Se indlæg
 Udskriv debat
ATC lukket ... men IKKE slukket
Lung Yao
Efter nogle år på Halmtorvet #6, så har ejeren drejet noglet om, men ikke lukket "geschæftet". Han forsætter nu fra sin privat adresse på Kongelundsvej, da efterhånden billetterne bliver handlet som E-tickets.
Grunden til lukningen var den magre indtjening (selv om havde jobbet som "hobby" ), p.g.a. konkurencen fra Online bureauer, men det som fik bægret til at flyde over var det krav fra KBH kommune krav om "affaldskat" Angry
Kan det være tale om hans "daglig madpapir affald" eller de reklammer som han modtager ?

Han byder både "gamle" og nye kunder til forsat at have telefonisk kontakt vdr. køb af flybilletter.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

fckguld
Lung Yao skrev:
Efter nogle år på Halmtorvet #6, så har ejeren drejet noglet om, men ikke lukket "geschæftet". Han forsætter nu fra sin privat adresse på Kongelundsvej, da efterhånden billetterne bliver handlet som E-tickets.
Grunden til lukningen var den magre indtjening (selv om havde jobbet som "hobby" ), p.g.a. konkurencen fra Online bureauer, men det som fik bægret til at flyde over var det krav fra KBH kommune krav om "affaldskat" Angry
Kan det være tale om hans "daglig madpapir affald" eller de reklammer som han modtager ?

Han byder både "gamle" og nye kunder til forsat at have telefonisk kontakt vdr. køb af flybilletter.

.
Hvis affalds skatten kunne vælte forretningen, så må det have gået rigtig SKIDT.
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
fckguld skrev:
...............................................................
Hvis affalds skatten kunne vælte forretningen, så må det have gået rigtig SKIDT.

Eller om det var hele besværet værd ?
Det Jeg har ingen anelse om, men måske kunne jeg spørge din veninde i Reventlowsgade om det virkeligt er en Guldmine at være i rejsebranchen.
Bare for din info, kan jeg fortælle dig at han er så loaded at både "din og min formue" lagt tilsammen, ville være en lille klat ved siden af. Geschæftet var bare et hobby for at have noget at lave, og i fremtiden ville han få mere ud ad det ved at fremleje lokalerne til naboen.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

rfa
fckguld skrev:
Lung Yao skrev:

.

Kan fortælle dig at gebyret er på lidt over 12.000kr i min fars lille deltids anlægsgartnerfirma og det opkræves har man en omsætning på over 50.000 mener jeg det var. Er noget den borgerlige regering fik gennemtrumfet og samtidig hyler de op omkring at det ikke skal gøres dyrere at drive virksomhed i DK.

iThai
Tak vi andre hev stikket ud i Danmark i tide...
Skal aldrig drive virksomhed i Danmark igen!
ithaiuthai@hotmail.com

rinpoche
Yes, det kræver sin mand Wink

Spring til debat: