Se indlæg|
P-piller
|
|
| jc |
Lagt på d. 06/09-2004 15:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Til dem af Jer, som ikke ved det. I Thailand koster f.eks. Marvelon p-piller til 1 måned mellem 11 og 13 kr. afhængig af butik. Tilsvarende i DK koster bare kassen. P-piller holder sig i flere år fra produktionsdatoen, så her kan man let financiere en del af ferien ved at købe ind til ét år eller to. Husk at checke udløbsdatoerne ved køb, da man i Thailand ikke har forstået dette med "First in - first out" og ofte ligger inde med gamle piller. Bemærk, at i Asien indeholder p-pille pakker 28 piller. Det skyldes at der er 21 p-piller og 7 sukkerpiller i pakken. Asiatere (og afrikanere for den sags skyld) kan ikke huske dette med at holde op, og så begynde igen på en bestem dag. Derfor spiser de altid en pille hver dag uanset om det er p-pille eller sukker-pille. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/10-2004 06:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
tak for et godt tip der er også mange penge at spare ved at ordne tænder og briller i thailand |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 18/10-2004 19:33
|
|
Hej Surin, Køber altid briller i Hua Hin. Hvor ellers finder man et lækkert titaniumstel med progressive glas og coating til 1700 kr. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 18/10-2004 20:04
|
|
jeg kender ikke prisen på briller men har blot hørt at der er mange penge at spare hvad med jer andre kom med nogle tips hvad kan man spare penge på |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/10-2004 20:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser JA et virkeligt godt råd til at spare penge er Stop med at ryge og drikke Så sparer man mange penge ![]() ![]() ![]() Og hvis du så laver pigerne blive i baren ja så sparer man endnu flere penge ![]() Ja bamsen ved hvor man sparer, og ikke tage taxi eller bathbus men gå og du sparer lidt der også. feriespare bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/10-2004 20:57
|
|
så kunne man sgu da ligeså blive herhjemme bamse |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/10-2004 21:00
|
|
davser JSH Ja men surin ville ha spareforslag ![]() bamsen Men ok hvis man bliver hjemme så sparer man også flybilletten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 19/10-2004 06:52
|
|
bamse bamse ikke drille spareforslagene er selvfølgelig så der bliver råd til mere af piger smøger og sprut måske endda en flybillet mere![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 19/10-2004 06:55
|
|
jsh71 skrev: så kunne man sgu da ligeså blive herhjemme bamse ja jeg må sige det er godt nok det værste bamse er kommet med det er sku uhyggeligt du ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2004 08:35
|
|
ja surin jeg var sgu også ved at falde ned af stolen da jeg læste det, tænk sig at være i thailand uden smøjer øl, og damer.![]() ![]() ja jeg får gåsehud bare ved tanken![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2004 12:35
|
|
Davser k over det drenge en alternativ tour til thailand uden piger.sprut og smøger, Men en tur på cykel ,og se naturen altså træere markerne og så videre Måske det kunne få noget frem i jer,,,,,ja jeg bliver her det er ikke noget for mig,men måske noget for jer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() :Jeg gad godt se jer ude på landet med en flaske VAND (nam ) og i god kondi fordi smøgerne er væk i 2 uger måske jeg skulle være træner ![]() trænerbamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 19/10-2004 15:17
|
|
sådan som du beskriver dig selv bamse så er du da vist heller ikke til cykel nej du dine tanker og ider må du gerne beholde selv jeg vil slet ikke have m,ed dem at gøre ![]() liver er her for at vi skal have det sjovt og det kan man sku ikke som sundhedsappostel |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2004 18:43
|
|
Davser Surin Ja jeg ruller llers godt , men jeg kan godt li at cykle Nej vi skal til thailand og ha det godt, sidde og hygge os med god mad og en cola, det er livet ![]() ![]() Og jeg glæder mig til vi skal afsted, og der er jo en del herinde som snart skal afsted Isaan skal ned og fiske og hygge sig, og Surin og bamsen sikke vi dog kan feriebamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 19/10-2004 21:18
|
|
ja bamse vi er mange der snart skal afsted men på cola uden thaisprut nej tak men hver sin fornøjelse nogen lever af grøntsager og andre lever af oksemørbra![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2004 21:55
|
|
Davser Surin ja jeg vil gerne ha begge dele både grøntsagerne og mørbraden og ja helst cola light Jeg drikker ikke mere er stoppet helt og holdent,også med rygning men hygger mig alligevel hyggebamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 06:54
|
|
rygningen kan vi hurtig blive enige om men men at opgive den kolde øl osv der går nok nogle år inden jeg er klar til det helst mange![]() ![]() |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 20/10-2004 17:04
|
|
Hej allesammen, Jeg synes det er herligt, hvad et lille indlæg om p-piller kan føre til. Hilsen jc
Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 17:26
|
|
ja en ting vi er gode til herinde det er at dreje debatemner![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.