Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg tænkte lidt over det. Der må jo findes nogle thailandske kanaler som kan aes her i Danmark. Hvem er udbyberen. Kvinken kan jo ikke lige altid se vores "kedelige" danske kanaler.
Kig i debatforummet! Der er masser af muligheder, kig under TV, eller bare brug søg funktionen her på siden!
Bla har yousee en Thaikanal!
Men ellers parrabol eller internet!
http://www.dansk-...orum_id=17
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!
Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
Hvis du har mulighed for at sætte en parabol op er der 2 gratis kanaler TGN som sender programmer og nyheder fra forskellige thai kanaler
og så er der en Budistisk kanal begge på 13 grader øst ellers er der på internette mange min datter ser en betalingskanal som hedder DOOTV
hvor hun kan vælge mellem rigtig mange krimmier serier og spøgelses film og nyhedder Fruen ser mest TGN dethar hun set i ca 8-10 år
bare køb en parabol og reciver i harald nyborg en 80 cm parabol måske en 60 kan gå har ikke prøvet
Parabolen skal stå næsten vandret og 13 grader øst er næsten syd var nok 30 40 gange oppe og nede af stigen før jeg ramte satalitten Hotbird
og når du søger kan der nemt komme ca 2000 kanaler ind så er det bare igang med remoten og scrolle til man finder TGN hvis du søger på nettet kan du sikkert få flere detaljer om indstilling
jensendk skrev:
Jeg tænkte lidt over det. Der må jo findes nogle thailandske kanaler som kan aes her i Danmark. Hvem er udbyberen. Kvinken kan jo ikke lige altid se vores "kedelige" danske kanaler.
Er konen blevet træt af Hammerslag og Station2?
Alene på youtube kan du omkostningsfrit finde alle soap-serierne. Og med et online thai-keyboard, så er det nemt at søge. Fx.
http://www.incks..../thai.html
.