Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Har lige tjekket lidt ud på flyrejser til næste tur April-Maj, når det gælder Thai er der ikke en rejse under 30K, selv senere.... Det er jo nok lidt over hvad rejse budgetet kan klare når vi er 5 der skal afsted.
Nogen der ved hvorfor det er sådan lige nu? SAS flere steder til 1/5 af Thai.
flyer skrev:
Har lige tjekket lidt ud på flyrejser til næste tur April-Maj, når det gælder Thai er der ikke en rejse under 30K, selv senere.... Det er jo nok lidt over hvad rejse budgetet kan klare når vi er 5 der skal afsted.
Så siger jeg da mange slags tak for jeres opmærksomhed og råd, så slår jeg koldt vand i blodet så længe, der er jo oz masser af tid endnu.
Jeg var bare nysgerrig og ville tjekke lidt ud på priserne, så jeg kunne være forberedt, vi skal jo have min drenge med næste gang, så vi bliver 5 personer og så er det jo ikke ligegyldigt om billetterne koster 4600,- eller 30.000,-.
flyer skrev:
Maj er en rigtig billig periode at rejse i. Belægningen på flyene er lav.
Min kammerat købte sidste år i maj måned billet med thai til lige under 3.900 kroner. Det var tilmed blot en uge før afgang.
Jeg købte sidste år en billet med Cimber/Thai Air d. 2 FEB.
Med afrejse i MAJ til 5.907 kr fra Århus.
Man er der egetlig lidt på den hvis man skulle rejse i januar, februar eller marts og skulle booke nu. Så er det nogle lidt dyre, mange skift og lange vente tider.
Redigeret af Humi d. 05/10-2011 16:25