Se indlæg
 Udskriv debat
Flybillet Phuket retur sælges
Anonym Bruger
Afrejse Kastrup Fre. 25-11-2011 kl. 22:05 rejsetid 11tim. 15min.

Hjemrejse Phuket Lør. 10-12-2011 kl. 16:30 via Sharjah rejsetid 14tim 25min.

Flyselskab Thomas Cook Airl.

Pris 2500 inklusiv navneændring
mail: [mail][/mail
Redigeret af Anonym Bruger d. 14/11-2011 13:16

NoiNarak
Undrer mig lidt,for når man går ind på Cooks airlines,så findes hverken Kastrup eller Thailand i deres søgemaskine.???

natty
Den er nok købt hos Spies eller et andet charterselskab som "flight only"
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

NoiNarak
natty skrev:

Ja, det skal jeg da så ikke kunne sige,men syntes bare det er lidt underligt,eftersom de-efter deres hjemmeside-ikke flyver på Thailand.

natty
NoiNarak skrev:
natty skrev:

Ja, det skal jeg da så ikke kunne sige,men syntes bare det er lidt underligt,eftersom de-efter deres hjemmeside-ikke flyver på Thailand.

Jo da på denne side:
http://www.thomas...x?menuid=1

NoiNarak
Ja, det kan jeg godt se-men googler du selskabet for en booking,ser du ikke Thailand eller Kastrup nugen steder-så jeg ved ikke hvad man skal regne med.

natty
Da det er et charterfly selskab, kan de kun bookes via Spies eller et andet charterselskab som har købt sæder hos dem. Nogen gange går konkurrerende selskaber sammen om at chartre et fly, specielt på oversøiske destinationer.
De kan ikke bookes på samme måde som et ruteselskab, ihvertfald ikke i Danmark.

NoiNarak
natty skrev:
Da det er et charterfly selskab, kan de kun bookes via Spies eller et andet charterselskab som har købt sæder hos dem. Nogen gange går konkurrerende selskaber sammen om at chartre et fly, specielt på oversøiske destinationer.
De kan ikke bookes på samme måde som et ruteselskab, ihvertfald ikke i Danmark.

Ok.-tak for oplysningen,så blev man da lidt klogere.

Anonym Bruger
Billet købt af apollo

Jeg har fulgt med herinde på sidelinjen et par år, så jeg er ikke overrasket over den mistro, der er til næsten alt, af folk der sidder og keder sig.

NoiNarak
Hej Virgil!
Jeg gik nu blot ind og søgte på Cook air,for at se i hvad pris-leje de ligger i ang. billetter herned og da jeg så ikke kunne se,at de havde hverken Kastrup eller destinationer i Thailand-så syntes jeg(af uvidenhed) at det var lidt underligt.
Så det var somend alt hvad der var i det.

noidam
hvis du fra start havede oplyst at billetten var købt hos apollo, ja så tror jeg at den mistro du tror der er ikke var der.
og det er da måske ganske naturligt at folk gerne vil vide lidt om den vare de evt.vil købe.
eller skal man bare all. thaistile bare smile og bukke.
håber du får solgt din billet.

Anonym Bruger
ny pris

Afrejse Kastrup Fre. 25-11-2011 kl. 22:05 rejsetid 11tim. 15min.

Hjemrejse Phuket Lør. 10-12-2011 kl. 16:30 via Sharjah rejsetid 14tim 25min.

Flyselskab Thomas Cook Airl.

Pris 2000 inklusiv navneændring
mail: [mail][/mail

Anonym Bruger
solgt Smile

TG950
virgil skrev:
solgt Smile

Tillykke

[img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Flyvemaskiner-62/TG-Flyvemaskiner-9.gif[/img] is not a valid Image.

Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først.

Bvdrrr både store & små stavefejl kan forekomme BVDr

livet forståes forlæns, leves baglæns.

Brug ikke dagen på at se dig tilbage,
Du skal alligevel ikke den vej.....
Lev med de beslutninger du tager,
også selv om andre ikke acceptere det

Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel..

fckguld
virgil skrev:
Billet købt af apollo

Jeg har fulgt med herinde på sidelinjen et par år, så jeg er ikke overrasket over den mistro, der er til næsten alt, af folk der sidder og keder sig.
Du har desværre ret, rigtig mange . rigtig rigtig kloge , nede fra den lokale ha ha .
DU FÅR HVAD DU GIVER Cool GRIB LIVETWink I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI

Lung Yao
fckguld skrev:
virgil skrev:
Billet købt af apollo

Du har desværre ret, rigtig mange . rigtig rigtig kloge , nede fra den lokale ha ha .

I
I
I
I
V
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: