Se indlæg
 Udskriv debat
Ipad
kokkene
hej
jeg har længe fulgt med fra side linien
men er nu oprettet som bruger
er meget betaget og interesseret i thailand

vi skal en måned afsted i januar
så ville høre om det kan betale sig at købe en Ipad i thailand
og hvis nogle ved hvor priserne ligger ca, ville jeg bleive meget glad

mvh
kokkene

sony
Nu har jeg ikke en skid forstand på ipad, men i det hele taget electronic ville jeg ikke købe i thailand, der er ikke den store besparelse, og så er det heller ikke sikkert man kan få dansk skrift på. Jeg ville købe den herhjemme, der kan du mange gange få det på tilbud og hvis den går i stykker er det vel nemmere at få den lavet herhjemme.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

DKPete
Har en kammerat der købte en Ipad i juli i Hua Hian for 24500 baht G3 16 GB

sony
dk pete jeg prøvede lige på elgiganten der kan man få en på 32 gb til 4399 kr. Men om det er billigt aner jeg ikke, men det er vel ligeså billigt som i thailand.

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

DKPete
Sony - jeg ville heller aldrig selv købe i Thailand Smile - om det er billigere eller ej har jeg ingen anelse om Hmmmmmm - men jeg fortalte blot hvad min ven havde givet...

OleOrm
Du kan spare ca 1000 dkr ved at købe din Ipad i Thailand. Du kan rolig købe den derude dels går Apples produkter aldrig i stykker og dels er der garantiservice worldwire.
Jeg har selv købt min i thailand og forretningen er dig behjælpelig med indstilling af dansk mv.

sony
Hmmm o.o. du skriver ipad produkter aldrig går i stykker, kunne du så ikke lige have sagt det til mine 2 ipod der gik i stykkerPfftAngry

Spring til debat: