Se indlæg|
Aeroflot BKK-CPH-BKK 19.500
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 22/11-2005 17:39
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Aeroflot promotes roundtrips to Europe Aeroflot Russian Airlines has a Europe Frozen roundtrip sales promotion to 30 destinations in Europe , valid until 31 December. Roundtrip economy fares is Bt19,500 excluding tax, insurance and fuel surcharge. The 30 destinations are: Amsterdam , Athens , Belgrade , Barcelona , Brussels , Budapest , Copenhagen , Dusseldorf , Frankfurt , Geneva , Helsinki , Hamburg , Istanbul , Larnaca, London , Madrid , Milan , Munich , Nice, Oslo , Paris , Prague , Rome , Stockholm , Sofia , Berlin , Vienna , Warsaw , Zagreb and Zurich . Currently SU operate flights five weekly Bangkok-Moscow flights – one each on Mondays, Thursdays and Sundays and two on Saturdays, using 235-seat of IL96 aircraft. Tel: 02 251 0617-8. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2005 18:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
God tur hvis du skal med det skod selskab. Puha bare tanken om at skulle flyve med aero plot får det til at løbe koldt ned af ryggen. |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 22/11-2005 19:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
ja 1 gang er også nok for mig med det selskab tager hellere end gerne med austrian airline istedet selvom det ikke er til samme pris .
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 22/11-2005 19:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Robert, Currently SU operate flights five weekly Bangkok-Moscow flights – one each on Mondays, Thursdays and Sundays and two on Saturdays, using 235-seat of IL96 aircraft http://www.airlin...?id=175125 http://aeroflot.r...&p_no=2025 Hvad blev der af de Boing B 767, som Aeroflot brugte på ruten SVO- BKK, for at undgå mellemlanding i Tashkent? M.v.h, M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 22/11-2005 19:58 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 23/11-2005 01:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Dwm flyver de nok til Hong kong med nu da de har code share med Cathay Pacific og de vil nok ikke acceptere at deres kunder ryger i en gammel IL96. MVH Jens |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 23/11-2005 07:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har aldrig brugt det flyveselskab da jeg har hort saa meget dorlig om det.![]() Saa hele flyve med thai
Redigeret af thaikurt1 d. 23/11-2005 07:04 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 23/11-2005 07:09
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Aeroflot er blevet bedre, og jeg kender stadig mange, der rejser med dem. Det værste, der kan ske, er, at stop-over i Moskva ikke kun er der cirka 5 timer, men endnu mere, hvis de aflyser afgangen til København, og det sker, og så hænger man der måske 24 timer eller mere. Men hvad, det kunne da være interessant at se Moskva. Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 23/11-2005 15:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
jeg kan fortælle jer at lige nu har man et stopover i moskva på 10.5 time og flyveren man flyver med fra moskva til BKK har Set bedre dage, sikkert den dag Wrightbrødrene fløj med ders maskine..... he he Nej betal hellere de ca. 1000 kr mere og undgå at rejse i 30 timer som det er tilfællet nu, hvis man vel og mærke skal videre til enten Pataya eller hua Hin når man lander ellers er det "kun" 26 timer !!!!!!! Det eneste Aero plot kan bruges til i min mening er m¨ltræning til Rusiske jærgerpiloter........ Til jer der rejser med dem Held og lykke, jeg håber i også kommer frem !! |
|
|
|
| kimberg |
Lagt på d. 24/11-2005 14:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 75 |
[img]Hej, Aeroflot er blevet bedre, og jeg kender stadig mange, der rejser med dem. Det værste, der kan ske, er, at stop-over i Moskva ikke kun er der cirka 5 timer, men endnu mere, hvis de aflyser afgangen til København, og det sker, og så hænger man der måske 24 timer eller mere. Men hvad, det kunne da være interessant at se Moskva. [/img] Jeg arbejder meget i Rusland, og derfor flyver jeg meget med Aeroflot. Jeg vil lige fremhæve de gode ting ved selskabet. Meget god benplads, du kan være hammer stiv uden og blive afvist ved gaten. De håndhæver ikke rygeforbudet på toiletterne. og så er Ilusion flyene meget støjsvage. Men et skod selskab er det. Det med at det kunne være meget interessant og se Moskva. Det er rigtigt, men!!! Du kan ikke komme ud af lufthavnen uden et visa. Og det kan du ikke få i Rusland. Du kan heller ikke komme på hotel, hvis det ikke er noget som er bestilt hjemmefra, og du har husket papirene på at du skal bo på et hotel med transit afdeling. Og så koster en overnatning nemt 150 US$ og ca 300 US$ på Novotel, lige over for SVO. Men Rusland er et dejliget land, med billig vodka, og hammere lækkere damer. Jeg er faktisk i Rusland lige nu. Kommer til Danmark den 2 Dec, og flyver til Thailand den 16 Dec. ![]() Og stedet i Thailand er selvfølgelig Pattaya. Pattaya er jo godt og billigt, og med kæmpe udvalg.Kan i Hygge jer. M.v.h. Kim |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

tager hellere end gerne med austrian airline istedet selvom det ikke er til samme pris .

Og stedet i Thailand er selvfølgelig Pattaya. Pattaya er jo godt og billigt, og med kæmpe udvalg.