Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Generelt omkring visum og indrejse
 Udskriv debat
Visum
Bjarne30
Hej vil lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan får pas med hjem med det samme hvis man tage ind på den Thailandsk ambassade for at for lavet 3 måndes visum.

Bjarne

moerk5002
Jeg har fået visa derinde et par gange. Det tager som regel en uges tid. Så nej du får ikke dit pas med hjem samme dag.

Det kan være hurtigere at sende det til Thai konsulatet i Hvide Sande, til Ib Thomsen. Ekspeditionstid ca 3 dage incl. forsendelse.

Frank
Bjarne30 skrev:
Hej vil lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan får pas med hjem med det samme hvis man tage ind på den Thailandsk ambassade for at for lavet 3 måndes visum.

Bjarne

Nej det har jeg aldrig hørt om. Til gengæld kan man betale for at de sender det som anbefalet brev. Så sparer du turen til ambassaden, hvis det er det, som du fisker efter.Smile

NoiNarak
Da jeg tog herned ringede jeg til Hvide Sande og aftalte at komme og ved ankomst betalte jeg de-tror det var knap 1000 kr. og fik alt med igen med det samme-hvorimod skulle jeg have ordnet det med post ville der gå en lille uges tid.

sony
Hvide sande er bedst, det har aldrig taget over 3 dage at sende det for mig, sidst sendte jeg det torsdag og havde det retur lørdag.

Ps selvfølgelig anbefalet begge veje
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Bjarne30
Hej mange tak for svarer

Bjarne

Spring til debat: