Se indlæg
 Udskriv debat
Hvad sker der for Thai Airways
flyer
Har lige tjekket lidt ud på flyrejser til næste tur April-Maj, når det gælder Thai er der ikke en rejse under 30K, selv senere.... Det er jo nok lidt over hvad rejse budgetet kan klare når vi er 5 der skal afsted.
Nogen der ved hvorfor det er sådan lige nu? SAS flere steder til 1/5 af Thai.
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

jc
Thai har først deres forårs/sommerpriser på plads i januar. Sådan plejer det at være.
Boet i Bangkok 1980-1983.

carstenj
flyer skrev:
Har lige tjekket lidt ud på flyrejser til næste tur April-Maj, når det gælder Thai er der ikke en rejse under 30K, selv senere.... Det er jo nok lidt over hvad rejse budgetet kan klare når vi er 5 der skal afsted.

prøv at søge på killroy.dk

vandango
Thai Airways plejer at komme med nogle rigtige gode tilbud, i perioden når du skal afsted.

Hav lidt is i maven, så sparer du mange tusinde kroner.

Mener at det er i marts måned de laver tilbuddene, der vil jeg selv købe ind.
Redigeret af vandango d. 05/10-2011 10:19

filihankat
Jeg var selv afsted med Thai Airways i maj i år, og de billetter blev købt for 4600 kr. i marts måned.

Så slå lidt koldt vand i blodet. Der skal nok komme gode priser fra Thai Airways.

mvh. filihankat

flyer
Så siger jeg da mange slags tak for jeres opmærksomhed og råd, så slår jeg koldt vand i blodet så længe, der er jo oz masser af tid endnu.

Jeg var bare nysgerrig og ville tjekke lidt ud på priserne, så jeg kunne være forberedt, vi skal jo have min drenge med næste gang, så vi bliver 5 personer og så er det jo ikke ligegyldigt om billetterne koster 4600,- eller 30.000,-.

12 dage, så er det afsted Hehe-guy
Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig

ทำดีได้ดี ทำชั่วได้ชั่ว

Watching You

rinpoche
flyer skrev:

Maj er en rigtig billig periode at rejse i. Belægningen på flyene er lav.

Min kammerat købte sidste år i maj måned billet med thai til lige under 3.900 kroner. Det var tilmed blot en uge før afgang.

mvh
rinpoche

Humi
Jeg købte sidste år en billet med Cimber/Thai Air d. 2 FEB.
Med afrejse i MAJ til 5.907 kr fra Århus.
Man er der egetlig lidt på den hvis man skulle rejse i januar, februar eller marts og skulle booke nu. Så er det nogle lidt dyre, mange skift og lange vente tider.
Redigeret af Humi d. 05/10-2011 16:25

Spring til debat: