Se indlæg
 Udskriv debat
Hjælp til ilt og flybilletter
kisser
Kan nogen hjælpe disse personer fra www.huahindk.com ?

Levering af ilt?

Hej, jeg har fornylig fået konstateret Hortons Hovedpine(slå det gerne op på nettet).Det betyder at jeg i tilfælde af et anfald får akut behov for ILT; men er der nogle der kender til mulighederne for levering af ilt i Hua Hin og evt pris. Jeg tør simpelthen ikke tage ned i vores lejelighed uden sikkerhed for levering af Ilt. Hvis der er nogen der har gode råd eller kan hjælpe til med dette, er i meget velkommen til at skrive til mig på Mvh Bo Victor Dam

Flybilletter til Danmark!

Michael og jeg er blevet ramt at hjemve, og planlægger derfor at rejse tilbage til Danmark ved udgangen af denne september. Desværre har vi allerede købt to billetter hos SAS fra Bangkok til København (d. 24 Nov 2011) og retur d. (02 Jan 2012), som vi ikke kan ændre og håber derfor at nogen vil købe billetterne.

Værdien er 13.452 DKK ialt, men kom gerne med et bud. Også selvom I kun skal bruge den ene vej. Afgiften på 1.000 DKK for at ændre navnene, skal vi nok tage os af Wink

Udrejse - torsdag den 24. november 2011

Fra

Til

Afrejse

Ankomst

Fly

Flyselskab

Bangkok Suvarnabhumi International Apt
Thailand

København
Danmark
Terminal 3

00:25

06:25

SK972

SAS

Flyvetid: 12 timer 0 m

Hjemrejse - mandag den 02. januar 2012

Fra

Til

Hjemrejse

Ankomst

Fly

Flyselskab

København
Danmark
Terminal 3

Bangkok Suvarnabhumi International Apt
Thailand

22:50

15:25
3 jan

SK973

SAS

Flyvetid: 10 timer 35 min.

Håber nogle er interesserede og send gerne beskeden videre til andre, der kunne være interesserede Smile

Kontakt os gerne på

De bedste hilsner fra Michael & Helle.

bannok
Kan i ikke ændre datoen på biletterne ved at betale 100 US dollar per billet, detr har jeg selv gjort med de billige biletter.

Spring til debat: