Se indlæg|
Adobe-send now-send store filer,uden begrænsning.
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 00:09
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
https://www.acrob...ngid=JCJQH [url][/url]- Adobe har lavet dette nye program,hvor man kan sende store filer,på en nem måde og uden eksempelvis MB begrænsninger, som i mails. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 18/09-2011 05:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
NoiNarak skrev: https://www.acrob...ngid=JCJQH [url][/url]- Adobe har lavet dette nye program,hvor man kan sende store filer,på en nem måde og uden eksempelvis MB begrænsninger, som i mails. Well... Der er jo en begrænsning, alt efter hvilken prismodel man vælger (free tillader jo kun max. 100 mb ). Det er nu heller ikke emails der normalt sætter begrænsningen. Det er smtp udbyderen. TDC tillader f.eks. kun 10mb vedhæftninger. Jeg vil anbefale man checker dropbox ud (dropbox.com). De giver 2gb storage gratis. Det er normalt til online fil opbevaring, hvor man kan synkronisere mellem flere computere. Men det tillader også at kunne dele filen offentligt. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 05:31
|
Ja ok-men så vil jeg da hellere forslå windows sky drive,hvor du kan lagre op til 25GB og du kan med explore 9 lægge den op i meny linien-og flere kan på samme tid redigerer og arbejde med det samme dokument. Alt kan deles privat eller offentligt derinde. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 18/09-2011 05:55
|
NoiNarak skrev: Ja ok-men så vil jeg da hellere forslå windows sky drive,hvor du kan lagre op til 25GB og du kan med explore 9 lægge den op i meny linien-og flere kan på samme tid redigerer og arbejde med det samme dokument. Alt kan deles privat eller offentligt derinde. En god service også. Men der har du ikke en mappe på computeren, som er i sync hele tiden. Der skal man logge ind. Med både SendNow og Dropbox har du et program på computeren. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 06:12
|
Du lægger den da bare op i menu linien ellers har du den på samme side som din mail indbakke og kan bare skifte over. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 06:14
|
hsn skrev: NoiNarak skrev: Ja ok-men så vil jeg da hellere forslå windows sky drive,hvor du kan lagre op til 25GB og du kan med explore 9 lægge den op i meny linien-og flere kan på samme tid redigerer og arbejde med det samme dokument. Alt kan deles privat eller offentligt derinde. En god service også. Men der har du ikke en mappe på computeren, som er i sync hele tiden. Der skal man logge ind. Med både SendNow og Dropbox har du et program på computeren. Du bruger evt. samme konto som din hotmail-så når du er logget på din mail indbakke eller andet,er du automatisk også på sky drive-bare før musen hen over windows logoet,så kommer programmerne frem. |
|
|
|
| hsn |
Lagt på d. 18/09-2011 06:52
|
NoiNarak skrev: Du bruger evt. samme konto som din hotmail-så når du er logget på din mail indbakke eller andet,er du automatisk også på sky drive-bare før musen hen over windows logoet,så kommer programmerne frem. Stadig ikke helt samme nemme funktionalitet. Jeg bruger også Mac, så kan ikke bruge IE extensions. |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 08:32
|
Ja, der må du undskylde,men om du skal åbne et program,eller du klikker på navnet på sky drive-det ser jeg da ikke den store forskel i-men ok. nogen er til det ene og andre det andet. |
|
|
|
| AP7100 |
Lagt på d. 18/09-2011 09:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 161 |
Interessant traad at foelge og se hver Jeres anbefalinger, jeg er ikke selv nogen stor ekspert saa jeg laeser gerne med fornoejelse saadan noget som denne traad, i haab om at laere noget. Jeres snak minder mig noget om denne her side: http://lifehacker...loud-drive Hygge! |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 18/09-2011 09:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg har prøvet og jeg kan skutte finde ud af dette program, men det er selvfølgelig ikke et parameter for, at det er dårligt.. Jeg er bare ikke nogen ørn til noget sådant, og jeg forstår det altså bare ikke...![]() |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/09-2011 10:26
|
Sune! Så skulle du prøve Windows Live Sky Drive-det er en del af Esential-pakken fra Windows-så du er/kan være koblet til samtlige disse programmer i et-således, at er du på hotmail eller lignende,er du også logget på Sky Drive-bare før musen hen på logoet i din mail indbakke,så kommer alle programmerne frem. Der kan du som sagt lagre op til 25 GB billeder og filer-og dele dem med hvem du vil. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.