Se indlæg
 Udskriv debat
Opholdstilladelse
Yello
Jeg hører lige, at reglerne for opholdstilladelse/familiesammenføring er ændret af den nye regering, bl.a. skulle gebyret fro opholdstilladelse/forlængelse være bortfaldet. Der skulle være et link på www. stm.dk, jeg kan ikke finde det, er der nogen der ved noget om dette?
Min kone venter på 7. måned på forlængelse af oph. till.

Yello

basse50
Ja gå ind på www. stm.dk, klik på hæftet i venstre hjørne, og rul ned til du kommer til den nye udlændige politik, hvor du bla ville kunne læse at gebyrene for familie samføring bliver anulleret.

sudsakhon
Foreløbig er det kun varm luft, lige som med så mange andre udspil.
Regeringen har ikke fremsat nogen lovforslag endnu.

Det kan de jo gøre når de ønsker, men det har tilsyneladende ikke så stor prioritet som de gerne giver udtryk for

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
TG950
sudsakhon skrev:
Foreløbig er det kun varm luft, lige som med så mange andre udspil.
Regeringen har ikke fremsat nogen lovforslag endnu.

negativitet som sædvanligt fra din side når det drejer sig om det røde kabinet, havde kabinetet nu været blåt og styret af DF i kulisserne ja så var du nok ikke så negativ.

lad dog de røde få lidt arbejdsro så skal den nye udlændinge lov nok falde på plads, selv københavn blev ikke bygget på en dag.
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

sudsakhon
negativitet som sædvanligt fra din side når det drejer sig om det røde kabinet

Jeg venter venter venter jo også bare på, at de foretager sig noget positivt, jeg kan glæde mig over.
Men venter forgæves!

DF havde fået samme svada, hvis de havde lukket samme varme luft ud inden valget.

Hvis de havde brugt så meget krudt på at kritisere og dæmonisere. Og så intet foretog sig når de fik magten.

Min pointe er, at hvis det var så forfærdeligt, før valget,som de gav udtryk for, hvorfor er der så ikke en gang kommet et lovforslag frem...??

Nåh, jo.... Der ER sket ændringer..
På trods af de umenneskelige visumregler...er der STRAMMET.

Er det kun mig, der kan lugte noget råddent?

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
BentBP
sudsakhon skrev : " Er det kun mig, der kan lugte noget råddent? "
Måske du skulle have været på toilettet , noget før Grin
Kunne ikke nære mig , forsat god aften .

bimmelim
sudsakhon skrev:
negativitet som sædvanligt fra din side når det drejer sig om det røde kabinet

Jeg venter venter venter jo også bare på, at de foretager sig noget positivt, jeg kan glæde mig over.
Men venter forgæves!

DF havde fået samme svada, hvis de havde lukket samme varme luft ud inden valget.

Hvis de havde brugt så meget krudt på at kritisere og dæmonisere. Og så intet foretog sig når de fik magten.

Min pointe er, at hvis det var så forfærdeligt, før valget,som de gav udtryk for, hvorfor er der så ikke en gang kommet et lovforslag frem...??

Nåh, jo.... Der ER sket ændringer..
På trods af de umenneskelige visumregler...er der STRAMMET.

Er det kun mig, der kan lugte noget råddent?

Vi give dig fuldstændig ret.
De kan sagtens se at det de lovede under valget ikke holder stik.
Hvem skulle så betale for alt de de har lovet, de rige som allerede betaler alt for meget i forvejen !!

www.kgi.dk
Spring til debat: