Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hej jeg håber at nogle herinde kan hjælpe mig og give mig nogle gode råd.
Jeg er førtidspensionist og overvejer at flytte til Thailand permanent fra næste år,jeg har været i Thailand mange gange før men aldrig af længere varighed.Hvordan gør jeg mht visa? hvilken slags skal jeg søge? er "kun 42" så retirement visa er udelukket for mig p.t. er den eneste måde visa run ?
Håber på hjælp fra jer der bor derude og er i samme situation.
Mvh Jesper
Jesper, jeg er sikker på, at hvis du kigger/leder mere herinde på dtw vil du finde mange af de svar du søger. Der er skrevet stolper op og ned om din søgning. Og jeg syntes det er åndsvagt, der skal oprettes en NY tråd igen. Ellers spørg web, hvordan du finder trådene.
Hilsen
SteenJ
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.
Snak du med hvide Sande... Når du så har fået dit første visa, send en PB til Claus på følgende.. Han er som du UNG, og jeg er ikke i tvivl om, at han vil hjælpe, hvis det er muligt.