Se indlæg|
Hjælp til praktikplads i Chiang Mai
|
|
| Tsubodai |
Lagt på d. 24/10-2011 17:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej mit navn er Christian Sørensen, og jeg er lige startet som kok på Hotel- og Restaurantskolen. Jeg har planer om at tage min praktik plads i Thailand, Chiang Mai, men det kræver jo først, at jeg har kontakt der til. Jeg har en minipraktik fra den 9/1/12 til den 13/1/12, den kan blive forlænget hvis skolen godkender det. Mit grundforløb slutter den 23/3/12, hvor jeg så kan få lov til at rejse til udlandet i 9 måneder i praktik. Mit spørgsmål er så om der er nogen, som har lyst til at hjælpe mig på vej? På forhånd tak. Mvh. Christian Sørensen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/10-2011 18:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej Christian, Det lyder rigtigt spændende og vil utvivlsomt medføre en hel masse oplevelser og inspirationer til dit fremtidige virke. Lyder som en kanon plan. ![]() Mit netværk i CM er desværre af gammel dato, så jeg kan ikke hjælpe dig der. Men der er andre herinde, som har fingeren på pulsen. Håber de vil lede dig hen imod en praktikplads. Du ønskes held og lykke herfra. Mvh Rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 24/10-2011 19:44
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Tsubodai skrev: Hej mit navn er Christian Sørensen, og jeg er lige startet som kok på Hotel- og Restaurantskolen. Jeg har planer om at tage min praktik plads i Thailand, Chiang Mai, men det kræver jo først, at jeg har kontakt der til. Jeg har en minipraktik fra den 9/1/12 til den 13/1/12, den kan blive forlænget hvis skolen godkender det. Mit grundforløb slutter den 23/3/12, hvor jeg så kan få lov til at rejse til udlandet i 9 måneder i praktik. Mit spørgsmål er så om der er nogen, som har lyst til at hjælpe mig på vej? På forhånd tak. Mvh. Christian Sørensen Uagtet hvad slags mad (thai, dansk, fransk etc), som du ønsker at lave, så prøv at kigge på hvilke hoteller, som de største danske rejsebureauer benytter og så skriv til dem. Disse hoteller vil måske gerne have en gratis dansktalende medarbejder, og hvis du er heldig, får du måske et gratis værelse og lignende "frynsegoder". Du kan alternativt også skrive til danske (og/eller skandinaviske) restauranter i området. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| danni |
Lagt på d. 25/10-2011 08:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
hej hvis det er hotel og restaurant skolen i kbh, så prøv og tage kontakt til christian beck studie vejlderen på skolen, jeg ved han har nogle kontakter herned til. hilsen danni |
|
|
|
| Tsubodai |
Lagt på d. 25/10-2011 16:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Tak for tilbagevendelserne, @Rinpoche: Du ved tilfældigvis ikke hvad de hedder dem som "har fingeren på pulsen" så jeg evt. kunne sende dem en PM? @Danni: Det er den i KBH ja, jeg tror jeg vil gribe fat i Christian i morgen, hvis han er der. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.