Se indlæg|
Det lyder som noget vrøvl.
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 18/11-2011 05:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Vi var inde i Surin og se de 250 flotte elefanter i det flotte optog før det store elefantshow i morgen, og der faldt jeg i snak med en dansker som også bor permanent her i Thailand. Den flinke mand fortalte noget om nogen meget nye regler som betød at man som førtidspensionist eller folkepensionist ikke må bo permanent i Thailand men skal til DK og "melde" sig hos Kommunen eller Pensionsstyrelsen, nogen som kan fortælle om disse nye regler og evt. give et link til dem? Ud hver anden måned talte han om? Det lyder som noget vrøvl? Jeg blev førtidspensionist 1-12-09, og flyttede permanent til Surin 11 juli i år på et 1 års Non-Immigrant-Visa-O. Bibeholder min førtidspension i Thailand ifølge Pensionsstyrelsen. Mvh. Bent. |
|
|
|
| chaingmai |
Lagt på d. 18/11-2011 05:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
jeg er folkepensionist, og pr. 1 sep.2011, udrejste af dk. og udvandret til thailand,ingen problem,men har ikke nogen adrs. i dk.![]() |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 18/11-2011 06:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
bentmj skrev: Vi var inde i Surin og se de 250 flotte elefanter i det flotte optog før det store elefantshow i morgen, og der faldt jeg i snak med en dansker som også bor permanent her i Thailand. Den flinke mand fortalte noget om nogen meget nye regler som betød at man som førtidspensionist eller folkepensionist ikke må bo permanent i Thailand men skal til DK og "melde" sig hos Kommunen eller Pensionsstyrelsen, nogen som kan fortælle om disse nye regler og evt. give et link til dem? Ud hver anden måned talte han om? Det lyder som noget vrøvl? Jeg blev førtidspensionist 1-12-09, og flyttede permanent til Surin 11 juli i år på et 1 års Non-Immigrant-Visa-O. Bibeholder min førtidspension i Thailand ifølge Pensionsstyrelsen. Mvh. Bent. Regler for oplysningspligt for pensionister bosiddende udenfor EU: http://www.penst....pligt.aspx [url][/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.