, eller måske : Det er en almindelig fejltagelse som mange gører..........., så har det ikke lydt et "pip" fra mig.
JEG er ikke mere leder end du eller andre er her på DTW, borset fra Kim/webmaster. jeg opfatter mig selv som en medhjælper og ikke andet

Jeg undre mig over hvem det er der ikke lige har laest det forige indlaeg?
Jeg gjørde, derfor skulle jeg igen præciserer at mit indlæg drejede sig om strækning København-Bangkok-København.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 20/11-2005 16:49
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Hej allesammen,

Der er vist nok også tilbud på 6 mnd billige billetter med China Airlines :

CPH-AMS- BKK-AMS-CPH. Jeg kommer tilbage i morgen med yderligere konkret information om priserne og om der findes også billetter : BLL-AMS-BKK og retur.

Hej poulsen,

Det er "pudsigt" og tilfredstillende at se at Thai Travel nu følger, markedsmekanismen da de nu har fået konkurrence fra flere sider på det "lukrativ" marked til Thailand.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 20/11-2005 16:42
falang-yao@dansk-thai.dk

jager
ja og atc er blevet dyre end thaitravel fordi de åbenbart har fået en kundekreds. men det ser man allesteder også inden for byggebrancen, hvis man har sin fortjeneste hjemme så sætter man bare priserne op. dumt dumt dumt for man mister lynhurtigt sine kunder igen

jager

christian-s
Ja, det undrer mig at de små bureauer tror de kan overleve på den måde. Konkurrencen fra hjemmesider som rejsefeber.dk og mange andre bliver da hård, hvis ikke engang man kan regne med "fair pris" (ikke det samme som laveste pris) og "god service".

PS: Dette er ikke ment som en specifik kritik af de 2 bureauer - har benyttet ATC et par gange, men ikke prøvet Thai Travel.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Spring til debat: