Se indlæg
 Udskriv debat
Betalingsservice El-Vand
fckguld
Har nogen her erfaring med om , man kan tilmelde en thailandsk konto , til betalingsservice af El og Vand , hver måned- eller man evt kan deponere penge hos Elværk og Vandforsyning.
Redigeret af fckguld d. 30/09-2011 22:50
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

NoiNarak
Jeg ved ikke med betalings service-men heroppe er man da i Bangkok bank begyndt med, at man kan betale med girokort.
Nu har vi godt nok ikke benyttet det endnu og kunne godt tænke mig at vide, om posthuse osv. er forberedt på dette-ellers er der jo ikke meget ved det.
Det har de ihvertfald tidligere ikke kunnet modtage her i byen.

HOJ
Hej i Pattaya kan man hvis man har en thai bankkonto oprette betalingservice til El hvo man henvender sig til elværkets kontor og får et dokument som man tager heni sin bank og får det udfyldt med div oplysninger med og i nogle tilfælde derefter levere det tilbage Elværket
Derres kontor ligger i Na Klua Derimod vande kan man de fleste steder betale op til 2 år forud men tro ikke du kan betale her fra Dk men opret en NetBank konto i Th.så kandu loge på her i Dk og se hvad der sker og sikkert også betale regninger har ikke erfaring med dette
Web: HOJ

steen nielsen
HOJ skrev:
Hej i Pattaya kan man hvis man har en thai bankkonto oprette betalingservice til El hvo man henvender sig til elværkets kontor og får et dokument som man tager heni sin bank og får det udfyldt med div oplysninger med og i nogle tilfælde derefter levere det tilbage Elværket
Derres kontor ligger i Na Klua Derimod vande kan man de fleste steder betale op til 2 år forud men tro ikke du kan betale her fra Dk men opret en NetBank konto i Th.så kandu loge på her i Dk og se hvad der sker og sikkert også betale regninger har ikke erfaring med dette

Hos mig er der ingen problem banken betaler
Telefon / internet samt til el selskabet
henvender sig til elværkets / Teleselskabet / Vandværkets kontor det var lidt bøvlet i starten, men nu køre det, men der skal være mønter på kontoen ellers er det en ommer, kommer de og lukker for strømmen tager det tid og få lukket op igen, bare spørg min nabo, han brugte hele sin ferie på det pis.
hilsen
steen
Rawai

hugoboerge
Alle mine betalinger til el/vand/internet/telefon/satellit tv koerer over mit kreditkort. Meget enkelt.

ABS
Aner ikke om der findes en betalingsservice via bankerne herude. Min kone tager hen i nærmeste 7/11 og betaler regningerne. Vil da være dejligt nemt at kunne gøre som i Danmark, hvor regningerne bliver betalt via bank.
We aim to achieve excellence in everything that we do.

www.abs-relocations.com
carstenj
vi har betalingsservice hos krung thai bank, de betaler el-regningerne, men vand ved jeg ikke om man kan få betalingsservice på da det jo er det lokale vandværk der kræver pengene ind, men vi betaler et depositum på vand en gang om året da vi jo ikke altid er i thailand, det fungerer fint at vi så afregner vandet 1 gang om året.

fckguld
Tusinde tak alle sammen. God dag .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Spring til debat: