Se indlæg
 Udskriv debat
P-piller
jc
Til dem af Jer, som ikke ved det.

I Thailand koster f.eks. Marvelon p-piller til 1 måned mellem 11 og 13 kr. afhængig af butik. Tilsvarende i DK koster bare kassen.

P-piller holder sig i flere år fra produktionsdatoen, så her kan man let financiere en del af ferien ved at købe ind til ét år eller to. Husk at checke udløbsdatoerne ved køb, da man i Thailand ikke har forstået dette med "First in - first out" og ofte ligger inde med gamle piller.

Bemærk, at i Asien indeholder p-pille pakker 28 piller. Det skyldes at der er 21 p-piller og 7 sukkerpiller i pakken. Asiatere (og afrikanere for den sags skyld) kan ikke huske dette med at holde op, og så begynde igen på en bestem dag. Derfor spiser de altid en pille hver dag uanset om det er p-pille eller sukker-pille.

surin
tak for et godt tip der er også mange penge at spare ved at ordne tænder og briller i thailand

jc
Hej Surin,

Køber altid briller i Hua Hin. Hvor ellers finder man et lækkert titaniumstel med progressive glas og coating til 1700 kr.
Boet i Bangkok 1980-1983.

surin
jeg kender ikke prisen på briller men har blot hørt at der er mange penge at spare hvad med jer andre kom med nogle tips hvad kan man spare penge på

Davser
JA et virkeligt godt råd til at spare penge er
Stop med at ryge og drikke
Så sparer man mange penge GrinGrinGrin
Og hvis du så laver pigerne blive i baren ja så sparer man endnu flere penge Grin
Ja bamsen ved hvor man sparer, og ikke tage taxi eller bathbus men gå og du sparer lidt der også.
feriespareGrinbamsen

så kunne man sgu da ligeså blive herhjemme bamse

davser JSH
Ja men surin ville ha spareforslag Grin
bamsen
Men ok hvis man bliver hjemme så sparer man også flybillettenGrinGrinGrinGrin

surin
bamse bamse ikke drille spareforslagene er selvfølgelig så der bliver råd til mere af piger smøger og sprut måske endda en flybillet mereGrin

surin
jsh71 skrev:
så kunne man sgu da ligeså blive herhjemme bamse

ja jeg må sige det er godt nok det værste bamse er kommet med det er sku uhyggeligt duShockShock

ja surin jeg var sgu også ved at falde ned af stolen da jeg læste det, tænk sig at være i thailand uden smøjer øl, og damer.SadSadSad ja jeg får gåsehud bare ved tankenSmileSmileSmile

Davser
k over det drenge en alternativ tour til thailand uden piger.sprut og smøger,
Men en tur på cykel ,og se naturen altså træere markerne og så videre
Måske det kunne få noget frem i jer,,,,,ja jeg bliver her det er ikke noget for mig,men måske noget for jer
GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin:

Jeg gad godt se jer ude på landet med en flaske VAND (nam ) og i god kondi fordi smøgerne er væk i 2 uger
måske jeg skulle være træner Pfft
trænerbamsen

surin
sådan som du beskriver dig selv bamse så er du da vist heller ikke til cykel nej du dine tanker og ider må du gerne beholde selv jeg vil slet ikke have m,ed dem at gøre Grin
liver er her for at vi skal have det sjovt og det kan man sku ikke som sundhedsappostel

Davser Surin
Ja jeg ruller llers godt , men jeg kan godt li at cykle
Nej vi skal til thailand og ha det godt, sidde og hygge os med god mad og en cola, det er livet GrinGrin
Og jeg glæder mig til vi skal afsted, og der er jo en del herinde som snart skal afsted
Isaan skal ned og fiske og hygge sig, og Surin og bamsen sikke vi dog kan
feriebamsen

surin
ja bamse vi er mange der snart skal afsted men på cola uden thaisprut nej tak men hver sin fornøjelse nogen lever af grøntsager og andre lever af oksemørbraGrinGrinGrinGrin

Davser Surin
ja jeg vil gerne ha begge dele både grøntsagerne og mørbraden
og ja helst cola light
Jeg drikker ikke mere er stoppet helt og holdent,også med rygning
men hygger mig alligevel
hyggebamsen

surin
rygningen kan vi hurtig blive enige om men men at opgive den kolde øl osv Sad der går nok nogle år inden jeg er klar til det helst mangeGrinGrin

jc
Hej allesammen,

Jeg synes det er herligt, hvad et lille indlæg om p-piller kan føre til.

Hilsen jcGrin
Boet i Bangkok 1980-1983.

surin
ja en ting vi er gode til herinde det er at dreje debatemnerGrin

Spring til debat: