Se indlæg|
Visum
|
|
| Bjarne30 |
Lagt på d. 15/12-2011 08:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Hej vil lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan får pas med hjem med det samme hvis man tage ind på den Thailandsk ambassade for at for lavet 3 måndes visum. Bjarne |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 15/12-2011 09:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Jeg har fået visa derinde et par gange. Det tager som regel en uges tid. Så nej du får ikke dit pas med hjem samme dag. Det kan være hurtigere at sende det til Thai konsulatet i Hvide Sande, til Ib Thomsen. Ekspeditionstid ca 3 dage incl. forsendelse. |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 15/12-2011 09:30
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Bjarne30 skrev: Hej vil lige høre om der er nogen her ind der ved om man kan får pas med hjem med det samme hvis man tage ind på den Thailandsk ambassade for at for lavet 3 måndes visum. Bjarne Nej det har jeg aldrig hørt om. Til gengæld kan man betale for at de sender det som anbefalet brev. Så sparer du turen til ambassaden, hvis det er det, som du fisker efter. ![]() |
|
|
|
| NoiNarak |
Lagt på d. 15/12-2011 09:58
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Da jeg tog herned ringede jeg til Hvide Sande og aftalte at komme og ved ankomst betalte jeg de-tror det var knap 1000 kr. og fik alt med igen med det samme-hvorimod skulle jeg have ordnet det med post ville der gå en lille uges tid. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/12-2011 10:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Hvide sande er bedst, det har aldrig taget over 3 dage at sende det for mig, sidst sendte jeg det torsdag og havde det retur lørdag. Ps selvfølgelig anbefalet begge veje Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Bjarne30 |
Lagt på d. 16/12-2011 08:57
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 59 |
Hej mange tak for svarer Bjarne |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.