Se indlæg|
Den kærlighed for.. hvor gammel
|
|
| sune |
Lagt på d. 06/09-2011 09:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Nu har man lagt øren til og mange øjne er blevet røde af tåre, fordi de så rørende historier om, at jeg har fundet den eneste ene, som har været en luksus ludder, eller jeg har fundet den eneste på ThaiLoveLinks og andre slige steder. Hvad er der lige gang i her... Skal vi have kardon fra alle, fordi vi gerne fortælle om den virkelighed, som egentligt ikke er så fjern endda, fra den virkelighed andre har, hvor end de er i verden. Lad os nu for guds skyld, lade være med at hænge os i alt dette ligegyldige, men er det ikke fordi vi bare er sådan indrettet, at når kærligheden får den højeste prioritet. Så er det noget helt andet der sanktioner med virkeligheden. Det har da været yderst interessant at følge de forskelliges kærlighedserklæringer til deres bedre halvdel... Hvorfor jeg siger bedre halvdel er fordi, der jo også er anderledes tænkende ud i det seksuelle på siden her. Faktum er vel bare... Uanset hvor I er i verden. Uanset hvem i elsker. Så er livet da bare en dans på roser, altså så længe man elsker... Alderen her har ingen referencer her, for den er jo faktisk total ligegyldig i dette moment. Min dejlige og så vidunderlige kone, nu igennem mere end 5.år. Hun har aldrig forlangt andet end ærlighed og support i dagligdagen. Det har alle mine andre koner også gjort, så der er vel ikke den store forskel, ud over... JEG ER BARE FORELSKET endnu... God dag til alle, hvorend i er... |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/09-2011 10:05
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Det her nummer passer vist meget godt til dit indlæg. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 06/09-2011 10:15
|
Sony tak for dette, for smukkere kan det vel ikke blive...![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 06/09-2011 12:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Det var da et utroligt godt nummer, som jeg slet ikke kendtemange tak for det |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 06/09-2011 14:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
sonny skrev: Det var da et utroligt godt nummer, som jeg slet ikke kendtemange tak for det Hvad,,,,,, sådan en gammel hippi som dig burde da kende det nummer ![]() Det var bare sjovt da jeg læste indlægget var det det nummer der kørte i min ipod, så var det jo nærliggende at linke til det. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 06/09-2011 15:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
jamen dog, sune er du forelsket tillykke med det. husk bare at stave luder rigtigt, for jeg ved ikke hvad en ludder er. jo,jo, Fleetwood's nummer er god det hensynger jo en, til mine flippede dage i 80'erne. Redigeret af TG950 d. 06/09-2011 15:42 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/09-2011 08:19
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
TG950: Når du nu går ind for at lære andre om stavning, så burde du se lidt på dit eget sprog (grammatik og tegnsætning). Siger du også:" En god nummer"? Man starter altid med stort efter punktum. Din tegnsætning er elendig. - Men du har ret, mange kunne trænge til et stavekursus. Alligevel,- hav en rigtig god dag. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 07/09-2011 12:34
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
nu er det ikke alle der fejlfrie med hensyn til stavning og tegnsætning men derfor kan vi da godt have en mening, som vi har lyst til at give udtryk for, så spørg hvis i ikke helt forstår![]() |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 07/09-2011 16:40
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
chaingmai skrev: nu er det ikke alle der fejlfrie med hensyn til stavning og tegnsætning men derfor kan vi da godt have en mening, som vi har lyst til at give udtryk for, så spørg hvis i ikke helt forstår ![]() Også derfor, jeg ikke mener man behøver at belære andre om evt. stavefejl. Men nu da han var startet, mente jeg det var på plads at han kiggede på sig selv først inden han prøvede at belære andre. |
|
|
|
| 888 |
Lagt på d. 07/09-2011 18:21
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 77 |
Ja, skal man belære andre omkring stavning og grammatik, så bør man nok besidde kundskaberne selv...eller holde k...
888
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/09-2011 18:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Al magt til de ordblinde! ![]() Der er ingen herinde jeg ikke har kunnet forstå hvad de mente med deres indlæg. Selv de mest fremtrædende stavespassere (kærligt ment)Bare fyr den af. Det er holdninger, indsigt, erfaringer osv. der tæller, ikke stavemåden eller grammatikken. mvh rinpoche |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 07/09-2011 18:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
rinpoche skrev: Al magt til de ordblinde! ![]() Der er ingen herinde jeg ikke har kunnet forstå hvad de mente med deres indlæg. Selv de mest fremtrædende stavespassere (kærligt ment)Bare fyr den af. Det er holdninger, indsigt, erfaringer osv. der tæller, ikke stavemåden eller grammatikken. mvh rinpoche Hørt, Hørt!!! ![]() |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 08/09-2011 01:04
|
TG950 skrev: jamen dog, sune er du forelsket tillykke med det. husk bare at stave luder rigtigt, for jeg ved ikke hvad en ludder er. jo,jo, Fleetwood's nummer er god det hensynger jo en, til mine flippede dage i 80'erne. Jamen TG, det er da dejligt, at du kan hovere over andres måde, at stave ordene på, men jeg mener det kunne være yderst positiv, hvis du gav dig bare lidt tid til at åbne følgende link- http://da.wiktion...iki/ludder ![]() |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 08/09-2011 05:34
|
TG950 skrev: jamen dog, sune er du forelsket tillykke med det. husk bare at stave luder rigtigt, for jeg ved ikke hvad en ludder er. jo,jo, Fleetwood's nummer er god det hensynger jo en, til mine flippede dage i 80'erne. TG950 som professionel nedgøre af andre personer, skulle du jo nok bruge lidt tid på at undersøge fakta inden du begiver dig af med at spille den kloge... Det undre da også en smule at efterfølgende indlæg ikke fanger en sådan overdrivelse, men da du jo nok vil fremkomme med endnu en påstand om det modsatte, vil jeg da lige give dig stavemåden i den store danske. Så kan der vel ikke ikke koges mere suppe på dette ord... ![]() http://www.densto...tet/ludder |
|
|
|
| Peder1968 |
Lagt på d. 08/09-2011 13:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 852 |
Det kan staves med et d eller to. http://ordnet.dk/...uery=luder Men helt ærlig..... En stavefejl hist og pist har man vel lov til at lave ![]() |
|
|
|
| Rawirot |
Lagt på d. 08/09-2011 13:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Peder1968 skrev: Det kan staves med et d eller to. http://ordnet.dk/...uery=luder Men helt ærlig..... En stavefejl hist og pist har man vel lov til at lave ![]() Kunne også være en helt almindelig "tyrkfejl"
Rawirot
Siamren . Flauenskjold-by.dk |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

som jeg slet ikke kendte