Se indlæg|
Keybord hjaelp!
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 03:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/09-2011 03:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
NoiNarak skrev: Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. Jeg er ikke noget nørd, men har bare indstillet min PC til sprog, Dansk og thai og keybord til dansk og engelsk. så fungerer det som dansk. med æøå |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 08/09-2011 04:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Ja, ind i Languages settings , add Danish Keyboard og du har Æ-Ø-Å igen... Der kan du også smide English+thai Languages ind, hvis der er behov for det... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 05:28
|
Hej! Nej, se det er jo det der er problemet for mig-sådan var det på mit gamle keyboard,men på det her kan jeg kun finde ø og å-intet ae og den er sat op til Danske indstillinger+Thailandske. |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 08/09-2011 09:41
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
NoiNarak skrev: Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. Nu skriver du ikke hvilket keyboard, og der findes jo mange forskellige. Men mon ikke Logitech Support kan hjælpe? http://www.logite...-downloads |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/09-2011 10:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
NoiNarak skrev: Hej! Nej, se det er jo det der er problemet for mig-sådan var det på mit gamle keyboard,men på det her kan jeg kun finde ø og å-intet ae og den er sat op til Danske indstillinger+Thailandske. Hvilket bogstav kommer frem når du trykker på Æ (: ? ellers prøv at fjern thai, det kan du jo sætte ind igen, |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 10:14
|
AL 48 skrev: NoiNarak skrev: Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. Nu skriver du ikke hvilket keyboard, og der findes jo mange forskellige. Men mon ikke Logitech Support kan hjælpe? http://www.logite...-downloads Jeg skriver netop,Logitech,men tak skal du have. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 10:16
|
yan skrev: NoiNarak skrev: Hej! Nej, se det er jo det der er problemet for mig-sådan var det på mit gamle keyboard,men på det her kan jeg kun finde ø og å-intet ae og den er sat op til Danske indstillinger+Thailandske. Hvilket bogstav kommer frem når du trykker på Æ (: ? ellers prøv at fjern thai, det kan du jo sætte ind igen,Det ved jeg jo ikke,eftersom det ikke findes på det her keyboard. Som skrevet tidligere,jeg har sat både dansk og thai ind og det hjaelper intet. |
|
|
|
| Leif56 |
Lagt på d. 08/09-2011 10:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
NoiNarak skrev: Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. Hej! Det lille æ burde du kunne finde med alt+145 Hvis du har sat dit tastatur til dansk, burde æ være lige til højre for L, hvad kommer der frem hvis du trykker på den tast, jeg kan ikke huske hvad der er på engelske tastaturer. Leif |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 10:35
|
Leif56 skrev: NoiNarak skrev: Har lige købt et nyt keybord/et Logitech og problemet er, at på det gamle kunne jeg fint finde ae-ø-å,men her mangler ae. Jeg er klar over muligheden for-alt/0198-men det skriver så ae,med stort og er lidt bøvlet,syntes jeg. Nogen der kender fidusen,vil jeg vaere taknemlig. Hej! Det lille æ burde du kunne finde med alt+145 Hvis du har sat dit tastatur til dansk, burde æ være lige til højre for L, hvad kommer der frem hvis du trykker på den tast, jeg kan ikke huske hvad der er på engelske tastaturer. Leif Hej Leif! Det har du da helt ret i/der kommer et lille æ frem/hvor dejligt.Takker. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.