Se indlæg
 Udskriv debat
SAS Kampagne
styx32
Så skete det .-)

SAS har sat priserne ned til 4699 kr.

http://www.sas.dk/

vandango
Men husk at SAS har stuvet sæderne sammen, så sædekomforten er den dårligste sammenlignet med alle andre flyselskaber. Her er benpladsen den absolut dårligste.

Efter at have rejst med SAS denne gang, er det helt slut for mit vedkommende.
Service under turen, ligger også langt under alle de andre flyselskaber.
Redigeret af vandango d. 07/12-2011 10:08

sony
vandango skrev:
Men husk at SAS har stuvet sæderne sammen, så sædekomforten er den dårligste sammenlignet med alle andre flyselskaber. Her er benpladsen den absolut dårligste.

Det da også kun fordi du aldrig vil høre på mine gode råd husk det Pfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

natty
vandango skrev:

Sædeafstanden/benpladsen er sammenlignelig med hvad der er gældende for andre europæiske selskaber, såsom Finnair, Austrian, Swiss og Lufthansa. Med det de kalder seat pitch på 32".
http://www.airlin..._intro.htm

Men heldigvis har jeg altid nok SAS Eurobonus point til ofte, at opgraderer mig selv til Economy+, hvis der da er plads og andre før mig ikke har "førstevalgs satus".

Vi er nok forvente med den dejlige sædeafstand på Thai, meeeen desværre kommer også den ned på 32", når de moderniserere deres kabiner.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Spring til debat: