Se indlæg
 Udskriv debat
Phuket i maj måned
hilton-huahin
Efter vi de sidste mange år kun har rejst til Bangkok og Hua Hin, har vi planer om at rejse til Phuket næste år i maj måned. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen her på sitet der har erfaringer med hvordan vejret er på denne årstid?

tingtong
som regel masser af regn i maj,absolut et kedeligt tidspunkt på året på phuket

http://www.dansk-...vejret.php

Hopla
Ifølge statistikken ja, så regner det rigtig meget på det tidspunkt - men tag du bare afsted - der er vendt op og ned på klodens vejrsituation de seneste par år. Har selv været i Thailand på de såkaldte kritiske tidspunkter - maj og september og vejret har været forbavsende godt. Så tag statistikkerne med et gran salt...

chilis
Husk at ta en gummebåd med.

Phaiwan
Hej, har været i karon 3 gange i maj, det har regnet 1 time engang imellem, det er det hele, så efter min mening kan du rolig tage til Phuket i maj

fckguld
hilton-huahin skrev:
Efter vi de sidste mange år kun har rejst til Bangkok og Hua Hin, har vi planer om at rejse til Phuket næste år i maj måned. I den forbindelse vil jeg høre om der er nogen her på sitet der har erfaringer med hvordan vejret er på denne årstid?
lige så svært at svare på som, hvordan er vejret i danmark i juli.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

buster40
Jeg har lige som Phaiwan heller ikke oplevet særligt meget regn i maj de gange jeg har været der, og heller ikke dan gang jeg boede der, men der i mod har der været en del i Juni, jeg vil personligt ikke have noget som helst i mod at tage der til i maj og for den sags skyld heller ikke nogen som helst andre månder resten af året, det er jo for det meste kun korte men til tider heftige byger, og selvfølgelig kan der være dage hvor det kan regne en hel dag det kan man jo aldrig gardere sig i mod med mindre det er absolute højsæsong, men jeg foretrækker nu selv lav sæsongen hvor der er rigtige store bølger i Phuket specielt Karon, men vær varsom og hav respekt, det har kostet mange dum dristige turister livet der, 8 turister første gang jeg var der i maj, men phuket er dejligt året rundt, det er i hvertifælde min opfattelse, God tur...
Venlig hilsen
Boonta

Spring til debat: