Se indlæg|
Iphone dansk til thai
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 13/10-2011 18:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 128 |
Kan en Iphone4 købt i Danmark laves om så den kan bruges med thaiskrift ( altså som var den købt i thailand) |
|
|
|
| BentBP |
Lagt på d. 13/10-2011 19:41
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 213 |
Hej sleipner . Det vil jeg tro den kan , jeg har en Iphone 3 GS , og den har Thaiskrift som man går ind i indstillinger , for at stille om , og den er købt i Danmark. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 13/10-2011 19:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Vis den har ios5 instaler så er der mulighed for Thai tastatur men om alle tejn er der skal jeg ikke kunne sige for da jeg visdet det til min kæreste så sage hun den manglet nogle tejn men jeg tror at det er fordig hun ikke ved at hun skal holde en tant ned i længer tid for at skjulte tejn dukker up
Come As You Are
|
|
|
|
| DKPete |
Lagt på d. 13/10-2011 20:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 594 |
Ja man kan godt lave en dansk Iphone4 om til thai ! |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 13/10-2011 20:29
|
|
Det lyder jo godt, for min thaikæreste kommer til jul,og det var nok en julegave ide til hende så. |
|
|
|
| patirak |
Lagt på d. 13/10-2011 21:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 739 |
Indstillinger -> Generelt -> International -> Sprog -> Vælg Thai |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 13/10-2011 21:21
|
|
mange tak for gode input ![]() |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 13/10-2011 21:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
hvis du har en iphone og hun skal skrive på den så er det indstillinger-generelt-tastatur-internationale tastaturer |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 13/10-2011 22:29
|
|
ja der skal da gerne være thai tastatur |
|
|
|
| kennyth |
Lagt på d. 13/10-2011 23:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 51 |
Ellers kan hun efter hun er returneret til Th gå ind i alle tlf forretninger og betale 2-300b, så laver de det for hende uden nogle problemer! Dog købte jeg selv, i DK, 1 phone 4 til konen for noget tid tilbage. Lortet gik i "baglås" under 1 opdatering i thailand, og hun kunne ikke få ordnet noget under garantien i thailand, så den skulle sendes til DK for at blive repareret. Det var tilsyneladende noget der var sket med op imod 100.000 tlf som de endte med at kalde tilbage til fabrikken!! Postdanmark tog iøvrigt tlf, og krævede der blev betalt import afgift eller noget i den dur på 1350kr, ellers røg den retur til thailand!! (Selv om jeg havde dk kvittering, og fremsendte den!) Min pointe er følgende: Køb en htc desire s. Super tlf, skal ikke opdateres konstant, og den er bedre end iphone4. ![]() |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 14/10-2011 06:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
sleipner skrev: Kan en Iphone4 købt i Danmark laves om så den kan bruges med thaiskrift ( altså som var den købt i thailand) Det er der. Havde selv købt en til konen som hun kan skrive både Thai og andre sprog på. Der skal ikke installeres noget. Du skal bare gøre som beskrevet 2 gange her i tråden ;-) En kanon mobil til damen, meget brugervenlig og fantastisk til Facebook osv. hvis hun går op i det. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 14/10-2011 06:16
|
|
kravet til telefonen skal være at den kan være som den er købt i Thailand kan HTCen det og jeg havde nu også Samsung Galaxy S II i mine tanker. Men Iphonen giver jo en vis anderkendelse. |
|
|
|
| sleipner |
Lagt på d. 14/10-2011 20:13
|
|
kom frit frem med gode indput |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 14/10-2011 21:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
sleipner skrev: kravet til telefonen skal være at den kan være som den er købt i Thailand kan HTCen det og jeg havde nu også Samsung Galaxy S II i mine tanker. Men Iphonen giver jo en vis anderkendelse. Hvis telefonen skal bruges til internet + mail og du har 3G dækning, bør du tjekke om telefonen er kompatibel med 3G-nettet i Thailand. Med iPhone og Samsung Galaxy S II skulle der ikke være noget problem. HTC Desire, HTC Desire Z og HTC Desire S kan ikke køre 3G i Thailand medmindre specs er ændret. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.