Se indlæg|
Store motorcykler i Thailand
|
|
| bannok |
Lagt på d. 08/09-2011 16:27
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Er der nogen der erfaringer med store motorcykler i Thailand. jeg har planer om at købe mig en. Jeg har kigget på nogle Kawasaki cykler, efter hvad jeg hører er de de eneste der der lave/importerer nye store motorcykler i Thailand. Jeg har kigget på en kawasaki Vulcan 900, de er godt nok lavet i Japan og importeret, der er også en kawasaki versus 650cc, den er lavet i Thailand, og så kommer der en Versus 1000 i efteråret, vist nok også importeret fra Japan. Der er masser af store motorcykler at få i Thailand, med det er vist nok et gråt marked, og så er cyklerne også secondhand. Og så kan der være problemer med papirerne. Det er også et andet problerm med store motorcykler i Thailand, de skal nemlig være bygget til varmen, ellers kan den give dig en masse problemer. Det kunne være at Honda eller andre laver/importerer store motorcykler i Thailand. Jeg har selv en Honda Phantom 200cc, det er ikke noget galt med en Honda Phantom 200, jeg vil bare have en noget større motorcyklen. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 08/09-2011 16:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Så vidt jeg har forstået er flere af de store mc mærker begyndt at sælge nye mc'ere , kawasaki , bmw , ducati , triumph og vist eet par stykker mere ... Det er vist netop for at komme det til livs med de grå mc'ere ... En god side at kigge lidt info på er http://www.motorc... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 16:42
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
http://www.gt-rid... Dette er også et godt sted at kigge,med forum for spørgsmål osv. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 08/09-2011 17:32
|
NoiNarak skrev: http://www.gt-rid... Dette er også et godt sted at kigge,med forum for spørgsmål osv. Honda kan sagtens importeres endda ofte med gratis shipping og det tror jeg gør sig gældende for de store kendte mærker. Selvfølgelig,er der skræk historier om dette også,men jo da også en masse,hvor det går gnidningsløst og er papirerne iorden,importafgift og skat betalt-så tror jeg ikke der er den store fare forbundet med det. Men ok. det ER Thailand og ALT kan ske her. Med hensyn til, at købe(ved godt,det ikke er det du vil) brugte motorcykler herude,så kan man jo gøre lidt selv, for ikke at blive snydt Chekke ALT med numre på og samligne det med papirerne og er det en privatmand,så tag vedkommende med op på land og transport kontoret og forklar ham inden, at der ingen handel bliver hvis ikke cyklen godkendes der.Evt. få det hele på skrift først,med vedkommendes underskrift. Overholder man disse få ting,kan jeg ikke rigtig se,hvor det skulle gå galt. |
|
|
|
| sula |
Lagt på d. 08/09-2011 22:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 222 |
Her er også et link mange brugte men også nye http://www.bahtso... |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 09/09-2011 00:07
|
bannok skrev: Er der nogen der erfaringer med store motorcykler i Thailand. jeg har planer om at købe mig en. Jeg har kigget på nogle Kawasaki cykler, efter hvad jeg hører er de de eneste der der lave/importerer nye store motorcykler i Thailand. Jeg har kigget på en kawasaki Vulcan 900, de er godt nok lavet i Japan og importeret, der er også en kawasaki versus 650cc, den er lavet i Thailand, og så kommer der en Versus 1000 i efteråret, vist nok også importeret fra Japan. Der er masser af store motorcykler at få i Thailand, med det er vist nok et gråt marked, og så er cyklerne også secondhand. Og så kan der være problemer med papirerne. Det er også et andet problerm med store motorcykler i Thailand, de skal nemlig være bygget til varmen, ellers kan den give dig en masse problemer. Man KAN jo gøre det,at man først downloader service manualerne for pågældende cykel og ser hvad den kræver og evt. kontakte forhandler,eller endnu bedre(syntes jeg)gå på et mc forum herude og spørg folk,der rent faktisk har stået med problemerne,hvad de har gjort og med hvilket resultat. Det kunne være at Honda eller andre laver/importerer store motorcykler i Thailand. Jeg har selv en Honda Phantom 200cc, det er ikke noget galt med en Honda Phantom 200, jeg vil bare have en noget større motorcyklen. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 09/09-2011 00:14
|
[url]javascript:;[url][/url] javascript:;[url][/url] javascript:;[url][/url] javascript:;[/url] Jeg købte for nylig,denne gamle fætter og har ingen problemer haft med den overhovedet-den kører som en drøm. Honda CBR 1000cc Hurricane. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 09/09-2011 00:20
|
NoiNarak skrev: [url]javascript:;[url][/url] [url]javascript:;[url][/url][/url] javascript:;[url][/url] [url]javascript:;[/url][/url] Jeg købte for nylig,denne gamle fætter og har ingen problemer haft med den overhovedet-den kører som en drøm. Honda CBR 1000cc Hurricane. Er klar over problemet med link og har bedt admins. om hjælp. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.