Se indlæg
 Udskriv debat
Leiferne har da også deres berettigelse??
sune
I forlængelse af Patiraks fortælling, kan jeg da stadig huske min spæde start på DTW for mange år siden, hvor jeg virkelig higede efter de gamles råd og indtryk.

Alt dette startede virkelige positivt, men da en så fik mod på at spørge bare om lidt mere, så blev kødhakkeren startet, for man skulle ikke tro man var noget, for alle de professionelle Leifer. De havde erfaringen og visdommen ud i det Thailandske, så de vidste bare det hele.

Nu er det jo en del år siden efterhånden, så det kunne da vel være ganske interessant at høre fra de professionelle Leifer.

Hvordan de har det, og hvordan deres liv har gebærdet sig, for de må jo havde haft et vidunderligt liv, siden de stoppede alt deres videregiven af deres så professionelle råd og andet.

Måske et lidt ondt oplæg på et forum som dette, med alle de nye positive mennesker, men jeg blev som Brian oppe i Chiang Rai og andre provokeret op i dette så populære røde felt.

Dette afstedkom så dette nye og moderne på DTW røde bær, jordbær eller hvad pokker man skal kalde dem, og dette fik disse Leifer op af stolen, for nu skulle der jagtes.

Til deres ros skal det da siges, at de var yderst professionelle ud i formuleringsevnen således, at medlemmer automatisk altid vil ende i det røde felt, så superlativerne vil blive forankret i administrationens overvågning, med et rødt bær til afgørelse.

Sådan blev disse Leifer altid ved, indtil ofret var slagtet godt og grundigt.

Heldigvis og jeg siger heldigvis er dette vendt nu, og selv om Leiferne godt nok nu har fået fjernet deres tildelte røde bær venner, så de igen kan starte, om ikke en offentlig debat, for det tør de ikke så meget mere, da de nye debattører nu er i en anden kategori end for 5 år siden, så starter de er nu en ny trend, at sende PBer til deres udvalgte.

Hvor er det dog dejligt, at disse Leifer nu bliver sat i den kategori... Trash....

Hopla
Det mest beskæmmende mht råd og vejledning er, at Leiferne altid er uenige, når nye brugere søger råd. Selv Leiferne kæmper indbyrdes om den store gunst - at vide mest om Thailand. Mange gange måske alligevel ikke den store viden, men de er nødt til at give deres besyv med.

FCKdk
Manse---> Undskyld, Jeg mener Sune!....
Det var dog en af de værste provokationer nogen endnu er kommet med på DTW, det her har Du jo kun skrevet for at få visse mennesker op
i det røde felt! Har Du intet fornuftigt at sige, så vent dog, i stedet
for at starte sådan en gang mudderkastning!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Sicarius
Jeg har kun een løsning hvis nogen begynder sådan overfor mig .Det er at blive væk .Hvis et forum bliver for trals, så kan jeg altid bare holde op med at komme derind .Så kan sure brokhoveder eller besserwisser skrive alt det de vil .De kan skrive deres fingre til blods, mens de raser så de er ved at få et hjerteanfald .Imens sidder jeg i den virkelige verden, får mig en gin og tonic, og har ved slet ikke at læse deres opblæste bras, vundet over dem i stor stil!

Man er jo ikke tvunget til at læse noget .Ligeså lidt som man er tvunget til at opsøge sin nabo som kun lukker sur galde ud! - Og skulle nogen trænge sig på, og komme ind i mit hus, og være aldels irriterende, så har jeg ingen hæmninger med at råbe : Forsvind ud af mit hus!

Problemet med sådanne folk online, er at de lever i en illusion, at de tror at de har fuldkommen magt til at diktere andre hvad de synes, fordi det er jo internettet, de taler på!

Men TVet har ligeså lidt magt til at fortælle os noget, hvis vi ikke gider tænde for det! .Prøv du bare at se hvor glad man bliver af IKKE at tænde TVet fordi man slipper for alle de dårlige nyheder! Et lille trick der er værd at efterprøve i den virkelige verden! Smile

Ingen tvivl om at den slags folk (Leifer) elsker at tale meget dominerede, fordi de ønsker at vise sig frem .Arrogante og stolte mennesker der elsker at blære sig!

Som jeg nu gennem mange år har været internet bruger så har jeg på mange måder lært een ting om det : Internettet er stærkt overvurderet! - Folk opfører sig ofte på en bestemt måde på nettet .Og bestemt ikke altid på en god måde .Men på måder der viser at de tror de kan tage sig langt flere friheder end de ville i den virkelige verden!

Bare tag den kvinde jeg mødte for 9 år siden, som jeg forelskede mig dybt i .Og som 2 måneder efter en stormfuld forelskelse fortalte mig sandheden at hun var gift? - Det var noget af det ondeste nogen kunne have gjort mod mig!
Jeg kom til at betale af på den i mange år med depression .Og det var der mit første besøg i Thailand åbnede mine øjne for hvor meget at jeg elskede at være der!

Det der er galt, er at folk lider under een eller anden forestilling om at de kan, eller at de ligefrem vil, antage en personlighed online, som de selv synes hvordan den skal præsenteres for andre! Som om de piller en personlighed ned fra en MENU og siger : Sådan skal folk se mig online, at sådan er jeg! At de så ikke virkelig ER sådan, det kere dem ikke! De har et behov for at gøre sådan! Mennesker med lav selvrespekt og selvtillid er som regel den gruppe af mennesker der gør det!

Jeg lagde godt mærke til at denne fristelse dukkede endda op hos mig da jeg begyndte at bruge internettet for 16 år siden .Men jeg syntes det lå under min værdighed .For hvis jeg gjorde det, så ville det jo betyde at jeg vel ikke syntes at min virkelige personlighed var god nok?!!

Så jeg lavede en regel med hensyn til internettet allerede da .Aldrig at være andet end jeg virkelig var! Altid præsentere det som jeg med god samvittighed vidste var mit virkelige jeg Og det har jeg så haft det rigtigt godt med siden da .Jeg gad godt vide hvor glad man egentlig kan være for at være en oppustet skumfidus, som man godt véd slet ikke er virkelig!

Nå men som altid tjekker jeg lige DTW for at se om der er noget at give mit besyv med .Og det er ikke altid lige let .Men jeg forsøger da .Om så jeg skal trække på gammel viden og erfaringer Smile

Sådanne "Leifer" som du kalder dem, er i min opfattelse som "piratfisk" .. Men jeg fisker på en meget praktisk måde i Amazonas hvor der er mange piratfisk ..Jeg kaster håndgranater ud .. *gnæk* *gnæk* *gnæk*
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill

DKPete
-> Sicarius - Kan give dig endog meget ret hen ad vejen - men faktisk så ved man jo ikke hvordan en given person i virkeligheden er = om det er en påtaget bedrevidende internet alt - eller at personen reelt er sådan - de findes jo også i virkeligheden Bla bla bla ! For mit eget vedkommende tager jeg ALT hvad jeg læser/ser på internettet/TV/aviser etc. med et gran salt. For det meste er der en flig af sandhed i det skrevne -. men sjældent hele sandheden ! Til gengæld synes jeg også at de der sætter spørgsmåls tegn - på en pæn/eller en mindre pæn måde - også er med til at gøre enhver debat mere spændende - hvis det hele var ryg klapperi, ville det sgu også være for kedeligt. Dermed ikke sagt at det er ok at svine folk til som det så ofte bliver gjort her. Når nogle herinde simpelthen bliver for latterlige i deres argumentation/eller mangel på samme - springer jeg bare over - man er jo ikke tvunget til at kaste sig ind i kampen Til hest I øvrigt har jeg lidt svært ved at forstå at så mange føler trang til at være gennemført negative overfor stort set alt der vedr. Thailand - hvis det er så dårligt, hvorfor så overhovedet beskæftige sig med det ? Der er sgu nok af andre lande at kaste sig over Grin

sune
FCKdk skrev:
Manse---> Undskyld, Jeg mener Sune!....
Det var dog en af de værste provokationer nogen endnu er kommet med på DTW, det her har Du jo kun skrevet for at få visse mennesker op
i det røde felt! Har Du intet fornuftigt at sige, så vent dog, i stedet
for at starte sådan en gang mudderkastning!!!!Cool

Fck hvis du mener, at det at følge op på en anden historie om Leiferne er den største provokation, så tager jeg da hatten af for dit skarpsyn.

Dette var bestemt ikke meningen, men kan vel bare konstatere, at du nu vil have alle op i feltet.

Jeg vil ikke kalde dit indlæg for en provokation, men bare nøjes med at konstatere barnligheden i disse udtalelserne.
Ingen provokere, men få konstatere bare fakta, og den opfattelse deler vi så ikke.

Selvom dine sammenligninger af persondata ikke altid stemmer, så vil jeg da håbe, at også du får

En god weekend...

Sicarius
DKPete skrev:
Til gengæld synes jeg også at de der sætter spørgsmåls tegn - på en pæn/eller en mindre pæn måde - også er med til at gøre enhver debat mere spændende ...

Det er jeg helt enig med dig i! Jeg skal så indrømme at mit indlæg gik ud fra den antagelse at vi talte om de her helt ekstreme tilfælde af bedrevidende idioter! Så det jeg skrev naturligvis også var helt ovre i den grøft! - Men som du siger, så kan man godt få noget ud af dem, der ikke er helt så ekstreme, men som sætter spørgsmålstegn, om så de kan virke lidt grove i det!

Jeg generaliserede .Og det skal jeg være hurtig til at indrømme, er een af mine store laster! - Det bedste er så at jeg er altid villig til at indrømme det, og dets store mangler til at se en mere nuanceret realitet, så at man kan tage en videre debat derfra!

Peace Smile
You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life!
- Sir Winston Churchill

Bjarne
kan jeg da stadig huske min spæde start på DTW for mange år siden

Nu er det jo en del år siden efterhånden

da de nye debattører nu er i en anden kategori end for 5 år siden

sune

fckguld
Bjarne skrev:
kan jeg da stadig huske min spæde start på DTW for mange år siden

Nu er det jo en del år siden efterhånden

da de nye debattører nu er i en anden kategori end for 5 år siden

sune
ja ha ha - endnu en der ikke så god til regning, rigtig mange må skifte navn og holdninger rigtig tit .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: