Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Transit i Bangkok
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 04/09-2011 09:39
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Hej. Jeg har lige et par spørgsmål om vores transit i Bangkok. Vi lander med SAS kl 15.25 og skal videre til Phuket 19.40 med Thai. Kan man gå udenfor og ryge i denne periode? Det er lang tid at vente, når man har de laster ![]() Er der en Diners Lounge i den del af lufthavnen, hvor vi skal opholde os? Tak for hjælpen MVH Kirsten |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 04/09-2011 09:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Ellers kan du ryge i Udenrigs. Der er rygerum. I indenrigs kan du ikke.
We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| thaibamse |
Lagt på d. 04/09-2011 09:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 43 |
http://www.diners...y&x=19&y=8 [url][/url] der er ryge rum fler steder i bangkok lufthavn mvh thaibamse skype
thai.bamse |
|
|
|
| kirsten64 |
Lagt på d. 04/09-2011 10:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
Kan man bare gå i udenrigs? Jeg har kigget på Diners hjemmeside og kan se der er flere steder, men når jeg læser den, har jeg svært ved at se om en af dem er i Indenrigs ![]() |
|
|
|
| fred |
Lagt på d. 04/09-2011 10:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 9 |
Der var ikke ryge rum i marts mdr ,, i Bangkok gå ude for - der er steder på hver etages hvor der må ryges igenmen ,, vh frederik |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 04/09-2011 11:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Hver opmærksom på at det er CIP-lounges der accepterer Diners. Altså led efter et skilt der peger mod CIP - ikke Diners for det finder du ikke. Og du bliver vitterlig smidt ud efter 2 timer. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/09-2011 12:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Korrekt det er CIP, der står for Diners, der er ingen CIP i indenrigsterminalen. Når du er ryger, så vent med at gå over i indenrigsterminalen, da der ifølger loven ikke mere er rygerum der. De er simpelthen nedlagt. Jeg har ikke set at man bare kan gå udenfor i BKK, uden at man først skal igennem paskontrol og immigrationen når man kommer udenrigs fra og så igen igennem sikkerhedskontrol til indenrigs, men det kan være jeg tage fejl. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 04/09-2011 14:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
thaibamse skrev: HVOR er lige kommet hjem for 3 uger siden der fra, der var alle lukket.
http://www.diners...y&x=19&y=8 [url][/url] der er ryge rum fler steder i bangkok lufthavn mvh thaibamse DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Henrik45 |
Lagt på d. 04/09-2011 15:27
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
Der er masser af rygerum i Suvarnabhumi.. det hedder Smoking room på engelsk, og er IKKE et omklædningsrum, som de fleste her på siden tror ! http://www.suvarn...ett_en.php |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/09-2011 15:38
|
fckguld skrev: thaibamse skrev: HVOR er lige kommet hjem for 3 uger siden der fra, der var alle lukket.http://www.diners...y&x=19&y=8 [url][/url] der er ryge rum fler steder i bangkok lufthavn mvh thaibamse Surt, men så er de også lukket i udenrigsterminalen siden sidst i maj ,da jeg rejste "hjem". Jeg kan dog huske at flere var lukket pga. reparation, som der stod på en hvid lap papir. Måske har mange af os rygere så sig selv at takke for det. Mange gange blev døren sat på vid gab, fordi der var dårlig luft derinde. Hvorfor mon? Har tit måtte sige til mine medrygere, luk forh.....nu den dør, ellers fungerer udsugningen ikke, og det sidste fristed bliver også taget fra os, fordi vi generer de medrejsende som brokker sig. Husker specielt en dansker som blev meget mobset på mig, indtil jeg spurgte ham om han kunne huske hvornår han sidst kunne ryge i Kbh. Lufthavn. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 04/09-2011 17:46
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Hvad med at holde op med at ryge i narkomaner! Og hvor er det dog bare datid at ryge...fjolser!
