Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand fra uge 8 2012
ener37
Hej
Tror i der er chance for at Thai Airways eller SAS kommer til og køre kampagne på billetter fra ca 20 februar næste år, eller man bare skal bestille nu eller stadig vente lidt??? jeg skal være dernede ca 3 uger
hilsen Rene

carstenj
ener37 skrev:
Hej
Tror i der er chance for at Thai Airways eller SAS kommer til og køre kampagne på billetter fra ca 20 februar næste år, eller man bare skal bestille nu eller stadig vente lidt??? jeg skal være dernede ca 3 uger
hilsen Rene

vent og se til efter nytår, eller brug dog et andet flyselskap, finnair er billigere, klm/china air er billigere, türkish er billigere.
har du tiden til en mellemlanding er der mange muligheder.

Lung Yao
ener37 skrev:
Hej
Tror i der er chance for at Thai Airways eller SAS kommer til og køre kampagne på billetter fra ca 20 februar næste år, eller man bare skal bestille nu eller stadig vente lidt??? jeg skal være dernede ca 3 uger hilsen Rene

Hvis det er max 21 dage du skal være afsted, så prøv igen at høre din "rejsepusher" ad. Der var for nyligt stadigt "billige billetter", både til BKK og HKT(direkt) til under 5K, (21 dages Promotion) i Januar og Februar 2012 (Marts = udsolgt). Men situationen kan ændre sig hele tiden.

.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: