Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ved godt det ikke lige handler om Thailand, men jeg tænker der er nogen herinde der har styr på emnet!
Hvis jeg vil indfører en brygge-computer fra USA til DK, kan den så sendes direkte til min dør uden at blive fortoldet
og momset?
Det er jo 40% man skal betale oveni hvis den ryger igennem "Momseriet" Så det ville jo være skønt hvis den kunne komme direkte
Det tror jeg ikke du skal regne med. Efter 9/11 er specielt amerikanerne meget obs på at fortælle alle myndigheder om hhv eksport & import. Den største chance vil være at sende pr alm. post - og så håbe på almindelig sløv sind i post etaten.... alle andre forsendelses måder bliver checket i hoved og r..
Måske kunne du få sælger til at lave en "shipping" faktura med en lavere værdi ?