Se indlæg|
Hjælp!!!
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 10/09-2011 04:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Jeg har downloadet en mega stor fil-en service manual,til min motorcykel og nu ligger den så som PDF fil og på Open Office,som Word doc. Jeg vil gerne have oversat det hele til thai,så jeg kan printe det ud og min mekaniker kan få og bruge det,men de programmer jeg kender til, kan ikke tage så stor en fil. Nogen ideer??? |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 10/09-2011 09:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Hvad for nogle programmer har du brugt? |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 10/09-2011 10:01
|
Det lå inde på Honda CBR forum som link-og så brugte jeg først PDF og siden Open Office. |
|
|
|
| Humi |
Lagt på d. 10/09-2011 10:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 10/09-2011 11:10
|
Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader Ja, selvfølgelig-skal prøve at finde det til dig-ja, tror også det var adobe jeg brugte-det var det. Men problemet er jo, at jeg hverken i Adobe eller Open Office kan slå translator til og dermed oversætte den og den er for stor til,at Google kan håndterer den. Jeg har den liggende på en mail-lige til at sende videre og downloade-så smid lige din mail adresse ind i en PB. |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/09-2011 12:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
NoiNarak skrev: Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader Ja, selvfølgelig-skal prøve at finde det til dig-ja, tror også det var adobe jeg brugte-det var det. Men problemet er jo, at jeg hverken i Adobe eller Open Office kan slå translator til og dermed oversætte den og den er for stor til,at Google kan håndterer den.Jeg har den liggende på en mail-lige til at sende videre og downloade-så smid lige din mail adresse ind i en PB. Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at finde en anden løsning, for jeg er bange for at ved hjælp af translator ville din mekanikker blive mere VILDledt end VEJledt. ![]() Det vollapyk som du kan få via Translator, bliver nok mere anvendeligt til rep. af en "Citroen 2CV" end til en Honda motorcykel ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 10/09-2011 12:42
|
Lung Yao skrev: NoiNarak skrev: Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader Ja, selvfølgelig-skal prøve at finde det til dig-ja, tror også det var adobe jeg brugte-det var det. Men problemet er jo, at jeg hverken i Adobe eller Open Office kan slå translator til og dermed oversætte den og den er for stor til,at Google kan håndterer den.Jeg har den liggende på en mail-lige til at sende videre og downloade-så smid lige din mail adresse ind i en PB. Hvis jeg var dig, så ville jeg prøve at finde en anden løsning, for jeg er bange for at ved hjælp af translator ville din mekanikker blive mere VILDledt end VEJledt. ![]() Det vollapyk som du kan få via Translator, bliver nok mere anvendeligt til rep. af en "Citroen 2CV" end til en Honda motorcykel ![]() . Ja, du har nok ret-så må mekanikeren på engelsk-kursus-lol. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 10/09-2011 14:40
|
Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 11/09-2011 05:34
|
Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader https://skydrive....CEB%21150# [url][/url]- |
|
|
|
| AP7100 |
Lagt på d. 11/09-2011 06:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Hey Lung Yao. hehe... ja, jeg tror du har ret, men parentes bemaerket, saa kan man jo ogsaa kombinere den klassiske Citroen 2cv med en motorcykel, det foregaar saadan her : http://news.motor...en-2cv.htm Godt nok som en sidevogn, men sjov er ideen da! Forovrigt saa tror jeg at det maa kunne lade sig goere at gaa ind paa Google Thai side og soege paa manual til den der motorcykel, hvis altsaa NoiNarak kender en der kan skrive Thai. Eller kontakt Honda Thailand, hvis manualen findes paa Engelsk saa maa den da ogsaa kunne findes paa Thai tilgaengeligt paa Internettet. Hygge! |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 11/09-2011 12:01
|
NoiNarak skrev: Humi skrev: Er det muligt at sende mig linket så jeg også kan hente filen? Hvis det er en PDF fil. Så brug Adobe Reader |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/09-2011 13:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
http://forums.whi...ve/1671815 |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 11/09-2011 16:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
NoiNarak skrev: Jeg har downloadet en mega stor fil-en service manual,til min motorcykel og nu ligger den så som PDF fil og på Open Office,som Word doc. Jeg vil gerne have oversat det hele til thai,så jeg kan printe det ud og min mekaniker kan få og bruge det,men de programmer jeg kender til, kan ikke tage så stor en fil. Nogen ideer??? nu har jeg kigget lidt i den fil du har delt der på skydrive , og det er ikke andet end en "owners manual", i en sådan står ikke noget som enhver der kalder sig mekaniker ikke ved i forvejen , så at få den oversat til thai vil være spild af tid.... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.