Se indlæg
 Udskriv debat
Automatisk gearkasse
kaos
Hej min Nissan Cefiro har automatisk gearkasse men den fungere ikke så godt mere er der andre end Nissan her på Phuket der reperere sådan en gearkasse har talt med Nissan men vil godt ha andre priser at samenligne med.
Hej fra Kaos

carstenj
kaos skrev:
Hej min Nissan Cefiro har automatisk gearkasse men den fungere ikke så godt mere er der andre end Nissan her på Phuket der reperere sådan en gearkasse har talt med Nissan men vil godt ha andre priser at samenligne med.

Hej fra Kaos

du kan sikkert finde en perlestens-mekanikker der vil rode med din gear-kasse til en billigere penge end nissan, men jeg vil råde dig til at holde dig til nissan da en automatgear kasse er noget yderst følsomt mekanik, som en ukyndig ville kunne ødelægge totalt om han ikke helt ved hvad han roder med, prøv evt, at finde en anden brugt gear-kasse til bilen, men lad en ukyndig stikke pølserne i din gearkasse.

kaos
Ok ville også kun lade et rigtigt værksted kikke på den men har ikke selv kunnet finde andre her på Phuket så der er muligvis kun Nissan.I DK er der mange der har det som speciale så måske det samme her.En skrev til mig prøv at skylle gearkassen igennem med olie så det prøver jeg det er også billigere.
Hej fra Kaos

jesperfrb
tab olien af og fyld den med disel til topmærker på pinden. køre en meget kort tur!
tøm gearkassen,tøm diselen af held gear kassen, start moteren i 30 sek skru bundproppen i, fyld med rigtig gear kasse olie, og prøv og se om det hjalp!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

SteenJ
jesperfrb skrev:
tab olien af og fyld den med disel til topmærker på pinden. køre en meget kort tur!
tøm gearkassen,tøm diselen af held gear kassen, start moteren i 30 sek skru bundproppen i, fyld med rigtig gear kasse olie, og prøv og se om det hjalp!

HVAD bygger du den teori på..............egentlig. Skulle det måske hjælpe??????
HUSK..Du SKAL redde dig selv, før du kan redde andre.

birkedhoj
Det kunne lyde som en slags "renselses" aktion

milex
Det er vel bare for at være helt sikker på den skal udskiftes.

Saendaeng
jesperfrb skrev:

Den bygges paa en gammel maade at rense kanalerne paa. Hvis man ikke har andre midler.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
Spring til debat: