Se indlæg|
SAS/Thai/Qatar Airways
|
|
| styx32 |
Lagt på d. 03/11-2011 14:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Hej Jeg er i gang med at kigge efter billige billetter i April / Maj I den forbindelse kan jeg ikke finde noget som helst billigt med SAS/Thai airways Det eneste selskab der er fremme i øjeblikket er Qatar Airways Men hvor godt er det ? Er det nemt og finde rundt i Lufthavnen ? Kan min kone som der kun har midlertidigt opholdstilladelse rejse med dem ? Den pris jeg har fundet er 4700 kr pr person. |
|
|
|
| kokkene |
Lagt på d. 03/11-2011 15:28
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 55 |
hej styx qatar airlines har lige vundet som årets flyselskab 2011 udover også for bedste economy class, bedste mad og bedste underholdning mener jeg qatar er et af de rigeste lande i verden og lufthavnen er super moderne i får et en god plads med egen skærm med film, musik og spil ligesom singapore airlines vi rejser selv med qatar i januar så skal jeg se om jeg husker at skrive til dig mht vores oplevelser med dem |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 03/11-2011 17:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Tag den med ro, Thai Airways plejer at lave en kampagne, i den periode du gerne vil rejse i. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 03/11-2011 17:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Jeg har idag talt med en SAS ansat,han siger at fra feb. 2012 bliver deres priser sat ned |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 03/11-2011 18:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Thai Airways plejer at have til bud i januar med afrejse i april
Come As You Are
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 03/11-2011 21:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
jeg ville også vente, med mindre den økonomiske situation ændre sig ekstremt positivt, skal der nok komme gode tilbud i det nye år. Jeg tror også er der er ved at være for mange ledige sæder til Sydøstasien med de nye mellemsøstlige selskaber som ekspanderer i Skandinavien, så konkurrensen er og bliver hård. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 03/11-2011 21:47
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Styx32----> I April måned kan Du få bunker af billetter med Thai til priser langt under Quatar Airways priser!!!! ++++ Quatar har en meget høj servicestandard.... Quatar har siden åbningen aldrig været placeret "dårligere" end som det (5)femtebedste selskab i verden.... Der er en glimrende gratis hvilesal med læderbetrukne chaiselonger og der er gratis kildevand flere steder i Doha Airport.... ---- Meget lang ventetid i Doha når Du skal hjem på visse dage.... Du er fucked hvis ikke Du har Dollar, Pund, Euro eller en anden Arabisk valuta, du vil ikke kunne købe Dig til et visum,så Du kan veksle dine Thailandske eller Danske fantasipenge....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| ABS |
Lagt på d. 04/11-2011 04:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 310 |
Vil nu ikke sige at han kan få bunker af bedre priser end de DKK 4700,-. Men som andre skriver. Ha is i maven. Alle selsskaber har som regel en eller anden form for kampagne på det tidspunkt. Har også hørt godt om Qatar. Men skulle vist have mega lang ventetid en af vejene. Jeg selv flyver nu kun Finnair. Før det SAS. We aim to achieve excellence in everything that we do.
|
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 04/11-2011 05:56
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Fra Viviro.com: http://www.viviro...k-BKK.html [url][/url]- |
|
|
|
| kokkene |
Lagt på d. 04/11-2011 10:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 55 |
hej vi flyver med qatar i januar vi venter 1.40 ud og 2.00 hjem det er ikke længe |
|
|
|
| OleOrm |
Lagt på d. 04/11-2011 12:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Da I rejser i transitområde kaan du sagtens have din kone med (hvis du ønsker det )![]() |
|
|
|
| rfa |
Lagt på d. 04/11-2011 19:37
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hej Styx Finn air kører i øjeblikket kampagne på flybilletter til bangkok, med afrejse mellem den 11 april og 15 juni. Prisen starter fra 3790kr |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.