888
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/09-2011 17:54
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
888 skrev: Hvad med at holde op med at ryge i narkomaner! Og hvor er det dog bare datid at ryge...fjolser! ![]() Læs venligst reglementet http://www.dansk-...regler.php Du får en advarsel for ovenstående Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 04/09-2011 18:33
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
John skrev: 888 skrev: Hvad med at holde op med at ryge i narkomaner! Og hvor er det dog bare datid at ryge...fjolser! ![]() Læs venligst reglementet http://www.dansk-...regler.php Du får en advarsel for ovenstående Admin. Kop khun krap vora...! Måske der er noget gammelt nag bagved John? Bortset fra det, så er jeg faktisk kommet frem til, at være enig med dig ang. den person... 888
|
|
|
|
| John |
Lagt på d. 04/09-2011 19:56
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
888 skrev: John skrev: 888 skrev: Hvad med at holde op med at ryge i narkomaner! Og hvor er det dog bare datid at ryge...fjolser! ![]() Læs venligst reglementet http://www.dansk-...regler.php Du får en advarsel for ovenstående Admin. Kop khun krap vora...! Måske der er noget gammelt nag bagved John? Bortset fra det, så er jeg faktisk kommet frem til, at være enig med dig ang. den person... Prøv nu at læse reglementet specielt §17 & §18. Når nu du er igang, så tag lige §19 med. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 04/09-2011 20:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Håber de snart får nye rygekabiner derude.... De gamle var skod ;-) Men self. hvis man ikke husker at få dørene lukket ja så duer udsugningen jo slet ikke. |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 04/09-2011 20:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
håber sørme ikke de er lukket som FCKguld konstaterede fro 3 uger siden. for knap 4 uger siden var de ikke lukket men det må så være sket der imellem. ofte har jeg set nogle rygekupeer havde maintanance/rengøring og midlertid lukket. Men får at se om en uges tid igen :-) Noget jeg har fået med i denne tråd er, at jeg kunne gå i loungen på mit Diners. Så det vil jeg da benytte mig af hvis jeg har tid i overskud. Til Natty : Sidst jeg røg i CPH lufthavn var for 4 uger siden. (diners/nova lounge ) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 04/09-2011 21:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
888 skrev " Hvad med at holde op med at ryge i narkomaner! Og hvor er det dog bare datid at ryge...fjolser!" Nå er det ulovligt at ryge da ?? " narkomaner " , hvad med at du lige prøver at tænke , før du skriver , du er garanterer en af dem der har røget før , det er de værste brokkehoveder. |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 04/09-2011 21:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Laodenmark Hvor må man ryge i CPH ?? Syntes ikke jeg har set nogen steder. Har bare ventet med at gå indenfor til sidste øjeblik ;-) |
|
|
|
| laodenmark |
Lagt på d. 04/09-2011 21:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 405 |
bimmelim skrev: Laodenmark Hvor må man ryge i CPH ?? Syntes ikke jeg har set nogen steder. Har bare ventet med at gå indenfor til sidste øjeblik ;-) ja, men kun i Loungen (nova) kan bruge flere typer kort til adgang. Diners er et af dem. Åbningstid 06 -21 de fleste dage, vist noget med at de lukker lidt før i weekenden. Plejer altid lige at få en 'blody mary' inden afgang, Så er man ligesom afsted :-) Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 04/09-2011 23:09
|
laodenmark skrev: bimmelim skrev: Laodenmark Hvor må man ryge i CPH ?? Syntes ikke jeg har set nogen steder. Har bare ventet med at gå indenfor til sidste øjeblik ;-) ja, men kun i Loungen (nova) kan bruge flere typer kort til adgang. Diners er et af dem. Åbningstid 06 -21 de fleste dage, vist noget med at de lukker lidt før i weekenden. Plejer altid lige at få en 'blody mary' inden afgang, Så er man ligesom afsted :-) Jeg mener helt sikkert at Nova Loungen (Diners) er det sidste sted i CPH hvor man kan ryge. Der står dog store advarselsskilte, om at folk selv skal tage deres "bestik" med ud, da det af arbejdsmiljø tekniske forhold kan blive nødvendigt at lukke rygerummet. Så jeg vil opfordre alle rygere (incl. mig selv) til at følge reglerne, så vi kan blive med til at have et fristed. Laodenmark vi er helt enige om at en blody mary, skal til inden man boarder
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.