Se indlæg
 Udskriv debat
den phillipinske ambasadde i bankok
sony
Jeg skulle spørge fra en i kørestol om i kender et billigt ok hotel i nærheden af den phillipinske ambasade.

Embassy of the Philippines
760 Sukhumvit Road corner Soi Philippines (30/1)
Klongtoey, Klongtan, Bangkok 10110, Thailand
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

laodenmark
Hej
Vil mene at hotel 'Rex' ligger lige rundt om hjørnet. Har boet der før. ok til prisen

http://www.rexhot...ngkok.com/

Link rettet så det virker :-)
Admin

Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

chilis
Den person i kørestol skulle vel ikke være Sony selv?

sank
Read the rules Tror jeg ikke chilis ? mener han har fået indrejse forbud ? fordi han altid kommer til skade Angel

sony
chilis det var nu seriøst ment, så jeg sætter lige den her op igen kunne jo være der var nogle andre der havde seriøse bud.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

laodenmark
sony skrev:
chilis det var nu seriøst ment, så jeg sætter lige den her op igen kunne jo være der var nogle andre der havde seriøse bud.

det samme her, tror det er det nørmeste hotel. umiddelbart vil jeg tro og mene der er under 200 meter til ambasaden, måske endda nærmest nabo, og man skal ikke over sukhumvit road. men prisen falder måske ikke ind under billig efter spørgerens mening ?
Rigtige Golfere har lavet 'Hole in One'

nutte
Takker laodenmark det er mig der rejser på mandag den 12 december og skal på den philippines ambasade for at søge om visum. vil lige høre om hvordan badeværelset er er der badekar med bruser man kan holde i hånden og side på tolietet og bade spørger da jeg sidder i kørestol kan godt gå lidt ved du om der er trapper for at komme ind på hotellet? og hvad koster en taxi fra lufthavnen.

Hilsen Nutte

http://Haibjørnsvej 49
Lung Yao
nutte skrev:
Takker laodenmark det er mig der rejser på mandag den 12 december og skal på den philippines ambasade for at søge om visum. vil lige høre om hvordan badeværelset er er der badekar med bruser man kan holde i hånden og side på tolietet og bade spørger da jeg sidder i kørestol kan godt gå lidt ved du om der er trapper for at komme ind på hotellet? og hvad koster en taxi fra lufthavnen. Hilsen Nutte

Hvad nu , Nutte , er du allerede blevet "træt af" de små søde thai piger Tuttelu Tralla ? eller var det måske den "gode Bamse" som drillede dig for meget

Måske skulle du heller være taget til Vietnam, men måske nemmere at udtale Conchita - Carmelita end Nguyen.Angel

Lige meget hvor du tager hen, så må du have "god vind" i sejlene.

.
Redigeret af Lung Yao d. 09/12-2011 12:18
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: