Se indlæg|
MC tur i Chiang Mai
|
|
| Chase |
Lagt på d. 24/11-2011 16:44
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 116 |
Efter en del ture rundt i Syd Thai på Mc igemmen de sidste 10 år, og et enkel besøg i Chiang Mai for 15 år siden , har konen og Jeg nu besluttet os for at besøge dette sted igen Vi lander på Phuket den 22/12 og regner med at tage den første flyver vider, finde et guist house/bungalow og ellers køre ud og se hvad der er værd at se , det kan være sig 1-2-3 dags ture, da vi ikke er til Off Road vil vi leje en Cruiser MC 750 ccm og op med et godt bagsæde, vi plejer at køre 2-3000 km på de ca 10 dage vi har til rådighed, og nu kommer alle spørgsmålene som jeg lige vil give nummer 1 Vi lander på Phuket den 22 kl ca 16, skal og kan vi komme vider med det samme, og skal man bestille billet hjemmefra ( PGA Julen) hvilke selskab skal man vælge 2 Hvor skal vi bo på et fornuftig Gust house/bungalow i Chiang Mai op til ca 2000 bath, og vi er ikke bange for byliv, men gerne med et sted til MCen 3 Er der udlejningsfirmaer der har stor MC som IKKE skal være en Off roader, navn eller mail adrs tak ![]() 4 Er der nogen ting vi bare skal se, dvs vi har set nok templer/Budaer/elefanter osv, men andre evtl indendørs ting i tilfælde af øv vejr 5 Og gerne foreslag til nogen ruter til dags ture (200 km) eller 2-3 dags ture og gerne med navne på nogen gust house/ bungalow på vejen, har GPS over området 6 Og aller aller vigtigst vi elsker godt MAD Det var lige de hurtige spørgsmål, som sikkert kunne googles, men for faen, vi har jo et expertpanel lige her ikke Vi ses med løftet pejefinger |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 24/11-2011 18:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Chase skrev: Efter en del ture rundt i Syd Thai på Mc igemmen de sidste 10 år, og et enkel besøg i Chiang Mai for 15 år siden , har konen og Jeg nu besluttet os for at besøge dette sted igen Vi lander på Phuket den 22/12 og regner med at tage den første flyver vider, finde et guist house/bungalow og ellers køre ud og se hvad der er værd at se , det kan være sig 1-2-3 dags ture, da vi ikke er til Off Road vil vi leje en Cruiser MC 750 ccm og op med et godt bagsæde, vi plejer at køre 2-3000 km på de ca 10 dage vi har til rådighed, og nu kommer alle spørgsmålene som jeg lige vil give nummer 1 Vi lander på Phuket den 22 kl ca 16, skal og kan vi komme vider med det samme, og skal man bestille billet hjemmefra ( PGA Julen) hvilke selskab skal man vælge Det ser ud til-på alle sider jeg har chekket, at der kun er disse afgangstider fra Phuket,så nok en overnatning der. http://www.kayak..../YACBGe7bN [url][/url] 2 Hvor skal vi bo på et fornuftig Gust house/bungalow i Chiang Mai op til ca 2000 bath, og vi er ikke bange for byliv, men gerne med et sted til MCen http://www.hostel...hiang-mai/ [url][/url] 3 Er der udlejningsfirmaer der har stor MC som IKKE skal være en Off roader, navn eller mail adrs tak ![]() http://www.gt-rid...n-thailand [url][/url] 4 Er der nogen ting vi bare skal se, dvs vi har set nok templer/Budaer/elefanter osv, men andre evtl indendørs ting i tilfælde af øv vejr 5 Og gerne foreslag til nogen ruter til dags ture (200 km) eller 2-3 dags ture og gerne med navne på nogen gust house/ bungalow på vejen, har GPS over området http://www.gt-rid... [url][/url] 6 Og aller aller vigtigst vi elsker godt MAD Det var lige de hurtige spørgsmål, som sikkert kunne googles, men for faen, vi har jo et expertpanel lige her ikke Vi ses med løftet pejefinger |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 24/11-2011 18:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
Undskyld,- men med lidt mere omhu, kunne det så ikke gøres helt umuligt at læse indlæg?? |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 24/11-2011 18:57
|
AL 48 skrev: Undskyld,- men med lidt mere omhu, kunne det så ikke gøres helt umuligt at læse indlæg?? Hvad mener du? Er der noget du ikke forstår eller kan læse dig frem til, skal jeg gerne hjælpe dig. |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 24/11-2011 18:57
|
|
Mener du mit indlæg ? |
|
|
|
| AL 48 |
Lagt på d. 24/11-2011 20:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 868 |
NoiNarak skrev: AL 48 skrev: Undskyld,- men med lidt mere omhu, kunne det så ikke gøres helt umuligt at læse indlæg?? Hvad mener du? Er der noget du ikke forstår eller kan læse dig frem til, skal jeg gerne hjælpe dig. Ja,- det er den uheldige farve du har valgt midt i svaret. Den er næsten umulig at se/læse ordentlig.(En mærkværdig blågrøn farve). |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 25/11-2011 01:20
|
Hej AL! Ja, det kan jeg godt se,er uheldigt-men nu ligger det altså sådan, at det kan man først se,når du har lagt den på og svaret på indlægget-og ja,jeg så godt,at det var tilfældet,men gad ikke skifte den. Men der står somend bare, at der er de og de tider med afgang fra Phuket,så det bliver nok en overnatning. Men bortset fra dette,så syntes jeg, at det vil være en rigtig god ide,hvis folk laver og passer deres egne tråde og ikke går så højt op i hvordan andre staver eller hvilke farver de lægger på deres skrift. Det er den slags, der hurtigt udvikler sig til en gang personfnidder,hvilket ingen af os er tjent med-i dette tilfælde kunne du jo bare have forstørret skidtet,så havde du nok kunnet se hvad der står-men skidt pyt-hav en god dag derude og lad os komme videre i teksten,hvad end den er gul, grøn eller blå. |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 25/11-2011 01:25
|
|
Ja gid at, net politiet blev nedlagt, så folks tråde ikke blev ødelagt Ligesom mit indlæg egenligt er blevet, så hvis en administartor læser dette må du gerne slette denne tråd, da den er ødelagt ![]() Så vil jeg oprette en ny |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 25/11-2011 02:09
|
Hej Chase! Det er jeg da ked af-lagde faktisk temmelig meget arbejde i at finde disse ting til dig. |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 25/11-2011 02:44
|
|
Alle dine link er testet og jeg er medlem af GT Rider nu, og har faktisk ikke været væk fra PCen siden Dine link har været til meget STOR hjælp Fandt dog nogen Hytter til 13 kr pr døgn hmmmmm kan det nu også passe ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/11-2011 12:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Chase skrev: Alle dine link er testet og jeg er medlem af GT Rider nu, og har faktisk ikke været væk fra PCen siden Dine link har været til meget STOR hjælp Fandt dog nogen Hytter til 13 kr pr døgn hmmmmm kan det nu også passe ![]() Sagtens. Bambus hytter: Men du skal regne med at AIR er fra alle de huller der er i væggene og loftet. Bad er kun med kold vand og toilet tør jeg ikke gætte på ![]() . Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 26/11-2011 04:03
|
|
Ha ha Der har jeg boet op til flere gange, men der var så heller ikke noget toilet, men rindene vand gemmen loftet, skulle vi ikke betale extra for |
|
|
|
| Chase |
Lagt på d. 11/01-2012 23:31
|
|
Hjemme i DK igen efter en 1850 km MC tur rundt i Nord Thai over 11 dage Vi har haft en fantastisk tur rundt og har fået en på opleveren der gerne skulle holde til næste år hvor vi igen vil tage Nord Thai, dog uden CM Tror vi har besøgt hver en flæk deroppe, men i iver for at se mere har vi nok ikke holdt nok pauser, men har boet i alt lige fra Bambus til Luxus, ja jeg mener Luxus pga flyveren var forsinket hjem fik vi lige Hilton i Puhket stillet til rådighed i 2 døgn af star tour og ja selv om det var flot og fint, så var det de mest kedelige dage vi havde dernede |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.