Se indlæg|
Hjælp til ilt og flybilletter
|
|
| kisser |
Lagt på d. 08/09-2011 09:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
Kan nogen hjælpe disse personer fra www.huahindk.com ? Levering af ilt? Hej, jeg har fornylig fået konstateret Hortons Hovedpine(slå det gerne op på nettet).Det betyder at jeg i tilfælde af et anfald får akut behov for ILT; men er der nogle der kender til mulighederne for levering af ilt i Hua Hin og evt pris. Jeg tør simpelthen ikke tage ned i vores lejelighed uden sikkerhed for levering af Ilt. Hvis der er nogen der har gode råd eller kan hjælpe til med dette, er i meget velkommen til at skrive til mig på Mvh Bo Victor Dam Flybilletter til Danmark! Michael og jeg er blevet ramt at hjemve, og planlægger derfor at rejse tilbage til Danmark ved udgangen af denne september. Desværre har vi allerede købt to billetter hos SAS fra Bangkok til København (d. 24 Nov 2011) og retur d. (02 Jan 2012), som vi ikke kan ændre og håber derfor at nogen vil købe billetterne. Værdien er 13.452 DKK ialt, men kom gerne med et bud. Også selvom I kun skal bruge den ene vej. Afgiften på 1.000 DKK for at ændre navnene, skal vi nok tage os af ![]() Udrejse - torsdag den 24. november 2011 Fra Til Afrejse Ankomst Fly Flyselskab Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand København Danmark Terminal 3 00:25 06:25 SK972 SAS Flyvetid: 12 timer 0 m Hjemrejse - mandag den 02. januar 2012 Fra Til Hjemrejse Ankomst Fly Flyselskab København Danmark Terminal 3 Bangkok Suvarnabhumi International Apt Thailand 22:50 15:25 3 jan SK973 SAS Flyvetid: 10 timer 35 min. Håber nogle er interesserede og send gerne beskeden videre til andre, der kunne være interesserede ![]() Kontakt os gerne på De bedste hilsner fra Michael & Helle. |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 08/09-2011 13:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Kan i ikke ændre datoen på biletterne ved at betale 100 US dollar per billet, detr har jeg selv gjort med de billige biletter. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.